Сабақтың
басы
15
минут
.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Психологиялық ахуал
орнату «Көңілді
амандасу» Оқушылармен «Алақан», «Жүрек»,
«Жұдырық» арқылы
амандасу
|
Амандасу арқылы оқушыларымыз
сол сәттегі көңіл-күйі танылып, алдағы сабаққа қалыпты жай
қалыптастырылады.
|
|
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау
«Бір минуттық
шолу» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында оқушыларға сұрақтар
беріледі.
1.Абайдың шын аты
кім?
2.Абайдың ақындық жолына алғаш
есік ашқан кімдер?
3.Лирика деген сөзді қалай
түсінесіңдер? 4.Табиғат лирикасы деген не? · 5.Абайдың табиғат
лирикасына қандай өлеңдерін
жатқызамыз?
6.Абайдың қанша қарасөздері
бар?
Тыңдалым.
Балалар, қазақ
даласына білімнің шырағын жағып,өскелең ұрпақтың өнерлі,
тәрбиелі,білімді болуына бар күш – жігерін аямай еңбек еткен,
қазақтың бас ақыны-Абай Құнабаевтың «Бірінші
қарасөзін»
бейнеүзіктен
тамашалайды.
Оқылым.
Оқулықтағы Абай
Құнанбаевтың «Бірінші қарасөзін»
оқу
|
Сұрақтарға тұщымды,
нақты жауап береді
Ибраһим
әжесі – Зере, анасы –
Ұлжан·
Лирика - адамның көңіл -
күйін, қуаныш - реніш сезімін білдіретін поэзия. Табиғат лирикасы –
қоршаған орта, табиғат жайындағы
поэзия
«Қыс», «Күз», «Жаз»,
«Жазғытұры»·
45 қара сөзі
бар
Оқушылар бейнеүзікті
тамашалайды.
Бейнематериалды
мұқият тыңдап, сабақ тақырыбын анықтай
алады
Абайдың бірінші қара сөзін
оқиды. Сыныптастарымен талқылайды. Пікір алмасады. Ой
бөліседі
|
Мадақ
сөздер
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
Дескриптор:
Жалпы -3 балл.
-Бейнеүзікті
тыңдайды
-Мәтінді оқып
шығады.
-сыныптастыры
мен пікір
алмасады
|
.
Бейнеүзік
Ы.Алтынсарин
шығармашылығына қатысты бейне
материалдар
Слайдтар, сурет,
парақшалар
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
23
мин.
|
Қарасөз туралы теориялық
түсінік беру.
Қарасөз (проза) – көркем
әдебиеттің үлкен бір саласы. Өлең сөзден бір айырмашылығы – онда
сөз ырғағы еркін, өлеңдегідей қандай да бір белгілі өлшемдер
болмайды. Қарасөздер саясат, публицистика, философия тұрғысында
жазыла береді. Қара сөзбен жазылған көркем шығармада өмір
құбылыстарын, әр түрлі уақиғаларды баяндау тәсілі айрықша
болады.
|
Қарасөз туралы
түсінеді
Пікір
алмасады.
Ой
бөліседі.
|
.
|
АКТ
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
|
Жазылым. Топтық
жұмыс
«Бұлттағы
тапсырмалар»
№1-тапсырма.
«Бірінші сөзде» Абай
не туралы айтады? Төменде көрсетілген ұғымдарға түсінік
беріңдер.
1-топ Ел
бағу
2- топ Мал
бағу
3- топ Ғылым
бағу
|
Әр топ берілген
тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
Жалпы -3 балл
-мәтінді толық
түсінеді
- берілген ұғымдарға
түсінік береді.
-Өз ойын еркін
айтады.
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
|
№2-тапсырма. «Кім
тапқыр?»
Жұптық
тапсырма.
Қарасөзді мұқият оқи отырып,
ел, жер, ғылым туралы мақал-мәтел
жазыңдар.
|
Қарасөзді мұқият оқи отырып,
ел, жер, ғылым туралы мақал-мәтел
жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4
балл
-мақал-мәтел
жазады.
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
Ұйге
тапсырма
|
3-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Төрт
сөйлем» әдісі
«Жастар қандай
болу керек?» тақырыбында ой
қорытады
Пікір.Оқыған мәтін бойынша өз пікірінді бір
сөйлеммен жаз.
Дәлел.Өз пікіріңді бір сөйлеммен
дәлелде.
Мысал.Пікірінді өмірмен
байланыстырып,
мысал
келтір.
Қорытынды.
Тақырып бойынша қорытынды
жаз.
Абай
Құнанбаев «Бірінші
қарасөз»
|
Абайдың жастар жайлы пікірін
ескере отырып, «Жастар қандай болу
керек?» тақырыбында өз ойларын
жазады.
|
Мұғалім
оқушыларды
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың жеке жұмысын
бағалайды.
|
|