4. Шығармашылық жұмыс,
топпен жұмыс.
Оқушылар үш топқа
бөлінеді.
1 – топ:
«Адамгершілік»
2 – топ:
«Ізгілік»
3 – топ:
«Әділеттілік»
Тапсырма: Мақалды
жалғастыр.
1 – топ:
«Адамгершілік»
-
Адамның адамшылығы – ...,
ғылым, жақсы ата – ана, жақсы құрбы, ұстаздан
болады.
(Адамның адамшылығы – ақыл,
ғылым, жақсы ата – ана, жақсы құрбы, ұстаздан
болады)
-
Жақсы адам ...
белгілі.
(Жақсы аам жолдасымен
белгілі)
-
... ... ақылы сарқылмайтын
көлмен тең.
(Ата – ананың ақылы
сарқылмайтын көлмен тең)
-
Адамгершіліксіз адам ...
келеді,
Жан жағын жаппай
келеді.
Адамгершілікті адам жай – жай
келеді,
Жан – жағын ...
келеді.
(Адамгершіліксіз адам айқайлай
келеді,
Жан жағын жаппай
келеді.
Адамгершілікті адам жай – жай
келеді,
Жан – жағын байқай
келеді)
2 – топ:
«Ізгілік»
-
Ар қайда болса ...
сонда.
(Ар қайда болса ұят
сонда)
-
..., ар, ұят – адамдықтың
белгісі.
(Әдептілік, ар, ұят –
адамдықтың белгісі)
-
Әдепті бала ... атпен
тең.
Ақылды қария жазып қойған
хатпен тең.
(Әдепті бала ауыздықсыз атпен
тең.
Ақылды қария жазып қойған
хатпен тең)
-
... істеуден
жалықпа
Істеген ...
өкінбе!
(Жақсылық істеуден
жалықпа
Істеген жақсылығыңа
өкінбе)
3 – топ:
«Әділеттілік»
-
Биікке шықсаң ...
ашылады,
Жақсымен сөйлессең ...
ашылады.
(Биікке шықсаң көзін
ашылады,
Жақсымен сөйлессең көңілің
ашылады)
-
Ұят жүрген жерде ...
төгілмейді.
Абырой бар жерде ар шапан
сөгілмейді.
(Ұят жүрген жерде абырой
төгілмейді.
Абырой бар жерде ар шапан
сөгілмейді)
-
Жақсы адам – елдің
ырысы,
Жақсы сөз – ...
тынысы.
(Жақсы адам – елдің
ырысы,
Жақсы сөз – жанның
тынысы)
-
Сыйға сый, сыраға
бал.
(Сыйға сый, сыраға
...)
|