«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» тақырыбындағы тәрбие сағатының жоспары
Жалпы ақпарат:
Тақырыбы: Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс
Мақсаты:
1. Оқушыларға адалдық, еңбекқорлық және әділ табыс ұғымдарының маңыздылығын түсіндіру.
2. Адал еңбектің тұлғалық және қоғамдық маңызы туралы ой қозғау.
3. Оқушыларды адалдыққа, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Оқушылардың адалдық пен еңбекқорлық туралы түсініктерін кеңейту.
- Тұлғалық қасиеттерді дамытуға бағытталған тапсырмалар ұйымдастыру.
- Еңбекке деген оң көзқарас қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар адал еңбектің маңыздылығын түсініп, өздерінің еңбекқорлыққа деген көзқарастарын айқындайды.
Өткізу түрі: Әңгіме, сұрақ-жауап, ойын элементтері.
Құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, слайд-презентация, бейнеролик, маркерлер, қағаз.
Өткізу орны: Сынып бөлмесі.
Мерзімі: _____
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):
- Сәлемдесу.
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
2. Кіріспе бөлім (10 минут):
- «Адалдық дегеніміз не?» бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик бойынша пікір алмасу.
- Оқушылардан адалдық пен еңбек туралы қысқаша ойларын сұрау.
3. Негізгі бөлім (20 минут):
- Топтық жұмыс: Оқушылар 3 топқа бөлінеді:
- 1-топ: Адал азаматтың қасиеттерін талдау.
- 2-топ: Адал еңбектің өмірдегі орны.
- 3-топ: Адал табыстың қоғамға әсері.
- Әр топ өз тақырыбы бойынша постер жасап, қорғау.
- Сұрақ-жауап сессиясы:
- Адалдық қандай жағдайларда маңызды?
- Адал еңбекпен жеткен табыстың артықшылықтары қандай?
4. Қорытынды бөлім (10 минут):
- Сабақ тақырыбы бойынша қорытынды жасау.
- Әр оқушыдан сабақтан алған әсерін бөлісуін сұрау.
- Адал азамат болу үшін қандай қадамдар жасау керектігін атап өту.
5. Рефлексия (5 минут):
- Оқушыларға сабақтың ұнаған/ұнамаған тұстарын талдау.
- «Бүгінгі сабақта мен...» деген сөйлемді аяқтауға мүмкіндік беру.
Бағалау: Әр топтың жұмысын мадақтау, белсенді оқушыларды марапаттау.
Үй тапсырмасы: Адал азаматтыққа қатысты шағын эссе жазу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс»
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс»
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» тақырыбындағы тәрбие сағатының жоспары
Жалпы ақпарат:
Тақырыбы: Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс
Мақсаты:
1. Оқушыларға адалдық, еңбекқорлық және әділ табыс ұғымдарының маңыздылығын түсіндіру.
2. Адал еңбектің тұлғалық және қоғамдық маңызы туралы ой қозғау.
3. Оқушыларды адалдыққа, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Оқушылардың адалдық пен еңбекқорлық туралы түсініктерін кеңейту.
- Тұлғалық қасиеттерді дамытуға бағытталған тапсырмалар ұйымдастыру.
- Еңбекке деген оң көзқарас қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар адал еңбектің маңыздылығын түсініп, өздерінің еңбекқорлыққа деген көзқарастарын айқындайды.
Өткізу түрі: Әңгіме, сұрақ-жауап, ойын элементтері.
Құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, слайд-презентация, бейнеролик, маркерлер, қағаз.
Өткізу орны: Сынып бөлмесі.
Мерзімі: _____
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):
- Сәлемдесу.
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
2. Кіріспе бөлім (10 минут):
- «Адалдық дегеніміз не?» бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик бойынша пікір алмасу.
- Оқушылардан адалдық пен еңбек туралы қысқаша ойларын сұрау.
3. Негізгі бөлім (20 минут):
- Топтық жұмыс: Оқушылар 3 топқа бөлінеді:
- 1-топ: Адал азаматтың қасиеттерін талдау.
- 2-топ: Адал еңбектің өмірдегі орны.
- 3-топ: Адал табыстың қоғамға әсері.
- Әр топ өз тақырыбы бойынша постер жасап, қорғау.
- Сұрақ-жауап сессиясы:
- Адалдық қандай жағдайларда маңызды?
- Адал еңбекпен жеткен табыстың артықшылықтары қандай?
4. Қорытынды бөлім (10 минут):
- Сабақ тақырыбы бойынша қорытынды жасау.
- Әр оқушыдан сабақтан алған әсерін бөлісуін сұрау.
- Адал азамат болу үшін қандай қадамдар жасау керектігін атап өту.
5. Рефлексия (5 минут):
- Оқушыларға сабақтың ұнаған/ұнамаған тұстарын талдау.
- «Бүгінгі сабақта мен...» деген сөйлемді аяқтауға мүмкіндік беру.
Бағалау: Әр топтың жұмысын мадақтау, белсенді оқушыларды марапаттау.
Үй тапсырмасы: Адал азаматтыққа қатысты шағын эссе жазу.
шағым қалдыра аласыз













