Дүниетану 10.09.2016
|
Сабақтың аты |
Адам ағзасы және оны күту Адам- табиғат перзенті |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
*Тақырып бойынша оқушылар табиғаттың адам тіршілігінде алар орнының ерекше екендігі туралы және әр адамның табмиғатты қорғауға міндетті екенін ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтиже
Негізгі идеялар
Тапсырмалар Тапсырмалар |
*Тақырып бойынша оқушылар табиғаттың адам тіршілігінде алар орнының ерекше екендігі туралы және әр адамның табмиғатты қорғауға міндетті екенін ұғынатын болады. Адамның тіршілік етіп, өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екендігі
Топтық жұмыс «Аквариум » ойыны Жұптық жұмыс «Өзіндік мысал» ойыны |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс Ереже жаз. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І Ұйымдастыру
Оқушыға лайық, Кеудемізді тік ұстап, Түп-түзу боп тұрайық. Қол ұстасып бәріміз, Шеңбер болып тұрайық Бәріміз алақанымыздан жылу сезіндік, енді жылы лебіз тілейік. 1-топ –білімді бол 2-топ-тәртіпті бол 3-топ-белсенді бол 4-топ- алғыр бол.
1-топ қ,р,к,е,о 2-топ қ,р,а,ж,ы 3-топ у,ы,л,ж 4-топ у,а,а ІІ Үй тапсырмасын сұрау (4 минут) 2-сыныпта өткен материалды қайталап, пысықтау.
ІІІ Талқылау үшін сұрақтар беріледі (5 минут) -Адам табиғаттан нені үйренеді? -Адам мен табиғаттың байланысы бар ма? -Адамға, жануарға өмір сүру не қажет? -Адам кеме, ұшақ жасауды қайдан үйренді? -Адам дайын заттарды қайдан алады? Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағымызда не нәрсемен айналысамыз?Не туралы оқып үйренеміз? Соныменбүгін адам-табиғат перзенті екендігі туралы бүгінгі сабақта танысатын боламыз. ІҮ Топтық жұмыс (10 минут) Оқулықпен жұмыс «Адам-табиғат перзенті» «Аквариум ойыны» 1-топ:Адам табиғаттан өзіне қажет заттарды алып қана қоймайды, көп нәрсені үйренеді. Неге? Өзпікіріңді айт. 2-топ Адам табиғатсыз тіршілік ете алады деуге бола ма? 3-топ: Адам табиғаттың тылсым күштерін анықтау үшін өзіне қандай мақсат қояды? Қалай ойлайсыңдар?Сендер табиғатқа қандай қамқорлық жасар едіңдер? 1. Мәтінді оқып, талдау. Тұжырымдамалық картаға түсіру. Топтардың жоба қорғауы Әр топ шығып жасаған жұмыстарын таныстырады. Не салғандарын ,неліктен салғандарын түсіндіреді. Топтар екі жұлдыз, бір ұсыныспен бағалайды. Сергіту сәті 2 минут Ү Жұптық жұмыс «Өзіндік мысал» ойыны: 6минут Жаңадан өтілген тақырыпқа оқушылар өз мысалдарын келтіріп, өз тапсырмалары мен жорамалдарын дайындайды. Жұптың пікірлерін тыңдау. («Бағдаршам» арқылы бағалау).
ҮІ Жеке жұмыс: (9минут) Ой толғаныс Табиғаттың қорғау ережесін жаз. Екі жұлдыз, бір ұсыныс ҮІ. Кері байланыс (Маған ұнады, сұрақ, қиын болды) (3минут) |
|
|
Кейінгі тапсырмалар |
Бір күндегі істейтін іс-әрекетіңді табиғатпен байланыстырып жаз. |
|
Кейінгі оқу |
Мазмұндау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам ағзасы және оны күту
Адам ағзасы және оны күту
Дүниетану 10.09.2016
|
Сабақтың аты |
Адам ағзасы және оны күту Адам- табиғат перзенті |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
*Тақырып бойынша оқушылар табиғаттың адам тіршілігінде алар орнының ерекше екендігі туралы және әр адамның табмиғатты қорғауға міндетті екенін ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтиже
Негізгі идеялар
Тапсырмалар Тапсырмалар |
*Тақырып бойынша оқушылар табиғаттың адам тіршілігінде алар орнының ерекше екендігі туралы және әр адамның табмиғатты қорғауға міндетті екенін ұғынатын болады. Адамның тіршілік етіп, өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екендігі
Топтық жұмыс «Аквариум » ойыны Жұптық жұмыс «Өзіндік мысал» ойыны |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс Ереже жаз. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І Ұйымдастыру
Оқушыға лайық, Кеудемізді тік ұстап, Түп-түзу боп тұрайық. Қол ұстасып бәріміз, Шеңбер болып тұрайық Бәріміз алақанымыздан жылу сезіндік, енді жылы лебіз тілейік. 1-топ –білімді бол 2-топ-тәртіпті бол 3-топ-белсенді бол 4-топ- алғыр бол.
1-топ қ,р,к,е,о 2-топ қ,р,а,ж,ы 3-топ у,ы,л,ж 4-топ у,а,а ІІ Үй тапсырмасын сұрау (4 минут) 2-сыныпта өткен материалды қайталап, пысықтау.
ІІІ Талқылау үшін сұрақтар беріледі (5 минут) -Адам табиғаттан нені үйренеді? -Адам мен табиғаттың байланысы бар ма? -Адамға, жануарға өмір сүру не қажет? -Адам кеме, ұшақ жасауды қайдан үйренді? -Адам дайын заттарды қайдан алады? Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағымызда не нәрсемен айналысамыз?Не туралы оқып үйренеміз? Соныменбүгін адам-табиғат перзенті екендігі туралы бүгінгі сабақта танысатын боламыз. ІҮ Топтық жұмыс (10 минут) Оқулықпен жұмыс «Адам-табиғат перзенті» «Аквариум ойыны» 1-топ:Адам табиғаттан өзіне қажет заттарды алып қана қоймайды, көп нәрсені үйренеді. Неге? Өзпікіріңді айт. 2-топ Адам табиғатсыз тіршілік ете алады деуге бола ма? 3-топ: Адам табиғаттың тылсым күштерін анықтау үшін өзіне қандай мақсат қояды? Қалай ойлайсыңдар?Сендер табиғатқа қандай қамқорлық жасар едіңдер? 1. Мәтінді оқып, талдау. Тұжырымдамалық картаға түсіру. Топтардың жоба қорғауы Әр топ шығып жасаған жұмыстарын таныстырады. Не салғандарын ,неліктен салғандарын түсіндіреді. Топтар екі жұлдыз, бір ұсыныспен бағалайды. Сергіту сәті 2 минут Ү Жұптық жұмыс «Өзіндік мысал» ойыны: 6минут Жаңадан өтілген тақырыпқа оқушылар өз мысалдарын келтіріп, өз тапсырмалары мен жорамалдарын дайындайды. Жұптың пікірлерін тыңдау. («Бағдаршам» арқылы бағалау).
ҮІ Жеке жұмыс: (9минут) Ой толғаныс Табиғаттың қорғау ережесін жаз. Екі жұлдыз, бір ұсыныс ҮІ. Кері байланыс (Маған ұнады, сұрақ, қиын болды) (3минут) |
|
|
Кейінгі тапсырмалар |
Бір күндегі істейтін іс-әрекетіңді табиғатпен байланыстырып жаз. |
|
Кейінгі оқу |
Мазмұндау. |
шағым қалдыра аласыз













