Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ғасырлық туынды

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты- жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар саны:

    Келмегендер:

    Сабақ тақырыбы

    «Абай жолы» роман-эпопеясы және заман көрінісі (2-кітап)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыру;

    Көпшілігі: шығармадағы көтерілген ғаламдық мәселелерді тереңірек түсіну;

    Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау;

    Бағалау критерийлері

    • әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;

    • қазіргі өмірмен байланыстырады;

    • ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


































    Сабақтың ортасы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

    ІІ. Қызығушылықты ояту.

    «Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.

    Овал 1




    Овал 2

    Ұлттық құндылық


    Прямоугольник 1

    Абай


    Прямоугольник 2

    Құнанбай


    Прямоугольник 3

    Абай заманы


    Прямоугольник 4

    Қазіргі заман


    Прямоугольник 5

    Білімге құмарлық


    Прямоугольник 6

    Салт-дәстүр




    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



    ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма үзіндісімен танысыңыз.







    1-тапсырма. Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.


    Дескриптор:

    • үзіндімен танысады;

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    • Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

    • Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар.

    Дескриптор:

    • Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

    • Өмірмен байланыстырады;

    • Дәлел келтіреді.

    ҚБ

    3-тапсырма. Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


    Дескриптор:

    • Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

    • Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    ҚБ

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.





    «Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.









    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






    Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.

















    Үзіндімен танысады;

    Өз көзқарасын білдіреді.

    Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

    Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.









    Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар




    Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

    Өмірмен байланыстырады;

    Дәлел келтіреді.




    Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


    Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

    Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

    Өз көзқарасын білдіреді.





    Қалыптастырушы бағалаулар













    ҚБ



















































    ҚБ



















    ҚБ













    ҚБ



    «Абай жолы» романы









    11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


    Сабақтың соңы

    5мин



    Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

    Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Селқостық танытатын оқушыларға көшбасшылық қызмет жүктеу.Топ басшылық қызыметін жүктеу.

    Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

    Қабілетті оқушыларға зерттеу, жинақтау тапсырмаларын беруге баса назар аудару

    Бағалау.

    Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша

    топ топты бағалау


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

    Жайлы атмосфера қалыптастыру




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсаттарына жетті ме? Егероқу мақсаттарына жетпесе, неге?

    Сабақта дифференциация дұрысжүзегеастыма?

    Сабақкезеңдеріуақытқасәйкескелдіме?

    Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?




    Жалпы бағалау

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуғажәнеүйренугеқатысты

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқуға қатысты ойланыңыз)

    1:

    2:

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Н.Уразова
    22 Ақпан 2024
    505
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ғасырлық туынды

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты- жөні:

    Сынып: 11

    Қатысқан оқушылар саны:

    Келмегендер:

    Сабақ тақырыбы

    «Абай жолы» роман-эпопеясы және заман көрінісі (2-кітап)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыру;

    Көпшілігі: шығармадағы көтерілген ғаламдық мәселелерді тереңірек түсіну;

    Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау;

    Бағалау критерийлері

    • әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;

    • қазіргі өмірмен байланыстырады;

    • ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


































    Сабақтың ортасы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

    ІІ. Қызығушылықты ояту.

    «Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.

    Овал 1




    Овал 2

    Ұлттық құндылық


    Прямоугольник 1

    Абай


    Прямоугольник 2

    Құнанбай


    Прямоугольник 3

    Абай заманы


    Прямоугольник 4

    Қазіргі заман


    Прямоугольник 5

    Білімге құмарлық


    Прямоугольник 6

    Салт-дәстүр




    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



    ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма үзіндісімен танысыңыз.







    1-тапсырма. Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.


    Дескриптор:

    • үзіндімен танысады;

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    • Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

    • Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар.

    Дескриптор:

    • Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

    • Өмірмен байланыстырады;

    • Дәлел келтіреді.

    ҚБ

    3-тапсырма. Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


    Дескриптор:

    • Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

    • Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    ҚБ

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.





    «Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.









    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






    Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.

















    Үзіндімен танысады;

    Өз көзқарасын білдіреді.

    Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

    Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.









    Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар




    Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

    Өмірмен байланыстырады;

    Дәлел келтіреді.




    Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


    Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

    Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

    Өз көзқарасын білдіреді.





    Қалыптастырушы бағалаулар













    ҚБ



















































    ҚБ



















    ҚБ













    ҚБ



    «Абай жолы» романы









    11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


    Сабақтың соңы

    5мин



    Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

    Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Селқостық танытатын оқушыларға көшбасшылық қызмет жүктеу.Топ басшылық қызыметін жүктеу.

    Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

    Қабілетті оқушыларға зерттеу, жинақтау тапсырмаларын беруге баса назар аудару

    Бағалау.

    Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша

    топ топты бағалау


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

    Жайлы атмосфера қалыптастыру




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсаттарына жетті ме? Егероқу мақсаттарына жетпесе, неге?

    Сабақта дифференциация дұрысжүзегеастыма?

    Сабақкезеңдеріуақытқасәйкескелдіме?

    Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?




    Жалпы бағалау

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуғажәнеүйренугеқатысты

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқуға қатысты ойланыңыз)

    1:

    2:

    Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 11 сынып
    22.02.2024
    505
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Н.Уразова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации