Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
-
Екі көз не үшін
керек?
-
Жақсыларды көру
үшін,
-
Екі қол не үшін
керек?
-
Көмектесу
үшін.
-
Екі қол не үшін
керек?
-
Алыс жерге жету
үшін.
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Үй жануарларының тіршілік үшін
күресі туралы айт. Олардың жабайы аңдардан не айырмашылығы
бар?
Тақырыпты
ашу
Дене мүшелерін
ата
Әрбір дене мүшесінің қызметін
ата.
Оларды күту туралы не
білесің?
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
«Ашық микрофон» әдісі.
(Медбикені қонаққа шақыру)
Медбикенің балаларға
сұрақтары:
-
Киіз үйге қаңқа не үшін
керек?
-
Сенің денеңді не ұстап
тұр?
-
Киіз үйдің қаңқасы сияқты
адамның да қаңқасы бар.
Оқушылардың
сұрақтары:
Жақсы балалар, онда
медбикемізді шығарып
салайық.
-Бүгінгі сабағымыздың қонағы
болғаныңызға рахмет.
2-тапсырма
«Таныстырылым»
әдісі
TopIQ платформасы арқылы видео
көрсету.
Сергіту
сәті
Адамның денесін қайшымен
кеспей, қолмен жыртып жасау
3-тапсырма
-Суретке қара, Қай баланың
дене сымбаты дұрыс өседі?
-Дене сымбаты дұрыс болу үшін
не істеу керек?
-Өзің дене сымбатыңды қалай
сақтайсың?
4-тапсырма
«Сүйектер пішіні» деген топтық
жұмыс.
Балаларға адам қаңқа бөліктері
таратылады.
Үй
тапсырмасы
5-тапсырма
Сүйектерді қалай
сақтайды?
Үлкендерден сұрап, жауаптарын
жазып кел.
Саралау
тапсырмалары
1-деңгей
Адамның дене мүшелерін тізіп
жаз.
2-деңгей
Қаңқа сүйектерін ата және
жаз
3-деңгей
Қаңқаның адамға пайдасы туралы
жаз.
ЕБҚ
Адам қаңқасының суретін
сал.
Қаңқа туралы өз білетініңді
айт.
«Принтр» әдісі арқылы кері
байланыс жасалады.
«Өзін – өзі» бағалау
әдісі
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй жұмысын
айтады
Дене мүшелері туралы
айтады
Өз ойларын
айтады
Адам қаңқасымен
танысады
Сүйек атауларын
жаттайды
Адам денесін
жасайды.
Суретпен жұмыс
жасайды
Сүйектерді жалғастырып адам
пішінін жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Саралау
тапсырмала
рын
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Кері
байланыс
береді
зін өзі
бағалайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Үй жануарларының тіршілік үшін
күресі туралы айтады.
Оларға бақылау
жасайды.
Дескриптор:
Адам денесін қаңқа ұстап
тұратынын біледі
Дескриптор:
Адам қаңқасымен
танысады
Сүйек атауларын
жаттайды-
Дескриптор:
Дене сымбаты дұрыс болу үшін
не істеу керек екенін
біледі
Өзінің дене сымбатын қалай
сақтайтынын айтады
Дескриптор:
Адам қаңқаларынан құрастырып
жасай алады, қаңқа атауларын
біледі.
Дескриптор:
Сүйектерді қалай сақтайтынын
біледі
Дескриптор:
1-деңгей
Адамның дене мүшелерін тізіп
жазады
2-деңгей
|