Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі
«Нұр-Орда» бастаууыш мектебі ЖШС
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Көбейту және бөлу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Абдурахманова Айнур Баратбаевна |
|
|
Күні: |
29.09.2025ж. |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны:11 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Есепті модельдеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп бойынша өрнектер құрастырасың 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдейсің. |
|
|
Құндылық |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин |
Ұйымдастырукезеңі: Психологиялықахуалорнату. Айна әдісі Менің сүйікті оқушым |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар айнаға қарап өздерін көреді |
|
Айна салынған қорапша |
|
ҮТ 5мин Сабақтың ортасы 10 мин 11 мин Сергіту сәті 2 мин Бекіту 10 мин |
ҮТ тексеру 5-есеп 49бет 781 – (594 -546) -138 = 781 – 48=733-138=595 376 + (434 -254) +329= 376 + 180= 556+329=885 Жаңа сабақ Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын. III. Жаңа тақырып. Білу және түсіну ҰЖ: 1- тапсырма 1) а)Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқы. 69,99,699,906,966,999 Сіз, біз деген жылы сөз ағайынға жарасар. Ә) Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқы. 999000,990000,909000,900000, 90000,9000,900,99 Ананың ізін қыз басар, Әкенің орнын ұл басар. Өзіндік жұмыс .2-есеп . 1)Сүт – 200 тг Ірімшік – 420 тг Айран – 345 тг Төленді - ? тг Ш: (200 + 420) + 345=620 + 345=965 2)Дәптер 9тг – 5 Альбом – 400 тг Ұсынды – 1000 тг Қайтарды - ? тг Ш: 400 + (9 * 5) – 1000 = 1000-445= 555 ТЖ: 3-есеп Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастыр. 1 Бүлдірген- 5кг-нан 4жәшік Қарақат -4кг-нан 5 жәшік ?кг Ш: 5*6+4*5=50 кг Ж: барлығы 50 кг жидек. 2-топ . 4) Есепті шығар. А)Әрқайсына -3кг 9 алушыға-? Кг Ш: 9*3= 27 Ж: барлығы 27 кг мандарин 3-топ Ә) 40 шар-5 қорап Әр қорапта-? Шар Ш: 40:5=8 Ж: Әр қорапта 8 шардан Жұптық жұмыс. 5-есеп Өрнек құрып, мәнін тап. 219+(589-130)=678 900-(859-214)=255 (678+98)-517=259 (800-218)+(326+92)=1000 Қорытындылау Мен зерттеушімін .зертте 6-есеп Әр фигура қанша торкөзден тұрады? Ж: 16,18,24,16 торкөз Зертте. 7-есеп Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта. (157-130):3=9 5*7-3*8=11 9*5+12:2=51 |
Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды. - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды. - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді. - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады. |
Дескриптор : Амалды орындайды
Дескриптор : 1.Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды 1б 2. Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды 1б Бағалау Дескриптор : 1.есептің шартын құрастырады 1б 2.өрнек құрастырады Мәнін табады 1б
Дескриптор : 1.есептің шартын құрастырады 1б 2.өрнек құрастырады Мәнін табады 1б
Бағалау Дескриптор : 1. Өрнек құрып, мәнін табады 2 б Дескриптор : 1.Әр фигура қанша торкөзден екенін анықтайды 1б 2.өрнек құрастырады 1б Бағалау |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау. Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? -Бүгін қандай ұғыммен таныстың? -Сабақтың мақсатына жеттің бе ? - Не қиын болды ? Үйге тапсырма : Рефлексия: 5-есеп .50 бет
|
Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды |
Кері байланыс : Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ? Бүгінгі сабақта не үйрендің ? Қорытынды бағалау . ҚБ : 1-10 б жүйе |
Қорытынды бағалау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көбейту және бөлу
Көбейту және бөлу
Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі
«Нұр-Орда» бастаууыш мектебі ЖШС
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Көбейту және бөлу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Абдурахманова Айнур Баратбаевна |
|
|
Күні: |
29.09.2025ж. |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны:11 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Есепті модельдеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп бойынша өрнектер құрастырасың 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдейсің. |
|
|
Құндылық |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин |
Ұйымдастырукезеңі: Психологиялықахуалорнату. Айна әдісі Менің сүйікті оқушым |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар айнаға қарап өздерін көреді |
|
Айна салынған қорапша |
|
ҮТ 5мин Сабақтың ортасы 10 мин 11 мин Сергіту сәті 2 мин Бекіту 10 мин |
ҮТ тексеру 5-есеп 49бет 781 – (594 -546) -138 = 781 – 48=733-138=595 376 + (434 -254) +329= 376 + 180= 556+329=885 Жаңа сабақ Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын. III. Жаңа тақырып. Білу және түсіну ҰЖ: 1- тапсырма 1) а)Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқы. 69,99,699,906,966,999 Сіз, біз деген жылы сөз ағайынға жарасар. Ә) Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқы. 999000,990000,909000,900000, 90000,9000,900,99 Ананың ізін қыз басар, Әкенің орнын ұл басар. Өзіндік жұмыс .2-есеп . 1)Сүт – 200 тг Ірімшік – 420 тг Айран – 345 тг Төленді - ? тг Ш: (200 + 420) + 345=620 + 345=965 2)Дәптер 9тг – 5 Альбом – 400 тг Ұсынды – 1000 тг Қайтарды - ? тг Ш: 400 + (9 * 5) – 1000 = 1000-445= 555 ТЖ: 3-есеп Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастыр. 1 Бүлдірген- 5кг-нан 4жәшік Қарақат -4кг-нан 5 жәшік ?кг Ш: 5*6+4*5=50 кг Ж: барлығы 50 кг жидек. 2-топ . 4) Есепті шығар. А)Әрқайсына -3кг 9 алушыға-? Кг Ш: 9*3= 27 Ж: барлығы 27 кг мандарин 3-топ Ә) 40 шар-5 қорап Әр қорапта-? Шар Ш: 40:5=8 Ж: Әр қорапта 8 шардан Жұптық жұмыс. 5-есеп Өрнек құрып, мәнін тап. 219+(589-130)=678 900-(859-214)=255 (678+98)-517=259 (800-218)+(326+92)=1000 Қорытындылау Мен зерттеушімін .зертте 6-есеп Әр фигура қанша торкөзден тұрады? Ж: 16,18,24,16 торкөз Зертте. 7-есеп Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта. (157-130):3=9 5*7-3*8=11 9*5+12:2=51 |
Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды. - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды. - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады. - Өрнектер құрып, мәнін табады. - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді. - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады. |
Дескриптор : Амалды орындайды
Дескриптор : 1.Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды 1б 2. Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды 1б Бағалау Дескриптор : 1.есептің шартын құрастырады 1б 2.өрнек құрастырады Мәнін табады 1б
Дескриптор : 1.есептің шартын құрастырады 1б 2.өрнек құрастырады Мәнін табады 1б
Бағалау Дескриптор : 1. Өрнек құрып, мәнін табады 2 б Дескриптор : 1.Әр фигура қанша торкөзден екенін анықтайды 1б 2.өрнек құрастырады 1б Бағалау |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау. Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? -Бүгін қандай ұғыммен таныстың? -Сабақтың мақсатына жеттің бе ? - Не қиын болды ? Үйге тапсырма : Рефлексия: 5-есеп .50 бет
|
Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды |
Кері байланыс : Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ? Бүгінгі сабақта не үйрендің ? Қорытынды бағалау . ҚБ : 1-10 б жүйе |
Қорытынды бағалау |
шағым қалдыра аласыз














