Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім
Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім
Оның қандай түрлері бар?
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері
таныстырылады.
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Оқушылар эссе туралы түсінік
қалыптастырады.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты және бағалау критерийлерін
анықтайды.
Қалыптастырушы
бағалау
11-сынып
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Жаңа материалды игеру
10
минут
5
минут
12
минут
ІІІ.Мағынаны
тану
Әдеби эссенің түрлері
Бүгін біз сабағымызда әдеби-талдау эссесін
жазатын боламыз. Ол үшін әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске
түсірейік.
Тапсырма. «Абай жолы»
роман-эпопеясынкөркемдік-эстетикалық
құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазыңыз.
Дескриптор:
Тақырыпты түсіну сөйлемін
жазады;
Тақырыптың өзектілігін анықтап
жазады;
Тезис
жазады.
Тапсырма. Құрылымы
бойыншанегізгі бөлімді
жазыңыз.
Үлгі:
Дескриптор:
Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір
жазады;
Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін
жазады;
Аргумент жазады;
Аргументті
талдайды;
Абзацты қорытындылаушы сөйлемді
жазады;
Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына
өтетін сөйлемді жазады.
ҚБ
Негізгі бөлімнің екінші
бөлімін жазады.
Үлгі:
Дескриптор:
Тезисті қолдаушы пікірді
жазады;
Тезиске байланысты аргументті
анықтайды;
Аргументке талдау
жасайды;
Абзацты қорытындылаушы сөйлем
жазады.
Қорытынды бөлім. Бұл
бөлімді тезиске оралу міндетті емес. Қорытынды бөлімде не
жазылады?
Қорытынды бөлімнің
жазылуы.Үлгі:Дескриптор:
Қорытынды бөлімді
жазады.
ҚБ
Балалар, бүгін
сіздер әдеби-талдау эссесін жазып
шықтыңыздар.
«Автор орындығы».
Үздік эсселер «Автор орындығында»
оқылады.
Оқушылар әдеби эссенің
түрлерімен танысады.
Оқушылар
әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске
түсіреді.
«Абай жолы»
роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап,
әдеби эссе жазады.
Кіріспе бөлімнің
құрылымымен танысады.
Кіріспе бөлім
бойынша тақырыпты түсіну сөйлемін
жазады;
тақырыптың
өзектілігін анықтап жазады;
тезис
жазады.
Әдеби-талдау эссе
құрылымы бойыншанегізгі бөлімді
жазыңыз.
Негізгі бөлім
бойынша тезисті қолдаушы пікір
жазады;
Аргументке дейінгі
баяндау сөйлемін жазады;
Аргумент
жазады;
Аргументті
талдайды;
Абзацты
қорытындылаушы сөйлемді
жазады;
Негізгі бөлімнің бір
абзацынан екінші абзацына өтетін сөйлемді
жазады.
Негізгі бөлімнің
екінші бөлімін жазады.
Тезисті қолдаушы
пікірді жазады;
Тезиске байланысты
аргументті анықтайды;
Аргументке талдау
жасайды;
Абзацты
қорытындылаушы сөйлем
жазады.
Қорытынды бөлімді
жазады.
Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
ҚБ
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз