Материалдар / "Адал азамат, адал еңбек, адал табыс"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адал азамат, адал еңбек, адал табыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Адал азамат, адал еңбек, адал табыс" тақырыбында сынып сағатының жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
161
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: “Адал азамат, адал еңбек, адал табыс”

Сынып жетекші:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Адал азамат, адал еңбек, адал табыс”

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың патриоттық сезімдерін оятып, мейірбандылыққа, адалдыққа тәрбиелеу. Өмірге деген сенімдерін нығайту

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Көршіңді таны” әдісі

Оқушылар жанында отырған сыныптасы туралы сауалнамаға жауап береді.

Мақсаты: жанында жүрген сыныптасын қандай азамат екенін қаншалықты білетінін анықтау

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Көршіңді таны” әдісі

Сауалнамаға жауап беріп жанында отырған сыныптасы туралы мәлімет береді.

Ақ парақ, қалам

Сабақтың басы

10 минут

https://yandex.kz/video/preview/17984637206276623041

Оқушыларға бейнеролик көрсетіп сабақтың тақырыбын жетелеу сұрақтары арқылы аштыру.

Бейнероликтің идеясы неде?

Президент жолдауының мақсаты неде?

https://yandex.kz/video/preview/17984637206276623041

Бейнероликті тамашалап, сұрақтарға жауап береді.

АКТ

Топтық жұмыс

1 5 минут

Оқушыларды топқа бөлу.

Адал азамат”

Адал еңбек”

Адал табыс”

Оқушыларға топтық тапсырма беріледі.

Адал азамат” тобы адал азаматтың қандай болу керектігі туралы мкет жасап, қорғайды. Адал азаматты жан-жақты типін ашады.

Адал еңбек” тобы адал азаматтың макетін алып оған сай жұмыстар түрін ретімен жазып, түсіндіреді.

Адал табыс” тобы Адал азаматтың жұмысы арқылы еңбегін қаншалықты бағалау керектігін айтып, еңбек табысын реттейді.




Оқушылар топқа бөлініп, тапсырманы орындайды.

А3, маркер, стикер

10 минут

Әңгіме-дебат

Қазіргі қоғамдағы адал азамат, адал еңбек, адал табыс қалай жүзеге асып жатыр? Оқушылармен пікір алысу

Әңгіме -дебат

Қазіргі қоғамдағы адал азамат, адал еңбек, адал табыс қалай жүзеге асып жатыр? Мұғалімнің сұрағына өз ойларын ашық жеткізіп, жауап береді. Пікірталасқа түседі.

Дәптер, қаламсап

Рефлексия

5 мин.


Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

Сабағымыздың мақсаты не?


Еркін микрафон” әдісі арқылы сұрақтарға жауап алады



Сабақта не үйренгендерін айтып сабаққа кері байланыс береді








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!