Материалдар / "Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
252
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 11

Бөлім: « Ғасырлық туынды»

Сабақтың тақырыбы

«Абай жолы» роман-эпопеясы және менің шығармашылық әлемім

(2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.3.1 - шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Абай жолы» роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық тұрғыдан талдау;

Көпшілігі: көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Кейбір оқушылар: шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау

критерийлері

  • шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Ойлау

дағдыларының

деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Білімнің өзектілігі

3 минут

Прямоугольник 1

Теңеу


І.Ұйымдастыру кезеңі

(Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

ІІ.Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

  • Эссе дегеніміз не?

  • Ол қандай нәтижеге бағытталады?

  • Әдеби эссе дегеніміз не?

  • Оның қандай түрлері бар? (оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.


Оқушылар эссе туралы түсінік қалыптастырады.


Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау









11-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы


Жаңа материалды игеру


10 минут






5 минут



























12 минут


ІІІ. Мағынаны тану

Әдеби эссенің түрлері

Бүгін біз сабағымызда әдеби-талдау эссесін жазатын боламыз. Ол үшін әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсірейік.

Тапсырма. «Абай жолы» роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазыңыз.

Дескриптор:

  • Тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

  • Тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

  • Тезис жазады.

Тапсырма. Құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.

Үлгі:

Дескриптор:

  • Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

  • Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

  • Аргумент жазады;

  • Аргументті талдайды;

  • Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

  • Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына өтетін сөйлемді жазады.

ҚБ

Негізгі бөлімнің екінші бөлімін жазады.

Үлгі:

Дескриптор:

  • Тезисті қолдаушы пікірді жазады;

  • Тезиске байланысты аргументті анықтайды;

  • Аргументке талдау жасайды;

  • Абзацты қорытындылаушы сөйлем жазады.


Қорытынды бөлім. Бұл бөлімді тезиске оралу міндетті емес. Қорытынды бөлімде не жазылады?

Қорытынды бөлімнің жазылуы. Үлгі: Дескриптор:

  • Қорытынды бөлімді жазады.

ҚБ

  • Балалар, бүгін сіздер әдеби-талдау эссесін жазып шықтыңыздар.

«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар әдеби эссенің түрлерімен танысады.









Оқушылар әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсіреді.































«Абай жолы» роман-эпопеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.



Кіріспе бөлімнің құрылымымен танысады.





Кіріспе бөлім бойынша тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

тезис жазады.







Әдеби-талдау эссе құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.













Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

Аргумент жазады;

Аргументті талдайды;

Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына өтетін сөйлемді жазады.








Негізгі бөлімнің екінші бөлімін жазады.










Тезисті қолдаушы пікірді жазады;

Тезиске байланысты аргументті анықтайды;

Аргументке талдау жасайды;

Абзацты қорытындылаушы сөйлем жазады.

























Қорытынды бөлімді жазады.














Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.











ҚБ













338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!