Материалдар / Абай Құнанбаев "Қалың елім,қазағым,қайран жұртым"

Абай Құнанбаев "Қалың елім,қазағым,қайран жұртым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалдың жаңартылған білім бағдарламасы бойынша көмегі зор. Мұғалім қысқа мерзімді жоспар құруда басшылыққа алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2020
810
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Абай Құнанбаев «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.

Сабақтың мақсаттары

Өлеңде көтерілген мәселені талдай отырып, эссе жұмысын жазу.

Бағалау критерийлері

Шығармада көтерілген мәселені талдайды;

Эссе жұмысын жазады;

Тілдік мақсаттар

Лексикалық бірліктер:
шырайың, сартша, орақ орған, қыртың, өңкей қиқым, қыртың

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Менің ойымша; себебін былай түсіндіремін;

Осыған дейін меңгерілген білім

Абай Құнанбаев «Көңілім қайтты достан да,дұшпаннан да» өлеңі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт


Дереккөздер

Сабақтың басы



5 минут







І.Ұйымдастыру кезеңі

ІІ.Қызығушылықты ояту

Берілген суреттерді байланыстырып, сұрақтарға жауап беру.




Абайдың «Қалың елім қазағым, қайран жұртым» өлеңінің идеясы қандай?

Қазақ халқына тән қандай қасиеттер өлеңде көрінеді?

Өлеңнен автор көзқарасы көрінеді ме?




Сабақтың ортасы
























Тапсырма №1

«Мәселені зерттеу ағашы» әдісі арқылы оқушылар мәтінде көтерілген мәселені талдайды.

Оқушылар өлеңде көтерілген мәселені жан-жақты зерттеп, автордың көзқарасын талдап, «Бас-басына ми болған өңкей қиқым» тақырыбында әдеби эссе жазады.


Дескриптор

Эссе құрылымын сақтайды;

Көтерілген мәселені анықтайды;

Автор көзқарасын талдайды;

Сөз санын сақтайды; (200-250 сөз)


Сабақты бекіту

3 минут

Ой толғаныс

Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім


Сабақтың соңы

2 минут

Кері байланыс.

«Ой сүзгі » әдісі



Үй тапсырмасы

Өлеңнен үзінді жаттау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ