Материалдар / «Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ 9- сыныптар: «Жасөспірім және еңбек қатынастары» 10–сыныптар: «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» 11- сыныптар:«Зорлық -зомбылықтан қорғану: қорғау әдістерін және көмекке жүгіну ережелерін білу»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
461
14 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

А.Самуратова

Күні:

04.11.2024

Сынып:11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс»

Сабақ мақсаты


Оқушыларға адал еңбек, жауапкершілік және адалдық қасиеттерінің маңызын түсіндіру. Қоғамға пайдалы азаматтық қасиеттерді қалыптастыру.

Құндылықтар

Оқушыларды адал азаматтық қасиеттерді қалыптастыру. Оқушыларды еңбекке баулу, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

1-апта дәйексөзі

Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Зорлық -зомбылықтан қорғану: қорғау әдістерін және көмекке жүгіну ережелерін білу»

Күтілетін нәтиже

Оқушылар адал еңбек пен адал табыс ұғымдарын түсінеді, адал азаматтың қандай болу керектігін біледі, өз ойларын еркін жеткізе алады

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру





Кіріспе
































Топтық жұмыс











Бекіту





















Қауіпсіздік сабағы (10 минут)









Көмекке жүгіну жолдары:

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
- Оқушыларды шеңбер құрып, жағымды ахуал орнату үшін комплимент айту.


- «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс» ұғымдарын түсіндіреді.
- Мақсаты мен маңызын айтады.

  • Мұғалімнің кіріспе сөзі: «Еңбек – адам өмірінің негізгі тірегі. Әрбір жетістік, әрбір табыс – еңбектің нәтижесі. Адам еңбектің арқасында қоғамға, елге, өз отбасына пайдалы тұлға болады. Біз бүгін еңбек туралы тереңірек түсінік аламыз».

"Адал азамат кім?" (ой қозғау) Оқушыларға "Адал азамат дегеніміз кім? Қандай қасиеттерге ие болу керек?" деген сұрақ қойылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады. (Еңбекқорлық, жауапкершілік, шыдамдылық, адалдық туралы ойлар айтылуы мүмкін).

Оқушыларды 3 топқа бөледі. Әр топқа тапсырма береді:

1-топ: «Адал азамат қандай болу керек?»

2-топ: «Адал еңбек – жарқын болашақ»

3-топ: «Адал табысқа қалай жетуге

болады?»

Мақал-мәтелдерді талдау

  • Мұғалім бірнеше еңбек пен адалдық туралы мақал-мәтелдерді оқиды.

Адамды тұрар адам қып, Ақжүректiлiк пен адалдық.

Адам баласының жақсы қасиеттері көп. Солардың ішінде ақжүректілік екені белгілі,қандай қасиет деп ойлайсыңдар.

Адалдық ана сүтінен де абзал.

Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді.

Ала жіпті аттамағанның абыройы биік.

«Зорлық -зомбылықтан қорғану: қорғау әдістерін және көмекке жүгіну ережелерін білу»

Мұғалім оқушыларға қорғану әдістерін түсіндіреді: қашықтық сақтау,
- "Жоқ" деп айту,
- сенімді адамнан көмек сұрау,
- төтенше жағдайларда қауіпсіз жерге қашу.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне комплимент айтып, позитивті көңіл күй қалыптастырады.

Мұғалімді тыңдайды, сабақтың мақсатын түсінеді.






















Әр топ берілген тапсырма бойынша өз ойларын қағазға жазады немесе сурет салады. Жұмыстарын қорғайды.














  • Оқушылар мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіріп, талдайды









Қорғану әдістерін тыңдайды және еске сақтайды.



Тақырыптық суреттер






















































Презентация, бейнеролик



102 нөміріне қоңырау шалу,
- ата-анаға немесе мұғалімге хабарлау,
- сенім телефондарына қоңырау шалу,

Оқушыларға кездесуі мүмкін қауіпті жағдайлар туралы мысалдар келтіреді және не істеу керектігін талқылайды.

Көмекке жүгіну тәсілдері туралы ақпарат алады



- Оқушылар қауіпті жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін түсінеді.




Кері байланыс

Көршіңізбен бөлісіңіз

Өте жақсы түсінген үш нәрсені атаңыз және бір не нәрсені жақсы түсінгіңіз келетінін айтыңыз

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


А4, конспект




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ