Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.3.1.1 әртүрлі
жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым
жоспар құру;
6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және
ажырата білу
|
Ұйымдастыру
5-мин
10-мин
|
І. Ұйымдастыру.«Бір тілек»
тренингі.
Оқушыларды «Жылулық
шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі
күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен
жеткізу.
Өткен білімді еске
түсіру.«Би-шешендердің сөздері —
халықтық тәлім-тәрбие құралы» деген тақырыпқа дәлелдемелік эссені
оқыту. (сөз саны – 90)
Қызығушылығын ояту. «Хан»
деген сөздің мағынасын «Сөздік гол» графикалық органайзері арқылы
ашу:

ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. «Тұлғаны таны»
әдісі. Суретте кім бейнеленген? Тұлға
туралы не білесіңдер?

Оқушылар сабақ тақырыбын
анықтайды. Мұғалім сабақтың тақырыбын
хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім
бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін
әзірлейді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Оқушылар «Хан» сөзінің
мағынасын графикалық органайзерді толтыру арқылы
түсіндіреді.
Оқушылар суреттегі тұлға
туралы білетін мәліметтерін ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ «Күн мен
бұлт»


ҚБ «Күн мен
бұлт»


|

Ойтүрткі сұрақтар жазылған
кеспе қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
20-мин
Бекіту
8-мин
Кері
байланыс
2-мин
Үй
тапсырмасы:
5-тапсырма.
|
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Мағынаны тану.Екі мәтінді салыстыра оқыңдар, қолданылған тілдік
құралдар
арқылы стилін
анықтаңдар.
1-мәтін

2-мәтін

Тапсырма.
1-мәтін
2-мәтін

-
Дескриптор: Мәтіндердіңтақырыбын
анықтайды;
-
Мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметін анықтайды;
-
Тілдік ерекшелігіне дәлелдер
келтіреді;
-
Мәтіндердің стилін
анықтайды;
-
Ойын
дәлелдейді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
2-тапсырма. Мәтіндердегі көнерген сөздерді
қатыстырып 5–6 сөйлем құрастырыңдар. Көнерген сөздердің түрлерін
ажыратыңдар.

Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. «Артық болмас білгенің»
айдарындағы мәліметті пайдаланып, «Жігітке жеті өнер де аз»
тақырыбында сұхбаттасыңдар. Шынайы өмірмен
байланыстырыңдар
Дескриптор:
ҚБ
Рефлексия.
Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі бойынша сабақтың қызықты
болған екі тұсы, алдағы уақытта «орындасақ» деген бір әрекет түріне
ұсыныс білдіреді.

|
Оқушылар мәтіндегі
көтерілген мәселені анықтайды;
стиль түрін
анықтайды;
жанрлық ерекшелігіне
талдайды;
тілдік ерекшелігіне
дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап
береді.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Мәтіннен көнерген
сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып
жазады.
«Сауал менен, жауап
сізден» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест
тапсырмасы арқылы бекіту.
|
ҚБ «Күн мен
бұлт»


ҚБ «Күн мен
бұлт»


ҚБ «Күн мен
бұлт»


|
6-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(«Қазақстан» ұлттық
энциклопедиясынан)
|