Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
А.Байтұрсынұлы "Егіннің бастары"мысалы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
С.Адамбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім |
Адамгершілік - асыл қасиет |
||||||||||||
Мұғалім аты -жөні |
Сарсенбаева Гүлнұр |
||||||||||||
Күні |
10. 01. 2023 жыл |
||||||||||||
Сыныбы |
5 « Б,В, Ғ,Е » |
||||||||||||
Пәні |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. |
||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау 5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды Өлеңнің мазмұндап, жатқа айта алады.Өлеңнің сюжеттік желісін еркін баяндайды |
||||||||||||
Бағалау кретерийі |
Өлеңнің сюжеттік дамуына қарай сипаттайды. Жоспар негізінде сюжеттік дамуын баяндайды. Композициялық құрылысына қарай талдайды. Өлеңнен алынған үзіндіні мәнерлеп жатқа оқиды |
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал орнату.
Ширату жаттығу «Кім зерек?» әдісі Ы.Алтынсарин әңгімелері негізінде сұрақтарға жауап алып, сурет арқылы сабақ тақырыбын ашу. Сабақ мақсатымен таныстыру |
Сәлемдеседі Шапалақ ұру арқылы жағымды орта қалыптыстырады Сұрақтарға жауап беріп, сурет арқылы тақырыпты ашады. Сабақ мақсатымен танысады |
|
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 7 мин 8 мин 8 мин 7 мин |
Өлеңді мәнерлеп оқып және жатқа айтыңдар 4-тапсырма Қос жазба күнделігі Үлгі:
|
Дескриптор: - өлеңнің мазмұны бойынша жоспар құрады
Дескриптор: - жоспар негізінде өлеңнің сюжеттік дамуын анықтайды. Дескриптор: -өлеңді мәнерлеп жатқа оқиды |
ҚБ: Жұлдызша беру арқылы
ҚБ: Жұлдызша беру арқылы |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 3 мин 4 мин 1 мин |
«Кім жылдам?» әдісі Алған білімдерін пысықтау мақсатында сұрақтарға жауап алу. Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?.................................................... Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта немесе жұпта кімге көмектестім? ............................................................................................ Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім алдым? ............................................................................................. Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ саған ұнады ма? Неліктен? .......................................................................................... Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Сен өзің сабақта қалай сезіндің ? ........................................................................................... Үйге тапсырма: «Егіннің бастары» мысалын жаттау |
Сұрақтарға жауап береді «Бес саусақ» әдісімен кері байланыс береді |
Оқушылар мадақ сөздер мен 1-10 балдық жүйе әдісімен бағаланады
|
КБП
|
« » ...........2023 ж Тексерілді: ...................... ДОЖЖО: Р. Сүйінбай
Бөлім |
Адамгершілік - асыл қасиет |
||||
Мұғалім аты -жөні |
Сарсенбаева Гүлнұр |
||||
Күні |
12. 01. 2023 жыл |
||||
Сыныбы |
5 « Б,В, Ғ,Е » |
||||
Пәні |
Қазақ әдебиеті |
||||
Сабақ тақырыбы |
А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Жалғыз бидай |
||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.1.1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
||||
Сабақ мақсаты |
Өлеңдегі кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды Әрекет пен портрет негізінде кейіркердің образына талдау жасайды Кейіпкерлерге қатысты суреттеулерді анықтайды |
||||
Бағалау критерийлері |
- өлеңнен кейіпкердің портретін және әрекетін көрсететін жолдарды анықтайды; - өлең мазмұны негізінде өз болжамдарын ұсынады; - кейіпкер образын 2 сөйлеммен ашады - кейіпкерлер арасындағы суреттеулерді табады; - салыстырмалы және қарама- қарсы суреттеулерді ажыратады |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал орнату.
«Санамақ» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктіру
Бастарын дәнге толған төмен салып,
Бида Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |