Кіріспе 10
мин
|
Сәлемдесу:
Кіріспені сәлемдесуден
бастаңыз және оқушылардан «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс»
терминдерінің нені білдіретінін сұраңыз.
Жауаптарын тақтаға
жазу.
Мақсатқа шолу : Сабақтың
мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда
неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Тақтаға мұғалімнің қойған
сұарғына жауаптарын жазады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
https://www.youtube.com/watch?v=vLN44XckFDw&pp=ygVKwqvQkNC00LDQuyDQsNC30LDQvNCw0YIg4oCTINCQ0LTQsNC7INC10qPQsdC10Log4oCTINCQ0LTQsNC7INGC0LDQsdGL0YHCuy4%3D
|
Негізгі
бөлім
22
мин
|
Сыныпты «Адал азамат», «Адал
еңбек», «Адал табыс» тақырыптары бойынша 3 топқа
бөлу:
Тапсырма: Берілген
тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.
1 топ. Адал азамат: Жақсы
азамат болу деген ойды талқылаңыз. Адалдық, адалдық және
жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосыңыз.
2 топ. Адал еңбек: Еңбек пен
адалдықтың қадірі деген ойды қозғаңыз. Еңбектің жетістікке жетуі
туралы мысалдарды талқылаңыз.
3 топ. Адал табыс: Адал табыс
және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы
әңгімелеу.
Тапсырма: Өмірден алынған
мысалдар келтіру:
Мысалы: Қаныш Сатпаевтың -
Баянауылдан қалай 16 Академиктерді
шығарды?
Неліктен Орталық Қазақстанның
байлықтарын картаға түсіріп, кей жерлерді
түсірмеген.
Қаныш Сатбаевтың осы
еңбектерін құндылықтар ретінде әңгімелерімен
бөлісіңіз.
Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр
топқа кесте қағаздары мен маркерлерді
беріңіз.
Тапсырма: Әр топ үш ұғымның
бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер
жасайды.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Оқушыларды осы қасиеттерді
көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой
қозғайды
Оқушылар анықтамаларды,
мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы
орындайды.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын
т.б.
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
https://www.youtube.com/watch?v=ugK4_P3hVvI&pp=ygUa0pvQsNC90YvRiCDRgdCw0YLQv9Cw0LXQsiA%3D
|
Қорытынды
3 мин
|
Сабақта талқыланған негізгі
ойларды қорытындылаңыз.
Оқушыларды осы құндылықтарды
күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға
шақырыңыз.
Үйге қысқаша тапсырма беріңіз:
Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац
жазыңыз.
|
|
Әрекет барысында топтың
қатысуын қадағалаңыз.
Ұғымдарды түсіну үшін
постерлерді бағалау.
Жеке түсінік пен рефлексияны
өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап
шығыңыз.
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
- Құқықтар мен міндеттер деген
не екенін талқылау. - Жасөспірімдердің негізгі құқықтарының мысалы
(білім алу құқығы, қорғау құқығы және т.б.). Баланың қандай
құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға,
тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына,
мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы
балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8
тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы»
заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың
негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың
құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың
өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім
алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы
бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан
Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17,
19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
|
Пікір
алмасады.
Жауаптарын тақтаға
жазады.
|
Талқылаулар мен презентациялар
кезінде қатысуды бағалаңыз.
|
https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K
|