Материалдар / Абайдың қарасөздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абайдың қарасөздері

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып мұалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
462
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:................................
«Қарабұлақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»

Тақырыбы:

Абайдың қарасөздері

Мерзімі: 13.10.2020ж.

Пән: әдебиеттік оқу

Мұғалімнің ТАӘ: Оспанова Алтын Алеевна

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:


Оқу мақсаттары

3.2.3.1- шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау;

3.2.4.1- өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;

Оқу мақсаттары/

Күтілетін нәтиже

Барлығы шығарманың тақырыбын анықтайды;

Көпшілігі шығарманың тақырыбын анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтайды;

Кейбіреуі өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды;

Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым):

Диалог



Алдыңғы оқу

Ш. Құдайбердіұлы. «Адамдық – борышың»

Жоспар

Жоспарланған уақыт

(минут

пен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Саралау

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті


ресурстар

Кіріспе

Сабақ

тың басы


3 мин

І.Ұйымдастыру кезеңіҚызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек:

Бір, екі, үш

Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.

«Даналық ағашы» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

Оқушыларды сыныпқа кіргізіп, оқушыларды сабаққа дайындау.




















































ҚБ: 1-10 балдық жүйе

Диалог




Оқулық


Абай Құнанбаевтың портреті












Кесте


Тақта

Бор

Сабақ

тың ортасы


15 мин





















2 мин




15 мин

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

1-тапсырма. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат қойыңыз –

Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

«Галереяны шарлау» әдісі.

Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық, еріншектік, залымдық).

Абайдың отыз сегізінші қарасөзінен

Хисабына – б ұ л ж е р д е: қатарына, есебіне деген мағынада.

Автор туралы мәліметті тереңдету.

Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ ат берер едің? Оларды көрсете аласың ба (ым-ишара арқылы көрсету)?

Қолдану.

Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету.

.

4-тапсырма. Абай атаның сөзі неліктен осы бөлімде берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп көріңдер.

Жеке жұмыс.

5-тапсырма. Абай ата сөзін кесте түрінде қысқаша дәптеріңе түсір.


Сөздегі әріптерді жинақтай отырып, сөз шығарады.

Жалпы сынып қатысады.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).



Абай Құнанбаев жайлы әңгімелеу.








Сергіту жаттығуын жасайды




Оқушылар кестені надандық, еріншектік, залымдық қатарына түсінікті Абайдың қарасөзінен тауып жазады







Ойтолғау.

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Абайдың отыз сегізінші қарасөзін мұқият оқып, ұжым алдында сөйлеуге дайындау

1

Сөйлейтін

тақырыбың қандай?

Абайдың отыз сегізінші қара

сөзі

2

Мәтінді мұқият

оқып шықтың ба?

Иә


Тақырыбы, идеясы

қандай?


3

Қанша уақыт

сөйлейсің?

2-3 минут

4

Не туралы сөйлейсің? Қысқартып ретімен жазып шық

  1. қор қылатын 3нәрсе;

  2. надандық;

  3. білімсіздік;

  4. еріншектік;

  5. талапсыздық;

  6. залымдық

5

Сөйлеу барысында абзацтар бойынша риторикалық сұрақтарды

қолдансаң болады*

Надандық деп нені айтамыз?

6

Тақырыпқа қатысты өмірден мысалдар, мақал-мәтелдер, дәйексөздер жаттап алдың ба? Қандай?

Мысалы:

  1. «Білімдіге дүниежарық, білімсіздің күнікәріп»;

  2. Еріншектің ертеңібітпес;

  3. Талап қылмаймұратқа жетпес;

  4. Залымның дәулетіәулетіне дарымас.

7

Көпшілік алдына шыққанда өз мәдениетіңді қалай көрсетесің?

Тізбектеп жазып шық.

Сыпайы амандасу, жылы қабақ таныту, қобалжымау, әдепті болу, қойылған сұрақтарға және сөз соңында рақмет айту

8

Айна алдында қимыл-қозғалы- сыңды тексеріп көрдің бе? Не

байқадың?

Иә. Басымды көтеріп, денемді тік ұстап, тыңдаушыларға қарап сөйлеуді естен шығармау

9

Дауысыңдытелефон диктофонына жазып, қайта тыңдап көрдіңбе?

Не байқадың?

Иә. Ырғақты дұрыс қойып, дауысымды сәл қаттырақ шығару. Әр сөзді анық айтуға тырысу. Әр сөйлем аяқталғанда немесе бір ойдан екінші ойға

көшерде сәл кідіріс жасау керек

10

Қалай амандаса-

тыныңды ойластыр.


*риторикалық сұрақтар – жауабы анық сұрақтар





ҚБ: 1-10 балдық жүйе




Дереккөз,

Диалог

Реф

лек

сия


5 мин

Үй тапсырмасы. 6-тапсырма. Абай Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.

Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ атау берер едің?

Кері байланыс

«Алма ағашы»әдісі

Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым депойлаймын, менің көңіл күйімкөтеріңкі.

Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.Құнанбаевтың

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

Қорытынды

«Алма ағашы»әдісі

Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым депойлаймын, менің көңіл күйімкөтеріңкі.

Сары түсті алма – мен тапсырма- ны



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!