А.Байтұрсынұлы «Ата насихаты»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А.Байтұрсынұлы «Ата насихаты»

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Байтұрсынұлы «Ата насихаты»
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу Атамұра

Бөлім:

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

18.10.2024

Сынып:

2 «» сынып


Сабақтың тақырыбы:

22 сабақ. Ата ақылы

А.Байтұрсынұлы «Ата насихаты»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу;

2.2.3.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Мәтіннен қажетті ақпаратты табады

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы:ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті

қалыптастыру


Апта дәйексөзі: Отанды сүю отбасыңнан басталады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут







Өткенді пысықтау

5 минут









3 минут





Сабақтың ортасы

20 минут







































Сергіту сәті

2 минут

























Сабақты қорыту

5 минут



















Қосымша тапсырма

2 минут















Кері байланыс

2 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

«Әжем туралы әңгіме» өлеңін мәнерлеп оқып кел.




Тақырыпты ашу

«Жасырылған әріптер» әдісі арқылы тақырыпты ашу.


Атаңды жақсы көресің бе?



Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Нақыл сөздерді жаттап ал. Қалай түсінетініңді айт.

Аталар сөзі- ақылдың көзі

Әке ақылы- бұлақ




Тыңдалым

«Жасанды интеллект»

Автормен танысу

Ахмет Байтұрсынұлы



«Рөлдік ойындар» әдісі

Мәтінді рөлге бөліп орында.



2-тапсырма

Түсініп оқы

«Ата насихаты» мәтіні



Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс

3-тапсырма

«Тест» әдісі

Насихат сөзіне мағынасы жуық сөздерді белгіле

А ) ақыл

Ә) өтініш

Б)шешім

В ) өсиет

Г) келісім



Сергіту сәті

«Бірлік болсын әлемде»




Топтық жұмыс

«Ең құнды...» әдісі

  1. топ. Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды тап

  2. топ. мәтіннің тақырыбын анықта

  3. топ.негізгі ойын анықта.





4-тапсырма

Мәтіннің суретке сәйкес келетін тұсын тауып,әңгімеле

Жауап: Әкесінің шыбықты сындыруға берген кезі






6-тапсырма

«Сәйкестендіру» әдісі

Саған үлкендер қандай ақыл айтады? Сәйкестендіріп, мағынасын тап. Қалай орындап жүрсің бе?







Үй тапсырмасы

5-тапсырма

«Түйінді сәттер» әдісі

Мәтіндегі оқиға қандай нақыл сөзге құрылған? Дәптерге жазып кел.

«Тірліктің күні -бірлікте»



ҚЖ:

Берілген мақал-мәтелдердің мағынасын айт



ЕБҚ

Суретке қарап әңгімеле



«Керуен» әдісі

Рисунок 1



Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.







Өлеңді мәнерлеп оқиды.






Суреттердің артында жасырылған әріптерді тауып атаның суретімен байланыстырады.




Нақыл сөздерді оқиды








Автормен танысады








Мәтінді рөлге бөліп орындайды.




Мәтінді тізбектеп оқиды







Тапсырманы орындайды







Би- жаттығулар жасайды




шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды табу.

















«Word wall» платформасы арқылы сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.







Нақыл сөдің мағынасын тауып, дәптермен жұмыс жасайды
























Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру


ҚБ:

«Мадақтау карточкалары» әдісі



Дескриптор:

«Әжем туралы әңгіме» өлеңін мәнерлеп оқып келеді











Дескриптор:

Нақыл сөздерді оқиды













Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

Насихат сөзіне мағынасы жуық сөздерді белгілейді-1б






Дескриптор:

шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды табады;

мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын анықтайды;

негізгі ойын анықтайды.


Дескриптор:

Мәтіннің суретке сәйкес келетін тұсын тауып,әңгімелейді






Дескриптор:

Аталар ақылын тыңдай алады;

Сәйкестендіру арқылы жауап береді









Дескриптор:

Мәтіндегі оқиға қандай нақыл сөзге құрылғанынтауып айтады





Керемет!






Тамаша әңгіме болды!



«Керуен» әдісі





Суреттер





оқулық


Әжені сипаттайтын суреттер











Оқулық







Жасанды интеллект













Дәптер











Қимылдар










оқулық












АКТ

Word wall



https://wordwall.net/ru/resource/80099877











Суреттер












Суреттер










Кері байланыс тақтасы











Ата ақылы

Сен қалай орындайсың?

Әдепті бол

Адамдармен сәлемдесіп жүремін,үлкенге жол беремін













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2025
44
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі