Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8 мин
БІЛУ
|
Бір, екі, үш Сынып іші
тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз
бастаймыз.
Өткенге қайта оралу.
Үй
тапсырмасы
-Үйге қандай тапсырма
берілді?
«Қар
кесегі» әдісі арқылы үй тапырмасын
тексеру.
Сурет
бойынша:
Адамға
керекті жақсы қасиетті,
Адам
неден аулақ болу керек?
Тақтада Тексреу
Қорытынды: Адам баласын қор қылатын нәрсе
не?
Балалар
осы жаман қасиеттер өмірді жақсылыққа апарады ма?
Ендеше Балалар біз бүгін
Абайдың асыл сөздері арқылы, жақсы мен жаманды ажыратын, еліміздің
мықты азаматы болу үшін жаманнан аулақ болып, жақсы адам болуға
үйрететін Абайдың қарасөздерімен танысамыз.Қанша уақыт өтседе
Абайдың нақыл сөздері бізге үлгі болады. Абай бұл қарасөзін өсер
ұрпаққа арнайды.
|
Балалар хормен өлеңді
айтады.
-Ш.Құдайбірдіұлының «Адамдық
борышын» өлеңін жаттау, сұрақ қою.
Қағазға өлең мазмұны бойынша
сұрақтар жазады, бір -біріне лақтырып түскен сұраққа жауап
береді.
Кестеге
жазады.
Жауаптарын
тексереді.
Надандық, еріншектік,
залымдық
|
«Бас бармақ»
Тик-Ток бағалау
әдісі
Лайк басу
Бағалау парағына өздерін
бағалайды.
|
АКТ
Қағаз
қиындылары
АКТ
Кесте
Бағалау
парағы
|
Сабақтың ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
ТҮСІНУ
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ
ЖИНАҚТАУ
БАҒАЛАУ
|
Балалар Абай Құнанбаевты
барлығымыз білеміз ия.
Ендеше Абай тұралы білімдерің
тексерейік
«Бес қадам»
әдісі
-
Абай Құнанбаев
кім?
-
Абай өай жылы дүниеге
келді?
-
Әкесінің аты
кім?
-
Анасының аты
кім?
-
Әжесінің аты
кім?
-
Абайдың шын есімі
кім?
-
Абай жас кезінде қандай
болды?
-
Абайдың қандай
шығармаларын білесің?
Мәтінмен
жұмыс.
«Пазл» әдісі бойынша
мәтінді құрастыру. Дұрыстығын оқулықтағы мәтінмен
тексеру.
3- тірек сөзді
анықтау.
Ертегі
құру
Ертеде Надан, Еріншек,
Залым деген үш адам болыпты. Үшеуі айырылмас дос болыпты.
....
Топтық
жұмыс. Ертегіні ары қарай
ойлап жалғастыру.Қорытынды шығару.
«Ашық-жабық
сұрақтар»
Осы өмірде надан адамдар бар
ма?
Еріншектік адамды неге
әкеледі?
Залымды неге адамның дұшпаны
дейді?
«Балық қаңқасы»
әдісі
Қор қылатын үш
нәрсе
Проблема шешім
қорытынды.
Plickers
әдіс
Тест жұмысын алу
|
Ақын, жазушы, ағартушы,
аудармашы, ұстаз.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Надандық
Еріншектік
Залымдық сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
1-топ: Надан адам
туралы
2-топ Еріншек адам
туралы
3- топ: Залым адам
туралы
Қорытынды
шығару.
Баларлың жауаптары
тыңдалады.
Топтық жұмыс
жасайды.
Карточка арқылы дұрыс
жауапты көрсетеді.
|
ҚБ
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Лайк басу
Бағалау парағына өздерін
бағалайды.
Лайк басу
Бағалау парағына өздерін
бағалайды.
Өз өздерін
бағлайды.
Бірін бірі бағалайды. Лайк
басу
Өз өздерін
бағлайды.
|
Үлестірмелі іздер
Мәтін
қиындылары
А4
қағаз
АКТ
Балық
қаңқасы
Plickers тесті
смартфон
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
3Қ стратегиясы
Қызықты
Құнды
Қиын
|
Тақырып
бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|