Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Адам -эко жүйесінің бір бөлігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Қараша 2018
426
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісіПән____Биология_____________ ___7_-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Күні: Сынып: | Мектеп: 119Мұғалімнің аты –жөні: Г БаймуратоваҚатысқандар:Қатыспағандар: | |||
Сабақтың тақырыбы: | Адам-экожүйесінің бір бөлігі | |||
оқу мақсаттары | 7.3.2.1-адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау.7.3.2.2 – экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру. | |||
Сабақтың мақсаты | .Барлық оқушылар: Адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттап, адамзатқа бағыттап мысалмен түсіндіреді.Оқушылардың басым бөлігі: Экожүйе жасаудағы адамның рөлі және өзара әсерлерін түсіндіре алады.. Кейбір оқушылар. Экожүйеге әсер ететін факторларды анықтап,жүйелеп ерекшеліктерін талдап бере алады. | |||
Бағалау критерийі | Адамның экожүйеге тигізетін әсері туралы түсіндіреді.Адамның әсерінен болған экологиялық апаттарды жүйелейді. | |||
Тілдік мақсаттар | Термин сөздерЭкожүйе-экосистема-ecosystemАдам-человек-human: Антропология-антропология-anthropoiogyСөзтіркесі.Талғаусыз қоректенетіндерЖасанды экожүйесі | |||
Құндылықтарға баулу | Қоршаған ортаға,табиғатқа сүйіспеншілігін оятып, денсаулық ,достық және айналадағыларға көмек көрсету дағдыларын дамытады. | |||
Пәнаралық байланыс | Тарих-алғашқы адамдардың топ-топ болып жануарлар сияқты өмір сүруіФизика –абиотикалық факторлар туралы | |||
Алдыңғы білім | 5.6.1.4 Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру | |||
Сабақтың барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||
Сабақтың басы 2минут 8 минут | Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу.2.Жағымды ахуал туғызу Үй тапсырмасын тексеру.«Сұрақтар жауыны»әдісі арқылы1.Адам табиғатқа қалай әсер етеді?2.Адамның іс-әрекеті қоршаған ортаға зиян болуы мүмкінбе?3.Экологиялық сукцессия пайда болу себептерін атаңдар.4. «Экожүйе», «биосфера», «экология», «агроценоз» деген терминдердің мәнін түсіндіріңдер.5.Экожүйелердің алмасуы? .6.Сукцессия дегеніміз не?7.Экожүйеде жануар маңыздыма,әлде өсімдікпе? Бағалау. «Жетон» арқылы оқушыларды бағалаймын | |||
Сабақтың ортасы 20 минут 2 минут Сабақтың соңы 8 минут 2 минут | Жаңа сабақІІІ топқа бөлу. 1,2,3-сандарына санау арқылы бөлу.«Кинометафора» әдісі арқылы Қызығушылықты ояту.(Бейнематериал көрсету Мәтінмен жұмыс. «Пікір алмасу» әдісі арқылы Топтарға тапсырма беру 1-топ: Экожүйе Қала және ауыл экожүйелеріне заманауи адамзаттың зиянды шаруашылық іс-әрекеті қандай қауіп тудыратынын анықтаңдар.2-топ: МатерикӨсімдіктер мен жануарлардың көптеген түрлерінің адамның іс-әрекетінен жойылғанын дәлелдеңдер.3-топ: АгроценозСендер тұратын өңірге тән экологиялық проблемаларды атаңдар. Топ аралық бағалау:Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады Сергіту сәті: «Өсімдіктер егу» дене қимылын жасау Жеке жұмыс. 1.тапсырма. 123Суретке мұқият қараңыз1, 2, 3 сандарымен белгіленген экожүйе түрін анықтаңыз. Әр түрлі экожүйедегі тіріағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына қандай факторлар әсер етуі мүмкін екенінболжаңыз. Жауабын кестеге жазыңыз | Бейнефильм https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/erekshe-qorhalatyn-aumaqtar/lesson/adam-ehkologiyasy Үлестірме парақшалар | ||
Экожүйе түрі | Биотикалық фактор | Абиотикалық фактор | ||
| ||||
2.тапсырма. Өзіңіз тұратын өлкенің мысалында жергілікті экожүйе ерекшелігін сипаттаңыз------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Дескриптор:-- экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды анықтайды;- экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды;- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін анықтай алады; Бағалау. «Өзін-өзі бағалау» Кері байланыс: «Желпуіш» (Веер) әдісі. Ойды жинақтап бүктелген қағазға ойларын жазады. Үйге тапсырма: «Борт күнделігі» арқылы кестені толтыру | ||||
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||
«Сұрақтар жауыны»«Пікір алмасу» «Борт күнделігі» | «Желпуіш» әдісі«Бағдаршам» топтар бірін-бірі бағалайды | Сергіту сәті | ||
Сабақ бойынша рефлекция | ||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісіПән____Биология_____________ ___7_-сынып
БөлімТақырып | Адам-экожүйесінің бір бөлігі |
Оқу мақсаты | 7.3.2.1-адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау.7.3.2.2 – экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Қолдану,талдау |
Бағалау критерийлері | Экожүйеге адамның тигізетін әсері туралы сипаттайдыЭкологиялық апаттарды жүйелеп,нақты мысалдармен көрсете алады. |
Тапсырма | |
1.тапсырма . 123 Суретке мұқият қараңыз 1,2, 3 сандарымен белгіленген экожүйе түрін анықтаңыз. Әр түрлі экожүйедегі тіріағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына қандай факторлар әсер етуі мүмкін екенінболжаңыз. Жауабын кестеге жазыңыз 2.тапсырма. Өзіңіз тұратын өлкенің мысалында жергілікті экожүйе ерекшелігін сипаттаңыз | |
Бағалау критерийi | Дескриптор |
экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды біледіэкожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды түсінеді- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін сипаттайды | - экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды анықтайды;- экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды;- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін анықтай алады; |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)