Абай сөзі – қазақтың бойтұмары
Ұлы Абайдың шығармашылық
мұрасы – халқымыздың ғасырлар бойы маңызын жоймайтын рухани
қазынасы.Абай сөзі – қазақтың бойтұмары.Абайды
тану,бағалау,насихаттау,оқыту қоғамдық ой-санада тың серпілітер
туғызып,жаһандану үрдісіндегі мақсаткерлікке
жұмылдырады.
Абайдың танытуындағы жүрекке
ерекше шешуші мән бере қарайтын соны көзқарас жалпы қазақ
әдебетінің бұрын-соңды тарихында орын алмаған
философиялық-гуманистік негізіндегі тың құбылысты,жаңа танымды
аңғартады.
Ақыл мен қайрат жол
табар
Қашқанға да
қуанға,
Әділет шафхат кімде бар,Сол
жарасар туғанға.
Деп Он жетінші сөзде
айтылғандай Абай шығармаларында жүрек туралы ерекше
насихаттаған.
Абай шығармаларында жүрек
жайында пікір қозғағанда ақынның алға қояр басты мұраттарының бірі
– жүректің адам өмірінде атқарар қызметіне айрықша гуманистік
мән-мағына бере жырлауында жатыр.Абайдың жүректі бүкіл
әдлет,шафхат,рахым,ар-ұят атауларының нәр алар көзі,құтты мекені
ретінде сипаттап көрсетіге күш салуында нендей сыр бар?Абайдағы
жүрекке гуманистік астар бере қарайтын көзқарастың
философиялық-гуманистік түп төркіні,нәр алар тамыры қайда жатыр
дегенде мұны біз қазақ жерінің орта ғасырдағы ой алыбы әл-Фарабиден
бастап Абайға дейынгі аралықтағы мәдениет қазыналарынан
іздеймәз.
Бүкіл адамзат қауыымының орта
ғасырдағы таңдесі жоқ ұлы философ-гуманисі әл-Фараби өз
еңбектерінде жүректі адам денесіндегі басты тұлға,бастапқы
кезеңдегі әмірші ретінде танумен қатар ақылды да басты тұлғаның
қатарында айтады.
Әл-фараби атындағы қазақ
ұлттық университеті
Серік
Зүлина
Жетекші: Жанатаев
Д.Ж.