Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар
ХҮІІІ ғас. Қазақ хандығының жағдайын анықтау үшін топта бір-біріне
түсіндіру, хабарлау
Негізгі
ұғымдар: дипломат, мемлекет қайраткері, жауынгер, шежіре, Цинь
империясы, аманат
Диалогке
арналған сөз тіркестері
Басты
ӛзгерістер/жетістіктер:
................................
Бұлоқиғаның/ӛзгерістіңтарихимаңызызорболды,өйткені............
Талқылауға
арналған сұрақтар:
1.Аңырақай
шайқасында Абылай хан қандай ерлік жасады? 2.Абылай ханның қазақ
тарихында алатын орны?
3.Абылай
ханның жасаған жорықтары
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой шақыру. Тақырыпқа
шығу.
Көрнекіліктер арқылы үлкен
шайқас алдындағы жекпе-жекте айқасқан батырлар суреті
көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ
қойылады:
Сұраққа жауап алынғаннан
кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ
қойылады:
Аңырақай шайқасында алғадай
болған кім?
(Абылай)
Жауап алынғаннан кейін ғана
Абылай хан бейнеленген сурет (анимация негізінде)
көрсетіледі
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы
анықталады.
М
Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи
концепт пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі
қандай?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
«Ұғымдардың мағынасын
табайық»
Сабақ барысында
кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала
түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз
тіркестері («бытыраңқылық», «үш жүздің басын қосу», «орталықтанған
мемлекет») жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи
оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады.
Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар
таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен
сәйкестендіру тапсырылады.
)
1
|
Бытыраңқылық
|
a
|
Орталық биліктің
әлсіреп, үш жүздің бөлініп
кетуі
|
2
|
Үш жүздің басын
қосу
|
b
|
Қазақ хандығының үш
аумағының бірігуі
|
3
|
Орталықтанған
мемлекет
|
c
|
Мемлекеттегі
биліктің жоғары билеушінің қолына
берілуі
|
2-тапсырма. «Ақпаратты
бөлісейік»
Мәтінмен
жұмыс
Абылай ханның өмірі
туралы мәтіндер таратылады. Оқушылар мәтін мазмұнын
оқып,талқылайды. Абылай хан өмірінің әр
кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен
бөлісу үшін сынып алдында
қорғайды.
1- Бала
Әбілмансұр;
2-. Сабалақ
батыр;
3-. Абылай
хан;
3
тапсырма
«Венн диаграммасы» арқылы
Абылай ханның кім болғанын тақтаға
орналастыру,жазу;
4тапсырма
«Білім ағашы» әдісін
пайдалана отырып, Абылай ханның саясатын
талқылап,стикерлерге
жазып,орналастырады
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар
бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Дескрипторы
Бағалау
критерийі:
Білу мен
түсіну -Абылай ханның өмірі туралы
біледі;
Дескрипторы:
Абылайдың балалық
шағынан кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды;
Абылайдың бозбала
кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды;
. Абылайдың есейген
тұсынан кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды.
Дескрипторы:
жерінің
аумағын анықтайды;
шекаралық
аймақты ажырытады;
сәйкестігін табады;
анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Кері
байланыс– «Бес
саусақ»
«Басбармақ» - Бүгін менің
білгенім...
«Балаң үйрек» - Маған қызықты
болды...
«Ортан
терек» - Маған қиын болды...
«Шылдыр
шүмек» - Мен түсіндім...
«Кішкене
бӛбек» - Енді мен істей аламын...
Сабақты
қорытындылау.
Дербес қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рӛлі
қандай?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|