Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын.А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын.А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптыңаясындақазақшамәтіндердіталдауарқылыжаңасөздердімеңгер-ту,қазақтыңұлы ақыныжайлыақпараттықұғымынкеңейту.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 1

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын.А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба"

Осы сабақ арқылы жүз -еге асатын оқу мақсат

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

Сабақтың мақсаттары

Тақырыптыңаясындақазақшамәтіндердіталдауарқылыжаңасөздердімеңгер-ту,қазақтыңұлы ақыныжайлыақпараттықұғымынкеңейту.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Бағалау критерийлері

Берілген сұрақтарды түсінеді;

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

Тірек сөздерді қолданады;

Шағын диалогке түсе алады;

ортақ ой, шешім шығара алады;

үндестік заңын біледі;

пунктуациялық норманы біледі;

стилі берілген жанрға сәйкес;

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология:

нәфрәтлі,ғибрәтлі т.б. 
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері;

  • Менің ойымша;

  • Менің пікірімше;

  • Қорыта келгенде;

Құндылықтар

Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.

Осыған дейін меңгерілген білім

Әлемдегі ірі кітапханалар.

Жоспар

Жоспарлана-тын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз-дер

Сабақтың басы

5 минут


1.Оқушылармен амандасу.

2.«Бес бармақ» әдісі бойынша 5 топқа бөлу.

Бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай бөбек.

3.Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.


Сабақтың ортасы

10 минут








































20 минут

(5+10+5)






















5 минут

































5 минут




















2-сабақ

2 минут








20+15 минут







8 минут




1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету. Осы суреттерде не бейнеленген? Бұл суреттерге қарап қандай ой келді?



Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақтаға Абай Құнанбайұлыныңсуретіілінеді.«Желсізтүндежарықай» әнінің күйтабағын қояды, интерактивті тақтадан «Абай Құнанбайұлы» туралы деректі фильмді көрсетеді. Ой қозғаусұрақтарынқояды:—Балалар,бізқандайдерек- ті фильмді тамашаладық? Абай Құнанбайұлы жайлы не білесіңдер

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудар- масынайтады.Олардыоқиды,оқушыларғақайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс.

А)Тілдесім.Сұхбатқұрумәдениетінқалыптастыруүшін 1-тапсырманыорындатады.

Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.

3.Мәтінмен жұмыс. А)Тыңдалым .Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 5, 6-тапсырманы орындатады.

Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындатады.

Тапсырма: төмендегі тірек сөздерді қолданып, суреттерді сөйлетіңіздер.

Тірек сөздер: жас Абай Құнанбаев, құмар болды (әуес болды), орыс жазушылары, ойшылдар, пәлсапалық (философиялық), А.С.Пушкин, ауыл, туған жер, қара сөздер кітабы.

2.Төмендегі мақал-мәтелдердің қайсысы сабақтың тақырыбына сәйкес келеді деп ойлайсыздар? Неге? Түсіндіріп айтыңыз.

О – М, М - О

Оқу-білім азығы, білім-ырыс қазығы.

Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды.

Аз жұмысты қиынсынсаң,

Көп жұмысқа тап боларсың.

3. Оқушылар А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңін оқиды. Мәтін таратылып беріледі. Өлеңдегі көтерілген мәселе төңірегінде өз ойларын жұпта талқылайды. ЖЖ

4. Содан кейін «Дастархан» әдісі бойынша өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. ТЖ





5. Ортақ ой, шешім шығарады.

6. Өлеңнің мәтініндегі қарамен жазылған сөздердің баламасын (синонимдерін) сөздіктен тауып, дәптерлеріне жазады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Тілдесім. Сұрақтарға жауап береді.

Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Мәтінді оқиды, диаграмманы толтырады.

Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды, қою қаріппен жазылған сөздерді қазақ тіліне аударады.

Тыңдалым.

Оқылым. Өлеңді мәнерлеп оқиды, бо- лымсызетістіктердітабады,өзіқалаған екішумағынжаттайды.

Айтылым.

Жазылым. Сөйлем құрайды, болымсыз етістіктерді болымды етістікке айнал- дырады

Бағалау критерийі:

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы




Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.





1-2

берілген сұрақтарды түсінеді;



2

сұрақтарға дұрыс жауап берді;



2

тірек сөздерді қолданды;


2


3-5

шағын диалогке түсе алды;


2

ортақ ой, шешім шығара алды;


2



Барлығы

10


1.Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығу»

2.Шығармашылық тапсырма: Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу керек; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану қажет.

  • «Бас бармақ» тобына: Еріншек пен еңбекқордың арасында диалог құрастыру.

  • «Балаң үйрек» тобына: Өсекшінің монологын құрастыру.

  • «Ортан терек» тобына: «Талапты баланың басынан өткен оқиға» әңгіме құрастыру.

  • «Шылдыр шүмек» тобына: Өтірікшінің атынан өтірік өлең құрастыру.

  • «Кішкентай бөбек» тобына: Қанағатшыл әке мен мақтаншақ бала туралы ертегі құрастыру.

Бағалау критерийі:

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы

Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



2



орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады;


4

тыныс белгілерді орынды қолданады;


4

стилі берілген жанрға сәйкес;


2



Барлығы

10



5. Кері байланыс «Гамбургер» әдісі


  • Жағымды ахуал

  • Жағымсыз ахуал

  • Сыни пікір

  • Жағымды ахуал

6. Үйге тапсырма: Берілген үзіндіні мүмкіндігінше жаттап келу.  

«Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
 
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.
Бес нәрседен
қашық бол,
Бес нәрсеге
асық бол,
Адам болам десеңіз.
Өсек, өтірік, мақтаншақ, 
Еріншек, бекер мал шашпақ – 
Бес
дұшпаның, білсеңіз. 
Талап, еңбек, терең ой, 
Қанағат, рақым, ойлап қой –
Бес асыл іс, көнсеңіз.»










































































































































https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s





















Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Оқулыққа берілген əдістемелік нұсқауда күнтізбелік-тақырыптық (ұзақ мерзімді) жоспарлама жəне сабақ жоспарларына арналған дайындамалар бар.Əдістемелік нұсқау мұғалімге бірінші кезекте сабақтың мақсаттарын айқындауға көмектеседі. Біз берген конспектілерде мақсаттар бағдарламаға сəйкес жəне жіктеуді (барлығына, кейбіреулерге жəне көпшілікке арналған) сақтай отырып қойылған. Тоқсандар бойынша зерделеу кезектілігі бойынша лексикалық тақырыптардың ішінде ұсыныстар да сақталды. Лексикалық тақырыптар шеңберіндегі сабақтардың тақырыптары екінші сынып оқушысы жасының ерекшеліктеріне сəйкес іріктелді. Олар сөздік қорды байытуға, сөйлеу дағдыларын дамытуға, математикалық материалды оқушылардың өмірімен байланыстыруға, алынған білімді өмірде қолдану мүмкіндігін көрсетуге көмектеседі.

Əр сабақта оқушы топтарының əрқайсысына (барлығы, көпшілік, кейбірі) арналған жіктелген мақсаттарды айқындай отырып, біз іс-əрекет мақсаттарының таксономиясын пайдаландық. Нақты сабақтардың əрқайсысы үшін əртүрлі тізбектер болуы мүмкін: білу–түсіну– қолдану, түсіну–қолдану–талдау, қолдану–талдау–бағалау, қолдану–талдау–материалды шығармашылықпен өңдеу (басқа өнімді іс-əрекетті құру, орындау), қолдану–талдау–түсіндіру.

Сабақтардың əрқайсысында проблемаға кезігу, одан кейін ол арқылы жаңа білімді ашу қамтылған. Сондықтан сабақтар іс-əрекеттік технологияда құрылды деп айтуға болады. Оқушыларды математика сабағында білім алу білігіне үйрету мұғалімнің маңызды міндеті болып табылады. Сондықтан сабақ картасы (атап айтқанда іс-əрекет кезеңдерін сақтау), əр сабақтағы өзіндік жұмыс жəне бақылау сабақтары (өзін-өзі бағалауға, өз қателіктерін түзетуге үйрету) жəне басқа да маңызды іс-əрекеттік біліктер мұғалімнің назарынан тыс қалмауы тиіс.

Сабақ конспектісі 45 минуттық сабақ шеңберінде уақыт аралықтарына бөлінген. Уақыт аралықтары нақты сыныптың ерекшеліктеріне қарай өзгеруі мүмкін. Біз ұсынып отырған сабақ кезеңдері ұсыныс сипатына ие.

Сабақ конспектілеріне біз мынадай қосымша ақпарат енгіздік:

Жіктеу. Өйткені оны нақты сыныптың мұғалімі айқындайды;

Бағалауды қадағалау рəсімі (мұғалім күн сайын формативтік бағалауды жəне тақырыптар мен тоқсандардың, жартыжылдық пен жылдың қорытындысы бойынша жиынтық бағалауды жүргізеді);

Пəнаралық байланыстар (сабақтың лексикалық тақырыптары арқылы пəнаралық байланыстарды оңай қадағалауға болатынын атап өтпекпіз).





Жіктеу – оқушыларға қалай көмектесуді

жоспарладыңыз? Қабілеті жоғарырақ оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарладыңыз?

Бағалау – оқушылардың ілгерілеуін/білімін бағалауды қалай жоспарладыңыз?


Пəнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

АКТ

Құндылықтар

Денсаулық жəне қауіпсіздік

Ғылымға кіріспе

Сенімі азырақ оқушыларға таңдау жасаған жəне картиналарын пиктограммада орналастырған кезде қолдау қажет болады. Қабілеті жоғарырақ оқушыларға пиктограмманы талқылау барысында ынталандырушы сұрақтар қойыңыз.

Рəсімді түсінуді, əсіресе барлық оқушылардың таңдауы қашан жазылғанын талдаған кезде жалғастыру.

Сабақтың соңғы бөлігінде оқушылардың

пиктограммаларды түсіндіруі кез келген қате ұғымдарды көрсетеді.

Білім беру бағдарламасының барлық пəндерінде деректер жинау жəне көрсету жүргізіледі.

«Тағамдар мен сусындар» тақырыбымен тікелей байланыс.

ИTП –интерактивті тақтаны пайдалану.

Бірлескен зерттеу білім беру құндылықтарын қолдайды.

Бағдарлама талаптарына сəйкес сабақтың соңында мұғалім оқу жоспарында ұсынылған сабақты талдау парағын толтырады


Рефлексия.

Бақылау

Оқыту/сабақ мақсаттары қолжетімді болды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Оқыту ахуалы қандай болды? Оқушыларды жіктеу іс-əрекеті сəтті болды ма?

Мен уақыт кестесін ұстандым ба?

Мен жоспардан қандай ауытқуларға жəне неліктен жол бердім?

Осы орынды сабақ бойынша бақылағаныңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда жазылған сабақ туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең сəтті екі сəтті атаңыз (оқыту мен білім беруде)? 1: 2:

Сабақты жақсартуға ықпал ететін екі сəтті атаңыз (оқыту мен білім беруде)?

1:

2:

Сынып пен оның жекелеген оқушылары туралы жаңа не білдім жəне ол менің келесі сабағымды өткізуге қалай əсер етеді?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
693
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі