Сабақтың басы
12
минут
|
Ұйымдастыру бөлімі.
Үй тапсырмасын сұрау:(әр
оқушы отбасындағы мүшелердің салмағын, бойын өлшеп абсолют және
салыстырмалы жиілігін есептеп келу)тапсырманы жұптық жұмыс арқылы
тексереді.
Оқушылардың зейінін сабаққа
шоғырландыру. Салмағына қарай сынып 4 топқа
бөлінеді
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
Ахмет Байтұрсыновтың «Анама Хат» өлеңінен
үзінді.
Қарағым, дұғагөйім қамқор
анам,
Арнап хат жазайын деп алдым
қалам.
Сені онда, мені мұнда аман
сақтап,
Көруге жазғай еді хақ
тағалам.
Берілген өлең шумағынан
дауысты дыбыстардың кездесуін статистикалық кесте түрінде
көрсетіңіз
Әріп
|
Абсолют
Жиілік
|
Салыстырмалы
жиілік
|
І
|
4
|
4/48
|
Дискриптор:
-
Әр бір дауысты дыбыстың санын
анықтайды.
|
2
|
Кесте құрады.
|
1
|
Абсолют жиілікті
табады
|
1
|
Салыстырмалы жиілікті 0,01 дәлдікпен
есептейді
|
2
|
2- тапсырма. Ереже
құрастыру. Оқушылар тапсырмаға сүйеніп ережелер құрастырады.Жиілік
кестесінің қасиеттерін айқындайды
|
Стикер, маркер
Әдебиет.
7 сынып
өлең шумақтары.
|
Сабақтың ортасы
23
минут
|
3- тапсырма. Оқулықпен жұмыс. «Баспалдақ
әдісі.
№
42.1, 42,4, 42.5 есептер
4 тапсырма. Топтық жұмыс.
ЖАДА жұмыс жасау.
Тапсырма: Сендер әр қайсы
топ бір бас киім тігу атьлесі болып табыласыңдар, олай болса
жиіліктерді анықтап,бір бас киім тігу үшін орта есеппен қанша
материал кететінін анықтағыларың келеме? Олай болса бір күнде
мынадай өлшемде баскиім тігіледі:
35,54,55,56,54,59,54,54,56,56,5856,55,56,54,56,55,56,55,56
55,56,55,56,55,57,55,5654,55,55,56,54,55,56
Өлшем,х
|
абсолют
жиілік
|
Салыстырмалы
жиілік
|
Өлшемнің жиілікке
көбейтіндісі
|
53
54
55
56
57
58
59
|
1
7
10
12
1
1
1
|
1/33
7/33
10/33
12/33
1/33
1/33
1/33
|
53
378
550
672
57
58
59
|
қосынды
|
33
|
33/231
|
1827
|
Дискриптор:
Абсолют жиілікті
анықтайды
|
1
|
Салыстырмалы жиілікті жаза
алады
|
1
|
Арифметикалық ортасын таба
алады
|
1
|
Өлшемнің жиілік кестесін
табады
|
1
|
Моддасын дәлелдеп
көрсетеді.
|
|
|
Кеспе
қағаздары.
Бас киім макеті, сандар
топтамасы.
Алгебра
7 сынып
|
Сабақтың соңы
10
мнут
|
Қорытынды:4- тапсырма Бүгінгі сабақ бойынша
әр топ мүшесі бүгінгі сабақ нәтижелерінің абсолют және салыстырмалы
жиілігін анықтаңдар.
Үйге
тапсырма:1.
№42.5
2. Абай өлеңдеріне қазақ алфавитінің кездесу
жиілігі бойынша жиілік кестесін
құрастырыңдар.
Рефлексия: «Не қиын? Не қызық?» әдісі
арқылы алынады. Не қиын, не қызық, неге қиын, неге қызық сұрақтары
арқылы.
Бағамдау: Критериалды, қалыптастырушы
бағамдау, топтық, жұптық бағамдау
|
Стикерлер
7 сынып Әдебиет оқулығы.
|
Қабілетті оқушыларға
қосымша деңгейлік тапсырма лар
дайындалды.
Қабілеті төмен оқушыларға
ЖАДА аясында жинақтау,бағалау,зерттеу,
тапсырмалары
ұсынылады.
|
Топтық бағамдау
Жұптық бағамдау
Өзін-өзі бағалау
|
Техника қауіпсіздігін
сақтау.Көзге арналған сергіту сәттері
|