"Адал азамат, адал еңбек, адал табыс"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Адал азамат, адал еңбек, адал табыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Адал азамат, адал еңбек, адал табыс" тақырыбында сынып сағатының жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: “Адал азамат, адал еңбек, адал табыс”

Сынып жетекші:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Адал азамат, адал еңбек, адал табыс”

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың патриоттық сезімдерін оятып, мейірбандылыққа, адалдыққа тәрбиелеу. Өмірге деген сенімдерін нығайту

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Көршіңді таны” әдісі

Оқушылар жанында отырған сыныптасы туралы сауалнамаға жауап береді.

Мақсаты: жанында жүрген сыныптасын қандай азамат екенін қаншалықты білетінін анықтау

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Көршіңді таны” әдісі

Сауалнамаға жауап беріп жанында отырған сыныптасы туралы мәлімет береді.

Ақ парақ, қалам

Сабақтың басы

10 минут

https://yandex.kz/video/preview/17984637206276623041

Оқушыларға бейнеролик көрсетіп сабақтың тақырыбын жетелеу сұрақтары арқылы аштыру.

Бейнероликтің идеясы неде?

Президент жолдауының мақсаты неде?

https://yandex.kz/video/preview/17984637206276623041

Бейнероликті тамашалап, сұрақтарға жауап береді.

АКТ

Топтық жұмыс

1 5 минут

Оқушыларды топқа бөлу.

Адал азамат”

Адал еңбек”

Адал табыс”

Оқушыларға топтық тапсырма беріледі.

Адал азамат” тобы адал азаматтың қандай болу керектігі туралы мкет жасап, қорғайды. Адал азаматты жан-жақты типін ашады.

Адал еңбек” тобы адал азаматтың макетін алып оған сай жұмыстар түрін ретімен жазып, түсіндіреді.

Адал табыс” тобы Адал азаматтың жұмысы арқылы еңбегін қаншалықты бағалау керектігін айтып, еңбек табысын реттейді.




Оқушылар топқа бөлініп, тапсырманы орындайды.

А3, маркер, стикер

10 минут

Әңгіме-дебат

Қазіргі қоғамдағы адал азамат, адал еңбек, адал табыс қалай жүзеге асып жатыр? Оқушылармен пікір алысу

Әңгіме -дебат

Қазіргі қоғамдағы адал азамат, адал еңбек, адал табыс қалай жүзеге асып жатыр? Мұғалімнің сұрағына өз ойларын ашық жеткізіп, жауап береді. Пікірталасқа түседі.

Дәптер, қаламсап

Рефлексия

5 мин.


Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

Сабағымыздың мақсаты не?


Еркін микрафон” әдісі арқылы сұрақтарға жауап алады



Сабақта не үйренгендерін айтып сабаққа кері байланыс береді








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2024
338
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі