Т
абантал орта мектебі
КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Т
ексерілді:
(оқу ісінің меңгерушісі)
|
2 – бөлім. Абайды оқы, таңырқа |
||
|
Педагогтің аты-жөні: Әлішева Б.Қ. |
||
|
Күні: 29.11.2022 |
||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
7. Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділер ді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін мәнерлеп оқып, жатқа айтады; - ғылым мен білімге, өнерге деген сүйіспеншілігі артады; - өлеңнің идеясын,автордың көзқарасын анықтайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Жүректен -жүрекке «Ақ тілек»әдісі. Оқушылар шарға ақ тілектерін жазады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. 3. Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырыңыздар. |
Оқушылармен амандасу, Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын. Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырады. |
Тамаша жауап! Жақсы жауап! |
Оқу құралдары ДК экраны |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
«Идеяны ұстап алу» әдісі арқылы Қорқыттың нақыл сөздері туралы мазмұндап айтамын. |
Оқушылар тыңдаған мәліметтерді талқылайды. Нақыл сөздердің мазмұнын ашады. |
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Қорқыттың нақыл сөздерін түсініп тыңда. 2. Тыңдалған ақпаратты есте сақта. 3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндір. 4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасыңды білдір. 5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға бер. Дескрипторлар: 1. Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын түсінеді. 2. Тыңдалған ақпаратты есте сақтай алады. 3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндіреді. 4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасын білдіреді. 5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтастыру. Қорқыттың нақыл сөздерінің тақырыптарын топтастыру |
Нақыл сөздерді тақырыбы бойынша топтастырады. |
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллы қойылып, бағаланады |
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"өлеңі
Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба"өлеңі
Т
абантал орта мектебі
КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Т
ексерілді:
(оқу ісінің меңгерушісі)
|
2 – бөлім. Абайды оқы, таңырқа |
||
|
Педагогтің аты-жөні: Әлішева Б.Қ. |
||
|
Күні: 29.11.2022 |
||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
7. Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділер ді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін мәнерлеп оқып, жатқа айтады; - ғылым мен білімге, өнерге деген сүйіспеншілігі артады; - өлеңнің идеясын,автордың көзқарасын анықтайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Жүректен -жүрекке «Ақ тілек»әдісі. Оқушылар шарға ақ тілектерін жазады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. 3. Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырыңыздар. |
Оқушылармен амандасу, Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын. Абай ата жайлы білетін мәліметтеріңізді топтастырады. |
Тамаша жауап! Жақсы жауап! |
Оқу құралдары ДК экраны |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
«Идеяны ұстап алу» әдісі арқылы Қорқыттың нақыл сөздері туралы мазмұндап айтамын. |
Оқушылар тыңдаған мәліметтерді талқылайды. Нақыл сөздердің мазмұнын ашады. |
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Қорқыттың нақыл сөздерін түсініп тыңда. 2. Тыңдалған ақпаратты есте сақта. 3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндір. 4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасыңды білдір. 5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға бер. Дескрипторлар: 1. Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын түсінеді. 2. Тыңдалған ақпаратты есте сақтай алады. 3. Қоркыттың нақыл сөздеріндегі құндылықтарды түсіндіреді. 4. Тыңдалған үзінділерге өз көзқарасын білдіреді. 5. Нақыл сөздердің тәрбиелік мазмұнына баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтастыру. Қорқыттың нақыл сөздерінің тақырыптарын топтастыру |
Нақыл сөздерді тақырыбы бойынша топтастырады. |
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллы қойылып, бағаланады |
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















