Адал азамат -Адал еңбек-Адал табыс/Қауіпсіздік сабағы №9

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Адал азамат -Адал еңбек-Адал табыс/Қауіпсіздік сабағы №9

Материал туралы қысқаша түсінік
Адал азамат -Адал еңбек-Адал табыс/Қауіпсіздік сабағы №9 9 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы



Педагогтің Т.А.Ә.

Подстепный жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

4.11.24

Сынып:



Тәрбие тақырыбы

Адал азамат -Адал еңбек-Адал табыс/Қауіпсіздік сабағы №9

Құндылық


Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Мақсаттары

Адамның адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру;Өтірік пен адалдықтың мағынасы қарама - қарсы сөздер екенін түсіндіру, өмірлік тәжірибені байыту.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті


Ресурстар

Сабақ басы

(5 минут)








Сабақтың ортасы

(10 минут)












Сабақтыңсоңы

(5 минут)

Оқушылармен амандасу,түгелдеу.Балалар, бүгінгі сынып сағатының тақырыбын анықтамас бұрын,тақтаға жазылған сөздерді оқып шығыңыз.Оларға антонимдерді таңдаңыз: Өтірік - ..........          адалдық - .......... Қанатты сөздер мағынасын ұғыну.Сауалнама жүргізу

Бірінші сұрақ: адал адам болу деген нені білдіреді? Екінші сұрақ: Мен әрқашан шыншылмын ба? Үшінші сұрақ: біреу өтірік айтқан кезде мен қандай сезімде боламын? Төртінші сұрақ: біреу мені алдаған кезде мен қандай сезімде боламын? Адалдық-адал мінез-құлық, біреуге немесе бір нәрсеге адал болу. Адалдық-бұл міндетке және оның сенімдеріне адалдықпен, тапсырылған іске адалдықпен қарау қабілетімен көрінетін жеке тұлғаның адамгершілік қасиеті. Шындықөйлеуге, шындықты айтуға бейімділік. Шындықұл адамның сөздері оның ойларына, сезімдеріне сәйкес келетіндігімен және бизнеске қайшы келмейтіндігімен көрінетін жағымды моральдық қасиет.Топтық жұмыс. 1-топ: үйде ата-анаңыз бағалайтын әдемі ваза бар екенін елестетіп көріңіз, бірақ сіз оны кездейсоқ сындырып алдыңыз. Бұл жағдайда сіз қалай әрекет етесіз? Сіз мойындап, кешірім сұрағаннан кейін ата-анаңыз сізге қалай қарайды? Мұғалім: иә, анам мен әкем сізге ең жақын адамдар. Олар сізді түсінеді, кешіреді, өйткені олар сізді жақсы көреді. Олар баласының адал болып өсетінін көреді (тақта шеңбері) біз адал жеке басымызды не жаза аламыз? Махаббат (жазу) 2 - топ: елестетіп көріңіз. Сіздің ең жақсы досыңыз бар. Сіз оның біреуді алдағанына куә болдыңыз. Сіз не істейсіз, опциялардан таңдаңыз:

үндемеңіз;

 - жанжал;

онымен сөйлесіңіз, сонда ол енді өтірік айтпайды, әйтпесе сіз онымен дос болуды тоқтатасыз.

(егер сіз үндемейтін болсаңыз, онда сіз де досыңыз сияқты адал емес адам боласыз, шынайы дос шындықты айтуы керек) (сенім, шынайылық)жазу

3-апсырма.Мақал-мәтелдерді жинаңыз

 Шатастырылған сөздерден мақалды дұрыс жинау керек. (балалар интерактивті тақтада жұмыс істейді)

- Бұл мақал-мәтелдер адамдарға не үйретеді? (адал болу)

4 – тапсырма."Адал адамдар" шығармашылық тапсырма.

 "Шындық қайда, бақыт бар"деген мақалды оқыңызалаларға әртүрлі мамандықтар өкілдерінің суреттері бар карталарды көрсетемін. Балалар белгілі бір кәсіптердің өкілдері әрқашан шындықты жасаса, адамдарға бақытты болуға қалай көмектесетінін айтуы керек. Мысалы: адал аспаз тек ең жаңа өнімдерден тамақ дайындайды; адал дәрігер науқастарға ең жақсы дәрі-дәрмектерді береді және т. б.

Қорытынды:Адалдықұл шындыққа байланысты мінездің сапасы. Адал адамдар өз сөздерінде де, істерінде де шыншыл. Олар әлемді жақсырақ, таза етеді.



-амандасады;






-антонимдерді табады;






-сұрақтарға жауап береді;
































-топпен жұмыс жасайды;













































-мақал-мәтелдерді жинақтайды;










-шығармашылық тапсырма орындайды;
















































































































Қанатты сөздер:"Адам болмай әділ болу мүмкін емес"

Л. Вовенарг.

"Мейірімді болу қиын емес: әділ болу қиын"

 В. Гюго.

 "Егер сіз өтірік айтқаныңызды білсеңіз, үндемеу ешқашан кеш емес"

 А.Дюма

Слайд


























9-САБАҚ: ЖАСӨСПІРІМ ЖӘНЕ ЕҢБЕК ҚАТЫНАСТАРЫ (10 минут)

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды еңбек қатынастарының негіздері мен және олардың жұмыс орнындағы құқықтарымен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

  1. Жасөспірімдердің жұмыстағы негізгі құқықтары мен міндеттерін түсіндіріңіз.

  2. Еңбек шарттарын жасасу ережелері туралы айту.

  3. Жұмыс орнында өз құқығыңызды қалай қорғауға болатындығын көрсетіңіз.

Сабақтың барысы.

  1. Кіріспе (2 минут):

    • Талқылау: неліктен жұмыста өз құқықтарыңызды білу маңызды.

    • Тақырыпқа кіріспе: жасөспірімдердің еңбек қатынастары.

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін):

Кәмелетке толмағандардың еңбегін түнгі уақытта, ауыр жұмыстарда, еңбек жағдайлары зиянды және қауіпті жұмыстарда (ойын бизнесі, түнгі ойын-сауық орындарында жұмыс істеу, алкоголь өнімдерін, темекі бұйымдарын өндіру, тасымалдау және сату) қолдануға тыйым салынады. 14-16 жас аралығындағы жұмысшылар үшін жұмыс уақытының ұзақтығы аптасына 24 сағаттан аспайды, ал 16-18 жас аралығындағы жұмысшылар үшін жұмыс уақытының ұзақтығы аптасына 36 сағаттан аспайды. 14 жастан бастап балалар ата-аналарының рұқсаты бойынша оқудан бос уақытында қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуға құқылы.

ҚР Еңбек заңнамасы он сегіз жасқа толмаған қызметкерлердің еңбегін реттеу ерекшеліктерін айқындайды. ҚР Еңбек кодексінің 30-бабына сәйкес он алты жасқа толған азаматтармен еңбек шартын жасасуға жол беріледі. Ата-анасының, қорғаншысының, қамқоршысының немесе асырап алушысының бірінің жазбаша келісімімен еңбек шарты он бес жасқа толған азаматтармен, олар орта білім беру ұйымында негізгі орта, жалпы орта білім алған жағдайларда; он төрт жасқа толған оқушылармен денсаулығына зиян келтірмейтін және оқудан бос уақытында орындау үшін жасалуы мүмкін. оқу процесін бұзатын; он төрт жасқа толмаған адамдармен кинематография ұйымдарында, театрларда, театр және концерт ұйымдарында, цирктерде шарттарды сақтай отырып, денсаулығы мен адамгершілік дамуына нұқсан келтірмей шығармалар жасауға және (немесе) орындауға қатысу үшін.

Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары.

Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.

«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы

15- бап

Баланың білім алу құқығы

16-бап

Баланың еңбек бостандығына құқығы

16-1- бап

Баланың экономикалық қанаудан қорғалу құқығы

17 - бап

Баланың мемлекеттiк көмекке құқығы

19 - бап

Баланың дем алуға және бос уақытын пайдалануға құқығы

20 - бап

 Баланың мiндеттерi

35 - бап

 Бала және дiн

36 - бап

 Баланы әлеуметтiк ортаның терiс ықпалынан қорғау

37 - бап

Баланы алкогольдi өнiмдер мен темекi бұйымдарының зиянды әсерiнен қорғау

38 - бап

Баланы психикаға белсенді әсер ететін заттардан, күштi әсер ететiн немесе улы заттардан қорғау

39-1 - бап

Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таратылуын, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың ойын-сауық мекемелерінде болу тәртібін мемлекеттік бақылау


Сонымен қатар, баланың негізгі нақты құқықтары анықталған:

  • отбасында өмір сүру және тәрбиелеу;

  • оның ата-анасы кім екенін білу;

  • ата-аналарымен бірге тұруға (бұл оның мүдделеріне қайшы келетін жағдайларды қоспағанда), олардың тарапынан қамқорлыққа алу;

  • ата – аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған немесе ата-ана құқықтарынан айырылған жағдайда-қорғаншының, қамқоршының немесе балалар мекемесінің тәрбиесіне;

  • жан-жақты даму; адамның қадір қасиетін құрметтеу;

  • ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және басқа туыстарымен қарым-қатынас жасау;

  • өз пікірін білдіруге арналған өтініш; тегі, аты, әкесінің атын алуға өтініш.

Практикалық бөлім:

    • Топтық жұмыс: жұмыс орнында құқықтарды қорғау ережелерін әзірлеу.

  1. Қорытынды.

Пайдалы сілтемесі: https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA

https://drive.google.com/file/d/1uWg8gV-

dKOin2ERX3qqwixV76Go96zdy/view

https://drive.google.com/file/d/1We6g8IHJ5YCKTM88OAS4eyiNTHGEkINA/vi

ew















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
06.01.2025
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі