Материалдар / Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді. Абылай ханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек кӛздерін пайдалану арқылы жіктейді. Абылай ханның ішкі саясатының негізгі бағыттарын талдайды 7сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
581
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-13

     

Бөлім:

7.1 XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

Педагогтің аты-жөні

Уалиева Айнур Айтказиновна

Күні:

15.10.2021

Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді.

Көпшілігі:Абылай ханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек кӛздерін пайдалану арқылы жіктейді.

Кейбірі: Абылай ханның ішкі саясатының негізгі бағыттарын талдайды

Бағалау критерийлері

Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын

түсіндіреді

Тілдік мақсаттар


Оқушылар ХҮІІІ ғас. Қазақ хандығының жағдайын анықтау үшін топта бір-біріне түсіндіру, хабарлау

Негізгі ұғымдар: дипломат, мемлекет қайраткері, жауынгер, шежіре, Цинь империясы, аманат

Диалогке арналған сөз тіркестері

Басты ӛзгерістер/жетістіктер: ................................

Бұлоқиғаның/ӛзгерістіңтарихимаңызызорболды,өйткені............

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Аңырақай шайқасында Абылай хан қандай ерлік жасады? 2.Абылай ханның қазақ тарихында алатын орны?

3.Абылай ханның жасаған жорықтары

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік Ел» идеясына сәйкес мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет Абылай ханның саясатын талдау барысында жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет,Қазақ тілі

Бастапқы білім

ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар еткен Отан соғысы туралы біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Көрнекіліктер арқылы үлкен шайқас алдындағы жекпе-жекте айқасқан батырлар суреті көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

Picture 2 Picture 6

  • Суреттің мағынасын қалай түсінесіздер?

  • Өткен тақырыптарда қандай шайқастар жайлы талқыладық?

Сұраққа жауап алынғаннан кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

Аңырақай шайқасында алғадай болған кім?

(Абылай)

Жауап алынғаннан кейін ғана Абылай хан бейнеленген сурет (анимация негізінде) көрсетіледі

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

«Ұғымдардың мағынасын табайық»

Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («бытыраңқылық», «үш жүздің басын қосу», «орталықтанған мемлекет») жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады.

)

1

Бытыраңқылық

a

Орталық биліктің әлсіреп, үш жүздің бөлініп кетуі

2

Үш жүздің басын қосу

b

Қазақ хандығының үш аумағының бірігуі

3

Орталықтанған мемлекет

c

Мемлекеттегі биліктің жоғары билеушінің қолына берілуі


2-тапсырма. «Ақпаратты бөлісейік»


Мәтінмен жұмыс

Абылай ханның өмірі туралы мәтіндер таратылады. Оқушылар мәтін мазмұнын оқып,талқылайды. Абылай хан өмірінің әр кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен бөлісу үшін сынып алдында қорғайды.

1- Бала Әбілмансұр;

2-. Сабалақ батыр;

3-. Абылай хан;


3 тапсырма

«Венн диаграммасы» арқылы Абылай ханның кім болғанын тақтаға орналастыру,жазу;



4тапсырма

«Білім ағашы» әдісін пайдалана отырып, Абылай ханның саясатын талқылап,стикерлерге жазып,орналастырады

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескрипторы

Бағалау критерийі:

Білу мен түсіну -Абылай ханның өмірі туралы біледі;

Дескрипторы:

Абылайдың балалық шағынан кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

Абылайдың бозбала кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

. Абылайдың есейген тұсынан кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды.

Дескрипторы:

  • Абылайхан тұсындағы Қазақ

жерінің аумағын анықтайды;

  • мемлекеттер арасындағы

шекаралық аймақты ажырытады;

  • жылдар мен оқиғалардың

сәйкестігін табады;

  • мәтінді толықтырып жазады;

  • мәтіннің не туралы жазылғанын

анықтайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»















ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта





Қорытынды

Кері байланыс

Кері байланыс– «Бес саусақ»

«Басбармақ» - Бүгін менің білгенім...

«Балаң үйрек» - Маған қызықты болды...

«Ортан терек» - Маған қиын болды...

«Шылдыр шүмек» - Мен түсіндім...

«Кішкене бӛбек» - Енді мен істей аламын...

Сабақты қорытындылау. Дербес қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рӛлі қандай?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма:«Интервью» - Абылай ханмен сұхбатхат жазу ( 7-8 сөйлем)







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!