жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам досымен мықты
Адам досымен мықты
|
Сабақтың тақырыбы: Адам досымен мықты |
Мұғалімнің аты-жөні: Буралбай Дметкен Күні: 12.10. |
||||||||
|
СЫНЫП: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: 4 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
3.1.2.3 – қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру |
||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: -этика не екенін біледі: -Әдептілік қағидаларының не екенін біледі; -әдептілік қағидаларды сақтаудың маңыздылығын түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: -этикалық нормаларды сақтау тұрғысынан жағдайларға талдау жасайды. |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтан алынған материалдарды қолданады. Терминология : Достық, этика, әдептілік Диалог: -достықты қалай түсінеміз? -достықты қалай түсінесіңдер? Талқыланатын мәселе: Кімдерді дос деп атауға болады? Нағыз достықтың күші неде? |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||
|
Басталуы
Ой қозғау 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шеңберге тұрып бір-бірімізді жақсы құлшынысқа лебіз білдіру
Уәждеме Күннің жарқырап тұрғаны жақсы ма? Желдің соққаны жақсы ма? Достармен бірге жүрген жақсы ма? Анаңның құшағында жүрген жақсы ма? Сабақтың тақырыбына тұжырым Әздегенде табылатын қасыңнан, Көңілі бар қызғалдақтай ашылған? Не жайында сонымен? |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||||
|
Жаңа білім 10 минут
|
Үй жұмысын тексеру «Алытын балық» стратегиясы оқушылар кезекпен орындыққа отырып өткен тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап береді. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасау Бөлу оқушыларды (асықпен бөлу)
Өз ойларымен бөлісіп түсіндірмелейді. 2ж,1 ұ білідіреді
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Алмалар" Видеороликтен қайталау |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Топпен жұмыс. Сыныптарыңдағы достық заңын құрастырыңдар |
Парақ , түсті қарындаштар |
|||||||
|
Қалытастышы бағалау тапсырмасы 7 минут |
|
|
|||||||
|
Аяқталуы 5 минут Сабақты бекіту |
Синтез 5 жолдық өлең өз досына |
5 жолдық өлең жазу ережесі
|
|||||||
|
Бағалау
2 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағдаршам көздерін көрсету Жасыл-түсінді Сары- түсінбегенім бар Қызыл- мүлдем түсінбедім.
|
Бағдаршам |
|||||||
|
Үйге тапсырма: Досыңның сүйікті ісін жазып кел |
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «5 жолдық өлең» оқушыларды қызықтырды. 2: Топпен ереже құру . Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Пікір алмаса отыра ашық әңгіме. 2. Жекеленген жұмыс түрін ұйымдастыру Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













