Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Адал азамат адал еңбек адал табыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Фариза Оңғарсыноа атындағы №41 мектеп-гимназия
Адал азамат адал еңбек
адал табыс
Сынып: 9 «А»
Өткізген: Джанзакоа А.Д
2024-2025 оқу жылы
Апта дәйексөзі |
Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакоа Айгерим Джасжановна |
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
Сынып: 9 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Тәрбие тақырыбы |
|
|
Құндылықты дарыту |
Адалдық ұғымын түсіндіру; Еңбекқорлық пен жауапкершілік қасиеттерін қалыптастыру; Адал табыстың өмірдегі орны мен маңызын түсіндіру; Оқушыларды адалдыққа және еңбекті сүюге тәрбиелеу. |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСӨСПІРІМ ЖӘНЕ ЕҢБЕК ҚАТЫНАСТАРЫ» |
|
Мақсаты |
оқушыларды еңбек қатынастарының негіздері мен олардың жұмыс орнындағы құқықтарымен таныстыру. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Мұғалімнің кіріспе сөзі. Адалдық дегеніміз не? Адал еңбектің қоғамдағы рөлі қандай? "Адам бойындағы ең басты қасиет – адалдық пен еңбекқорлық. Адал еңбектің арқасында табысқа жетуге болады. Ендеше, бүгін біз адалдық пен еңбектің маңыздылығын түсініп, қалай дұрыс азамат болу керектігі жайында сөйлесеміз." |
Оқушылармен сұрақ-жауап (адалдық туралы ойларын тыңдау). |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
Адал азамат болу деген не? Адамның адал болуы оның іс-әрекеттерінен, қарым-қатынастарынан көрінеді. Мұнда жауапкершілік, сенімділік және шынайылық қасиеттері басты орында. Адал еңбек – адал табыс: Адам еңбексіз өмір сүре алмайды. Еңбектенген адам өзіне және қоғамға пайда келтіреді. Адал еңбек арқылы табыс табу, адамның қоғамда өз орнын табуына жол ашады. Мұнда маңызды аспект – еңбектің адал, заңды түрде орындалуы. Адал азамат деген кім? Оқушыларға адал азамат болу дегеніміздің не екенін талқылау.Адалдыққа қатысты мақал-мәтелдер айтқызу. Мысал: "Адал адам – әрқашан әділ, шындықты қолдайды және өтірік айтпайды." Адал еңбек туралы әңгіме:
Адал табыс:
Бейнефильм көрсету:Адал еңбек, табыс туралы қысқаша бейнеролик көрсету. Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдау. |
сұрақ-жауап: "Адал табысқа жету үшін қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?" "Өздерің адал еңбекті қалай түсінесіңдер?" |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Адам еңбексіз өмір сүре алмайды. Еңбектенген адам өзіне және қоғамға пайда келтіреді. Адал еңбек арқылы табыс табу, адамның қоғамда өз орнын табуына жол ашады. Мұнда маңызды аспект – еңбектің адал, заңды түрде орындалуы. Сабақты қорытындылап, адал азамат болудың маңыздылығын тағы бір рет түсіндіру. Оқушыларға адал еңбек пен адал табыс туралы рефлексия жазғызу. "Еңбек – адамды дамытатын, тұлға ретінде жетілдіретін ең басты құндылық. Адал еңбектің арқасында әрбір адам өз мақсатына жетіп, қоғамға пайдалы азамат бола алады. |
Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, адалдық және еңбек туралы мақал-мәтелдерді талқылау. Әр топ өз ойларын ортаға салып, постер қорғауы керек. Оқушыларды мақтап, адалдық пен еңбектің өмірдегі рөлін түсінгендерін айту |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Кәмелетке толмағандардың еңбегін түнгі уақытта, ауыр жұмыстарда, еңбек жағдайлары зиянды және қауіпті жұмыстарда (ойын бизнесі, түнгі ойын-сауық орындарында жұмыс істеу, алкоголь өнімдерін, темекі бұйымдарын өндіру, тасымалдау және сату) қолдануға тыйым салынады. 14-16 жас аралығындағы жұмысшылар үшін жұмыс уақытының ұзақтығы аптасына 24 сағаттан аспайды, ал 16-18 жас аралығындағы жұмысшылар үшін жұмыс уақытының ұзақтығы аптасына 36 сағаттан аспайды. 14 жастан бастап балалар ата-аналарының рұқсаты бойынша оқудан бос уақытында қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуға құқылы. ҚР Еңбек заңнамасы он сегіз жасқа толмаған қызметкерлердің еңбегін реттеу ерекшеліктерін айқындайды. ҚР Еңбек кодексінің 30-бабына сәйкес он алты жасқа толған азаматтармен еңбек шартын жасасуға жол беріледі. Атаанасының, қорғаншысының, қамқоршысының немесе асырап алушысының бірінің жазбаша келісімімен еңбек шарты он бес жасқа толған азаматтармен, олар орта білім беру ұйымында негізгі орта, жалпы орта білім алған жағдайларда; он төрт жасқа толған оқушылармен денсаулығына зиян келтірмейтін және оқудан бос уақытында орындау үшін жасалуы мүмкін. Оқу процесін бұзатын; он төрт жасқа толмаған адамдармен кинематография ұйымдарында, театрларда, театр және концерт ұйымдарында, цирктерде шарттарды сақтай отырып, денсаулығы мен адамгершілік дамуына нұқсан келтірмейтін шығармалар жасауға және (немесе) орындауға қатысу. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.
Сонымен қатар, баланың негізгі нақты құқықтары анықталған:
немесе балалар мекемесінің тәрбиесіне;
|
|
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA https://drive.google.com/file/d/1uWg8gV- dKOin2ERX3qqwixV76Go96zdy/view https://drive.google.com/file/d/1We6g8IHJ5YCKTM88OAS4eyiNTHGEkINA/vi ew
|