Материалдар / А.Байтұрсынұлы "Егіннің бастары"мысалы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

А.Байтұрсынұлы "Егіннің бастары"мысалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мандарға көмек ретінде жазылған ҚМЖ үлгісін ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2023
173
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

С.Адамбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

Адамгершілік - асыл қасиет

Мұғалім аты -жөні

Сарсенбаева Гүлнұр

Күні

10. 01. 2023 жыл

Сыныбы

5 « Б,В, Ғ,Е »

Пәні

Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Сабақ мақсаты

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды

Өлеңнің мазмұндап, жатқа айта алады.Өлеңнің сюжеттік желісін еркін баяндайды

Бағалау кретерийі

Өлеңнің сюжеттік дамуына қарай сипаттайды. Жоспар негізінде сюжеттік дамуын баяндайды. Композициялық құрылысына қарай талдайды.

Өлеңнен алынған үзіндіні мәнерлеп жатқа оқиды

Сабақтың барысы


Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 мин



5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушылармен сәлемдесу.

  • Сабаққа дайындығын қадағалау.

  • Оқушы назарын сабаққа аудару.


Психологиялық ахуал орнату.

  • Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз

  • Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз

  • Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз


Ширату жаттығу

«Кім зерек?» әдісі

Ы.Алтынсарин әңгімелері негізінде сұрақтарға жауап алып,

сурет арқылы сабақ тақырыбын ашу. Сабақ мақсатымен таныстыру

Сәлемдеседі






Шапалақ ұру арқылы жағымды орта қалыптыстырады





Сұрақтарға жауап беріп, сурет арқылы тақырыпты ашады. Сабақ мақсатымен танысады

























Сабақтың

ортасы


7 мин













8 мин













8 мин





7 мин


1-тапсырма

Өлеңнің сюжеттік желісі бойынша қарапайым жоспар құрыңдар

Жоспар

Кіріспе бөлім

.............................................................................................................


Негізгі бөлім

.............................................................................................................

.............................................................................................................


Қорытынды бөлім


..............................................................................................................

2 –тапсырма

Жоспар негізінде өлеңнің сюжеттік желісін анықтаңдар

1. Шығарманың басталуы

1-сұрақ. Баласы мен әкесі қайда барды?

2.Шығарманың байланысы

2-сұрақ: Бидайлар қандай боп тұр, бала неге таңданды?

3. Шығарманың шиеленісуі

3-сұрақ: Бала әкесінен не туралы сұрады?

4. Шығарманың  шарықтау шегі

4-сұрақ: Әкесі дәнсіз бидайдың мәнін қалай түсіндірді?

5. Шығарманың шешімі

5. Әкесі балсына қандай ақыл айтты?


3-тапсырма


Өлеңді мәнерлеп оқып және жатқа айтыңдар


4-тапсырма


Қос жазба күнделігі

Үлгі:

Өлеңнен үзінді

Түсінгенім

 Бір адам жас баласын жанына алды,
Екеуі сайран етіп кетіп қалды.
Қыдырып әрлі-берлі жүрді дағы,
Егінші егін еккен жерге барды












Дескриптор:

- өлеңнің мазмұны бойынша жоспар құрады












Дескриптор:

- жоспар негізінде өлеңнің сюжеттік дамуын анықтайды.



Дескриптор:

-өлеңді мәнерлеп жатқа оқиды







































ҚБ:

Жұлдызша беру арқылы



ҚБ:

Жұлдызша беру арқылы



Сабақтың соңы

3 мин



4 мин










1 мин

«Кім жылдам?» әдісі

Алған білімдерін пысықтау мақсатында сұрақтарға жауап алу.


Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?....................................................

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта немесе жұпта кімге көмектестім? ............................................................................................

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім алдым?

.............................................................................................

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ саған ұнады ма? Неліктен? ..........................................................................................

Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Сен өзің сабақта қалай сезіндің ? ...........................................................................................


Үйге тапсырма: «Егіннің бастары» мысалын жаттау


Сұрақтарға жауап береді


«Бес саусақ» әдісімен кері байланыс береді















Оқушылар мадақ сөздер мен 1-10 балдық жүйе әдісімен бағаланады
















КБП






« » ...........2023 ж Тексерілді: ...................... ДОЖЖО: Р. Сүйінбай

Бөлім

Адамгершілік - асыл қасиет

Мұғалім аты -жөні

Сарсенбаева Гүлнұр

Күні

12. 01. 2023 жыл

Сыныбы

5 « Б,В, Ғ,Е »

Пәні

Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Жалғыз бидай

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.1.1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Сабақ мақсаты

Өлеңдегі кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды

Әрекет пен портрет негізінде кейіркердің образына талдау жасайды

Кейіпкерлерге қатысты суреттеулерді анықтайды

Бағалау критерийлері

- өлеңнен кейіпкердің портретін және әрекетін көрсететін жолдарды анықтайды;

- өлең мазмұны негізінде өз болжамдарын ұсынады;

- кейіпкер образын 2 сөйлеммен ашады

- кейіпкерлер арасындағы суреттеулерді табады;

- салыстырмалы және қарама- қарсы суреттеулерді ажыратады

Сабақтың барысы


Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 мин



5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушылармен сәлемдесу.

  • Сабаққа дайындығын қадағалау.

  • Оқушы назарын сабаққа аудару.


Психологиялық ахуал орнату.

  • Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз

  • Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз

  • Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз


«Санамақ» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктіру



  • Балалар,

Бастарын дәнге толған төмен салып,

Бида

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!