Абишова Сандугаш Есимсеитовна

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абишова Сандугаш Есимсеитовна

Материал туралы қысқаша түсінік
Сұраулы сөйлем
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Коптлеуова А.Ы

Бөлім:

Менің мектебім

Мұғалімнің аты-жөні

Абишова С.Е.

Күні:

22.11.2024ж.

Сынып: 2 Г

Қатысушылар саны:17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

47 сабақ.Сұраулы сөйлем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.7.1* сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, үтір, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

Сабақтың мақсаты

  • сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, үтір, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолданады;

  • күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады

Тәрбие құндылықтары

Әділдік және жауап кершілік:

  • шындықты айту;

  • өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –өзі тексеру










Өткен білімді еске түсіру


10 мин




Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

- Мен ғажаппын.

-Мен кереметпін.

- Менің күш-жігерім көп.

-Менің денсаулығым мықты.

- Мен өмірді сүйемін.

- Мен тамаша жанмын.

- Мен мейірімді адаммын.

- Мен сабырлымын, салмақтымын.

- Менің қолымнан бәрі келеді.

- Мен үшін өмір қызықты.

- Мен бәріне ризамын.

- Мен бақытты адаммын.

-Мен білімді боламын.

-Менің достарым көп.

-Менің достарым адал балалар.

-Менің сыныптастарым керемет.

Ебқ қатысады

Топқа бөлу «Оюлар»

1 топ қызыл оюлар

2 топ сары оюлар

3 топ жасыл оюлар

Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе:

А)Үй тапсырмасын тексеру.

Ә) «Керме жіп» әдісі:

-Балалар, кезекпен парақтағы сұрақтарды алып , жауап береді.

-Хабарлы сөйлемнің анықтамасын айтыңдар.

-Сөйлем нені білдіреді?

-Сөйлемнің түрлерін ата?

-Сұраулы сөйлемнің анықтамасын айтыңдар.

-Олай болса, бүгінгі сабағымыз да сұраулы сөйлемді ажыратуға арналады.

Сабақ мақсатын хабарлау.


Сенімділік ұялатар сөйлемдерді айтып шығады.






















Тапсырма тексертеді.

Ойынға қатысады.







Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.


ҚБ«Жұлдызша» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!
















Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
















Оюлар суреті






Жаңа білім

15 мин



















2 мин

15мин




Жаңа сабақ

(Т) «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Анықтамамен, дәптермен жұмыс.

Көркем жазу. Суреттік диктант

42-жаттығу.

Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен мәнерлеп оқыңдар. Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің оқылу ырғағын салыстырыңдар.

43-жаттығу.

Сөйлемдерді көшіріп жазыңдар.

ЕБҚ

Сөйлемді көшіріп жазады, қарамен жазылған сөзге дыбыстық талдау жасайды.

Сөйлем түрлерін сәйкестедір.

Сергіту сәті: «Қара Жорға» әніне билеу.

Жұптық жұмыс. Диалог құрау «Ара» әдісі.

ЕБҚ қатысады.

Топтық жұмыс.

1топ

Кім зерек? ойыны

2 топ

Семантикалық картаны толтыр.

3топ

Ма, ме, ба, бе, па, пе арқылы сұраулы сөйлемге айналдырып жаз.

Тапсырмамен жұмыс жасайды.



Заттардың атауын жазады.




Өлеңді оқиды.


Анықтаманы жатқа айтады.



Сөйлемдерді дәптерге көшіріп жазады


Анықтаманы жатқа айтады.













Билеп сергиді.



Тапсырма орындайды.






Дөңгелектерді бояу арқылы дұрыс, бұрысын анықта.(Дұрыс жасыл түс, бұрыс қызыл түс)

Семантикалық картаны толтырады.

Ма, ме, ба, бе, па, пе арқылы сұраулы сөйлемге айналдырып жазады.


Дескриптор:

Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен мәнерлеп оқиды-1балл.

Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің оқылу ырғағын салыстырады-2балл.



Анықтаманы жаттайды-1балл.


Сөйлемдерді талапқа сай жазады-1балл.

Сөздерді салыстырып, қорытынды жасайды-1балл.

Анықтаманы жаттайды-1балл.








Сызба бойынша диалог құрайды 2балл.

Дөңгелектерді бояу арқылы дұрыс, бұрысын анықта.(Дұрыс жасыл түс, бұрыс қызыл түс) 2балл.

Семантикалық картаны толтырады. 2балл.

Ма, ме, ба, бе, па, пе арқылы сұраулы сөйлемге айналдырып жазады. 2балл.

Қазақ тілі 2 сынып оқулығы

1-бөлім





































Қорытынды

3 мин


Кері байланыс – «Бағалау доғасы» әдісі.

  • - Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің туралы ой бөлісіңдер. Өз жұмыстарыңды бағалаңдар.

Үй тапсырмасы

43-жаттығу

Ойын айтады, өз жұмысын бағалайды.

Күнделікке тапсырма жазып алады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2025
48
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі