Материалдар / Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"өлеңі

Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділер ді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2023
211
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТShape2 абантал орта мектебі КММ

(білім беру ұйымының атауы)

ТShape3 ексерілді:

(оқу ісінің меңгерушісі)

2 – бөлім. Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің аты-жөні: Әлішева Б.Қ.

Күні: 29.11.2022

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

7. Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділер

ді мәнерлеп оқу, жатқа айту

6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

- «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін мәнерлеп оқып, жатқа айтады; - ғылым мен білімге, өнерге деген сүйіспеншілігі артады;

- өлеңнің идеясын,автордың көзқарасын анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту

5 мин.








І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Жүректен -жүрекке «Ақ тілек»әдісі. Оқушылар шарға ақ тілектерін жазады.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

3. Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын.

Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырыңыздар.


Оқушылармен амандасу,


Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын.

Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырады.



Тамаша жауап!


Жақсы жауап!







Оқу құралдары

ДК экраны

Сабақтың ортасы


30 минут




«Идеяны ұстап алу» әдісі арқылы Қорқыттың нақыл сөздері туралы мазмұндап айтамын.

Оқушылар тыңдаған мәліметтерді талқылайды. Нақыл сөздердің мазмұнын ашады.


8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Тапсырма

1. Қорқыттың нақыл сөздерін түсініп тыңда.

2. Тыңдалған ақпаратты есте сақта.

3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндір.

4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасыңды білдір.

5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға бер.

Дескрипторлар:

1. Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын түсінеді.

2. Тыңдалған ақпаратты есте сақтай алады.

3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндіреді.

4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасын білдіреді.

5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға береді.

Топтастыру.

Қорқыттың нақыл сөздерінің тақырыптарын топтастыру

Нақыл сөздерді тақырыбы бойынша топтастырады.


Оқулық

Жұмыс дәптері


Қорқыт айтқан асыл сөз.


Қорқыт атаның нақыл сөздері

Қазіргі қазақ мақал-мәтелдері

1

Қыз анадан көрмейінше, өнеге алмас, Ұл атадан көрмейінше, сапар шекпес.

Әке көрген оқ жонар,

Шеше көрген тон пішер

2

Баба атын шығармаған жігерсіз ұл баба белін бүгілткенше, бүгілтпегені игі.

Жақсы бала әкесінің есіктегі басын төрге сүйрер,

Жаман бала әкесінің төрдегі басын есікке сүйрер.

3

Жат баланы қанша сақтасаң да ол ұл болмас, ол ішіп-жер, киер де кетер, бірақ көрдім демес.

Кісі баласы кісендесең де тұрмайды.

Ер – туған жеріне,

Ит – тойған жеріне

4

Жалған сөз бұл дүниеде болғанша, болмағаны игі.

Өтірікшінің шын сөзі де зая.

5

Ажал жетпей өлмек жоқ.

Ажал жетпей жан шықпас.

6

Бас аман болса, бөрік табылады.

Бас аманның малы түгел.


Дескрипторлар:

  1. Қорқыттың сөздерін сілтеме ретінде пайдаланады.

  2. Автор шығармашылығы бойынша өз көзқарасыңды нақты көрсетеді.

  3. Қорқыт шығармалары қайталанбас мұра екендігіне дәлел ұсынады.


Жеке жұмыс



Сабақтың соңы

7 минут

Кері байланыс

«Рефлексиялық шеңбер»

Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды?

Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

Сабақта қандай қиындықтар туындады?

Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.


1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллы қойылып, бағаланады








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ