|
№19ЖОББМ |
Нурланова Д.Н. |
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 7 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы: |
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №9 –сабақ «Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға қалай қауіпсіз көмектесуге болады!» |
|
|
Тәрбие мақсаты: |
Оқушыларға адалдық, еңбекқорлық және табысқа жету жолындағы жауапкершілік туралы түсінік беру. Адал жолмен еңбек етіп, табысқа жетудің маңыздылығын ұғындыру, еңбекке деген дұрыс көзқарас қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
«Дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарыңызға көмектесуге үйрету. |
|
|
Құндылық |
Әділдік пен адамгершілік |
|
|
Дәйексөз |
«Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!» |
|
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1. Кіріспе бөлім Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. "Адал азамат", "адал еңбек", "адал табыс" сөздерінің мағынасын талқылау. Талқылау: Адал азамат деген кім? Оның қоғамдағы рөлі қандай? Адал еңбек неге маңызды? Адал жолмен табысқа жетудің мәні неде? |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді Адал азаматтың қасиеттері: Шыншылдық – өзінің ойларын, сезімдерін және әрекеттерін шынайы жеткізеді. Жауапкершілік – өзінің әрекеттері үшін жауап бере алады және басқаларға көмектесуге тырысады. Қоғамға пайдасы – адал азамат өз елінің дамуына үлес қосып, айналасына үлгі болады. |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау. 1 топ. Адал азамат (жақсы азамат болу деген ойды жеткізу. Адалдық және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосу деген сияқты сөздерді жазу деп түсіндіру) 2 топ. Адал еңбек (Еңбек пен адалдықтың қадірі деген ойды қозғау, еңбектің жетістікке жетуі туралы мысалдар келтіру) 3 топ. Адал табыс (Адал табыс және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы әңгімелеу)
Тарихтан және қазіргі заманнан адал еңбек еткен тұлғалардың өмірінен мысалдар келтіру. Жетістікке жеткен адамдардың адал еңбек арқылы табысқа қол жеткізгені туралы әңгімелер айту. |
Оқушылар берілген тапсырманы топта орындау, талқылайды. Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды.
Оқушылар еңбекке қалай қол жеткізу жолдарын түсіндіріп, мысалдар келтіреді.
Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды қамту арқылы тапсырманы орындайды. Әр топ өздерінің жұмыстарын түсіндіре отырып, постерін ұсынады. |
Слайд |
|
Қауіпсіздік (10 мин) |
1. Сабақтың мақсатын түсіндіреді. 2. Қиын уақытта достарды қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. 3. Достарды қолдау үшін әрекет алгоритмін жасау. - Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету. - Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау: - Тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз. - Досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз. - Мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз. Достарды қолдау үшін іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату. |
«Есте сақта!»
|
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Оқушыларды адал еңбек етуге, адал болуға және жауапкершілікпен қарауға ынталандыр |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» тәрбие сағаты
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» тәрбие сағаты
|
№19ЖОББМ |
Нурланова Д.Н. |
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 7 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы: |
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №9 –сабақ «Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға қалай қауіпсіз көмектесуге болады!» |
|
|
Тәрбие мақсаты: |
Оқушыларға адалдық, еңбекқорлық және табысқа жету жолындағы жауапкершілік туралы түсінік беру. Адал жолмен еңбек етіп, табысқа жетудің маңыздылығын ұғындыру, еңбекке деген дұрыс көзқарас қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
«Дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарыңызға көмектесуге үйрету. |
|
|
Құндылық |
Әділдік пен адамгершілік |
|
|
Дәйексөз |
«Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!» |
|
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1. Кіріспе бөлім Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. "Адал азамат", "адал еңбек", "адал табыс" сөздерінің мағынасын талқылау. Талқылау: Адал азамат деген кім? Оның қоғамдағы рөлі қандай? Адал еңбек неге маңызды? Адал жолмен табысқа жетудің мәні неде? |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді Адал азаматтың қасиеттері: Шыншылдық – өзінің ойларын, сезімдерін және әрекеттерін шынайы жеткізеді. Жауапкершілік – өзінің әрекеттері үшін жауап бере алады және басқаларға көмектесуге тырысады. Қоғамға пайдасы – адал азамат өз елінің дамуына үлес қосып, айналасына үлгі болады. |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау. 1 топ. Адал азамат (жақсы азамат болу деген ойды жеткізу. Адалдық және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосу деген сияқты сөздерді жазу деп түсіндіру) 2 топ. Адал еңбек (Еңбек пен адалдықтың қадірі деген ойды қозғау, еңбектің жетістікке жетуі туралы мысалдар келтіру) 3 топ. Адал табыс (Адал табыс және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы әңгімелеу)
Тарихтан және қазіргі заманнан адал еңбек еткен тұлғалардың өмірінен мысалдар келтіру. Жетістікке жеткен адамдардың адал еңбек арқылы табысқа қол жеткізгені туралы әңгімелер айту. |
Оқушылар берілген тапсырманы топта орындау, талқылайды. Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды.
Оқушылар еңбекке қалай қол жеткізу жолдарын түсіндіріп, мысалдар келтіреді.
Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды қамту арқылы тапсырманы орындайды. Әр топ өздерінің жұмыстарын түсіндіре отырып, постерін ұсынады. |
Слайд |
|
Қауіпсіздік (10 мин) |
1. Сабақтың мақсатын түсіндіреді. 2. Қиын уақытта достарды қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. 3. Достарды қолдау үшін әрекет алгоритмін жасау. - Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету. - Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау: - Тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз. - Досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз. - Мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз. Достарды қолдау үшін іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату. |
«Есте сақта!»
|
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Оқушыларды адал еңбек етуге, адал болуға және жауапкершілікпен қарауға ынталандыр |
|
шағым қалдыра аласыз













