Сабақтың
басы
5
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
сәлемдесу.
2.
Түгендеу.
3. Оқушылардың
бір-біріне «Көнілді
смайликтер» әдісі арқылы сәттілік
тілейді
4. жұптарға
бөлу
1-жұп.
Абсорбция
2-жұп.
Реабсорбция
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар бір-біріне өздеріне
ұнаған смайликтерді беру арқылы сәттілік тілеп, жағымды көңіл-күйді
қалыптастырады.
|
.
|
Презентация,
смайлик
|
Ортасы
27
минут
|
ІІ. Жаңа
сабақ
«Ой
қозғау»
Видеоролик
көріп, жаңа тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
- Зәрдің түзілуі
қайда жүреді?
- Зәрдің түзілуі
қандай процестерден тұрады?
- Зәр түзілуінің
маңызы қандай?
№1 тапсырма Жұптық
жұмыс
«Концептуалдық
кесте» әдісі арқылы тапсырма беру (әр
жұпқа кестеде берілген сұрақтар бойынша мәліметтерді
табу)
№2 тапсырма Жеке
жұмыс
«
178
л
Сандар және сөздер
құпиясы» әдісі
(сандар және сөздердің құпиясын ашу)
1,5
л
80
%
1200
мл
700
мл
85
%
Реабсорбция
Зәрдің
түзілуі
Абсорбция
|
Видеороликпен көріп,
жаңа тақырыппен танысып, осыған байланысты сұрақтарға жауап
береді.
1-жұп
|
Қайда
жүреді?
|
Қандай құбылыс
болады?
|
Нәтижесі
қандай?
|
Абсорбция
|
|
|
|
2-жұп
|
Қайда
жүреді?
|
Қандай құбылыс
болады?
|
Нәтижесі
қандай?
|
Реабсорбция
|
|
|
|
Екі жұп
бірігіп
|
Қайда
жүреді?
|
Қандай құбылыс
болады?
|
Нәтижесі
қандай?
|
Секрециялық
бөліну
|
|
|
|
Оқушылар жеке
отырып , берілген тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор
1.Абсорбция процесі
нәтижесін талдайды
2. Реабсорбция
процесі нәтижесін талдайды
3.Секреция бөліну
процесі нәтижесін талдайды
Дескриптор:
1.Абсорбция
нәтижесіндегі сандарды
таңдайды
2.Реабсорбция
нәтижесіндегі сандарды
таңдайды
3.Зәрдің түзілуі
нәтижесіндегі сандарды
таңдайды
|
|
6
минут
|
Жеке жұмыс:
Функционалдық сауаттылық
Тапсырмасы
1. Суретке қарап қай
жерде реабсорбция процесі
өтеді?
2. Екінші реттік зәр
түзілудің механинизмінің нәтижесі қандай
болады?
_______________________________
3. В әріпімен
белгіленген жерде қандай процесс өтіп жатқанын
белгілеңіз?
А)
секреция
В)
абсорбция
С)
реабсорбция
|
Оқушылар жеке
жұмысты өзі орындайды.
.
|
Дескриптор:
1.Реабсорбция
процесінің қай жерде жүретінін
анықтайды
2.Екінші реттік зәр
түзілу механизмінің нәтижесін
талдайды
3.Глюкозаның
концентрациясындағы В әрпімен белгіленген жерде жүретін үдерісті
анықтайды
|
Жұмыс
парағы
|
Сабақтың
соңы
7
минут
|
«Шеринг»
әдісі арқылы оқушылар шеңбер құрып,
тақырып бойынша кезекпен түйінді ойларын
айды.
|
Оқушылар топ болып
шеңбер құрып, тақырып бойынша әрқайсысы жаңа идеяны
айтады
|
Рефлексия
«Пайыз %»
әдісі
0% - түк
түсінбедім
50% - көмек
қажет
75% -
түсіндім
100% - өте
жақсы
|
|