|
Білім беру ұйымының атауы |
№87 орта мектеп КММ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.02.2025ж |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы.10мин |
1.Ұйымдастыру: Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Ой шақыру Тапсырманы орындау барысында Тәуелсіздік және отаншылдық құндылықтарын оқушылар бойына дарыту …Өзге оқыған мырзалар шен іздеп жүргенде, қорлыққа шыдап, құлдыққа көніп, ұйқы басқан қалың қазақтың ұлт намысын жыртып, ұлттық арын жоқтаған патша заманында жалғыз-ақ Ахмет еді. Қазақтың ол уақыттағы кейбір оқығандары уез, губерния соттарына күш салып, тілмәш болып, кейбірі арын сатып ұлықтық іздеп жүргенде, Ахмет қазақ ұлтына жанын аямай қызмет қылды… халықтың арын іздеп, өзінің ойға алған ісі үшін бір басын бәйгеге тікті. С.Сейфуллин -цитатада кім туралы айтылады? -цитата қандай ақпарат береді? -цитатаның құндылығы неде? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары, бағалау критерийлері хабарланады. Зерттеу сұрақтарымен таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мадақ тау |
Тіл - ұлттың басты негізіТақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Ортасы 6мин 10мин 7мин 7мин |
Зерттеу және талдау Оқушыларға А.Байтұрсыновтың еңбектері туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. 1-тапсырма: мәтін мазмұнын пайдалана отырып, А.Байтұрсыновтың қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіздер. Өзіндік ой-қорытынды жасаңыздар.
2-тапсырма: Берілген ақпараттарды қолданып, А. Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» екендігін «ПТМС» әдісі арқылы дәлелдеңіздер.
Сыныпта жекелеген оқушыларға А.Байтұрсыновтың ұлт ұстазы болуына әсер еткен факторлар бойынша STEEPLE талдауын жасауға тапсырма беріңіз.
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Мәтіннен негізгі ойды анықтайды А.Байтұрсыновтың қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіздер Дескриптор: А. Байтұрсынов тұлғалық ұасиеттерін анықтайды; А. Байтұрсынов қызметіне талдау жасайды; А. Байтұрсынов еңбектеріне қорытынды ой жазады; Дескриптор: А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен әлеуметтік факторлардың әсерін жазады; А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен технологиялық факторлардың әсерін жазады; А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен экономикалық факторлардың әсерін жазады;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Дереккөз: http://e-history.kz/kz/contents/view/2403 https://www.zharar.com/kz/biography/1454-ahmet.html
«ПТМС» кестесі
Тақырыптық суреттер
кесте
ҚБ парағы
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2мин
|
Сабақты қорытындылау Оқушыларға сабақты М.Әуезовтың төмендегідей сөзімен қорытындылауға мүмкіндік жасаңыз. Ахаң ашқан қазақ мектебі, Ахаң түрлеген ана тілі, Ахаң салған әдебиеттегі елшілдік ұраны – «Қырық мысал», «Маса» ; «Қазақ» газетінің қан жылаған қазақ баласына істеген еңбегі, өнер-білім, саясат жолындағы қажымаған қайраты, біз ұмытсақ та, тарих ұмытпайтын істер болатын.Бірақ зорлықпен, күшпен дегенін болдырып үйренген большевиктер бұл ақиқатты теріске шығарып, оның есімін де, еңбегін де тарихтан өшіруге тырысып бақты. Оны бар ғұмырын адал қызмет етуге арнаған туған халқына жау етіп көрсетіп, «халық жауы» деген жалалы жамылғыны жауып, атқызды, атын атағандарды қуғынға салды. Бәрібір олар мақсатына жете алмады. Жала – бұлт, шындық – күн екен, заманы қайта туып, шындықтың шұғыласы өз нұрын төкті. Ұлтын сүйген ұлтжанды Ахаң, Ахмет Байтұрсынұлы өз халқымен қайта табысты Үйге тапсырма Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» Эссе |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
Оқушылар сабақты М.Әуезовтың сөзімен қорытындылайды |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3мин |
-Күрделі болды -Пайдалы болды -Түсініксіз болды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
https://www.youtube.com/watch?v=3ebSwC10ixk Алаш алыптары - Ахмед Байтұрсынов |
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
А.Байтұрсынов-"ұлт ұстазы"
А.Байтұрсынов-"ұлт ұстазы"
|
Білім беру ұйымының атауы |
№87 орта мектеп КММ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.02.2025ж |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы.10мин |
1.Ұйымдастыру: Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Ой шақыру Тапсырманы орындау барысында Тәуелсіздік және отаншылдық құндылықтарын оқушылар бойына дарыту …Өзге оқыған мырзалар шен іздеп жүргенде, қорлыққа шыдап, құлдыққа көніп, ұйқы басқан қалың қазақтың ұлт намысын жыртып, ұлттық арын жоқтаған патша заманында жалғыз-ақ Ахмет еді. Қазақтың ол уақыттағы кейбір оқығандары уез, губерния соттарына күш салып, тілмәш болып, кейбірі арын сатып ұлықтық іздеп жүргенде, Ахмет қазақ ұлтына жанын аямай қызмет қылды… халықтың арын іздеп, өзінің ойға алған ісі үшін бір басын бәйгеге тікті. С.Сейфуллин -цитатада кім туралы айтылады? -цитата қандай ақпарат береді? -цитатаның құндылығы неде? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары, бағалау критерийлері хабарланады. Зерттеу сұрақтарымен таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мадақ тау |
Тіл - ұлттың басты негізіТақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың Ортасы 6мин 10мин 7мин 7мин |
Зерттеу және талдау Оқушыларға А.Байтұрсыновтың еңбектері туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. 1-тапсырма: мәтін мазмұнын пайдалана отырып, А.Байтұрсыновтың қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіздер. Өзіндік ой-қорытынды жасаңыздар.
2-тапсырма: Берілген ақпараттарды қолданып, А. Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» екендігін «ПТМС» әдісі арқылы дәлелдеңіздер.
Сыныпта жекелеген оқушыларға А.Байтұрсыновтың ұлт ұстазы болуына әсер еткен факторлар бойынша STEEPLE талдауын жасауға тапсырма беріңіз.
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Мәтіннен негізгі ойды анықтайды А.Байтұрсыновтың қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіздер Дескриптор: А. Байтұрсынов тұлғалық ұасиеттерін анықтайды; А. Байтұрсынов қызметіне талдау жасайды; А. Байтұрсынов еңбектеріне қорытынды ой жазады; Дескриптор: А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен әлеуметтік факторлардың әсерін жазады; А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен технологиялық факторлардың әсерін жазады; А.Байтұрсынов тың ұлт ұстазы болуына әсер еткен экономикалық факторлардың әсерін жазады;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Дереккөз: http://e-history.kz/kz/contents/view/2403 https://www.zharar.com/kz/biography/1454-ahmet.html
«ПТМС» кестесі
Тақырыптық суреттер
кесте
ҚБ парағы
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2мин
|
Сабақты қорытындылау Оқушыларға сабақты М.Әуезовтың төмендегідей сөзімен қорытындылауға мүмкіндік жасаңыз. Ахаң ашқан қазақ мектебі, Ахаң түрлеген ана тілі, Ахаң салған әдебиеттегі елшілдік ұраны – «Қырық мысал», «Маса» ; «Қазақ» газетінің қан жылаған қазақ баласына істеген еңбегі, өнер-білім, саясат жолындағы қажымаған қайраты, біз ұмытсақ та, тарих ұмытпайтын істер болатын.Бірақ зорлықпен, күшпен дегенін болдырып үйренген большевиктер бұл ақиқатты теріске шығарып, оның есімін де, еңбегін де тарихтан өшіруге тырысып бақты. Оны бар ғұмырын адал қызмет етуге арнаған туған халқына жау етіп көрсетіп, «халық жауы» деген жалалы жамылғыны жауып, атқызды, атын атағандарды қуғынға салды. Бәрібір олар мақсатына жете алмады. Жала – бұлт, шындық – күн екен, заманы қайта туып, шындықтың шұғыласы өз нұрын төкті. Ұлтын сүйген ұлтжанды Ахаң, Ахмет Байтұрсынұлы өз халқымен қайта табысты Үйге тапсырма Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» Эссе |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
Оқушылар сабақты М.Әуезовтың сөзімен қорытындылайды |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3мин |
-Күрделі болды -Пайдалы болды -Түсініксіз болды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
https://www.youtube.com/watch?v=3ebSwC10ixk Алаш алыптары - Ахмед Байтұрсынов |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













