Адам досымен мықты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам досымен мықты

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Адам досымен мықты

Мұғалімнің аты-жөні: Буралбай Дметкен

Күні: 12.10.

СЫНЫП: 3


Қатысқан оқушылар саны: 4


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.1.2.3 – қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

-этика не екенін біледі:

-Әдептілік қағидаларының не екенін біледі;

-әдептілік қағидаларды сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

  • Адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдейді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

-этикалық нормаларды сақтау тұрғысынан жағдайларға талдау жасайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтан алынған материалдарды қолданады.

Терминология :

Достық, этика, әдептілік

Диалог:

-достықты қалай түсінеміз?

-достықты қалай түсінесіңдер?

Талқыланатын мәселе:

Кімдерді дос деп атауға болады?

Нағыз достықтың күші неде?

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы







Ой қозғау

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шеңберге тұрып бір-бірімізді жақсы құлшынысқа лебіз білдіру



Уәждеме

Күннің жарқырап тұрғаны жақсы ма?

Желдің соққаны жақсы ма?

Достармен бірге жүрген жақсы ма?

Анаңның құшағында жүрген жақсы ма?

Сабақтың тақырыбына тұжырым

Әздегенде табылатын қасыңнан,

Көңілі бар қызғалдақтай ашылған? Не жайында сонымен?





Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім

10 минут












Үй жұмысын тексеру

«Алытын балық» стратегиясы оқушылар кезекпен орындыққа отырып өткен тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап береді.

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасау

Бөлу оқушыларды (асықпен бөлу)

  1. Оқушы - нағыз дос деген не?

  2. Оқушы – этика және әдептілік деген не?

  3. Оқушы-адамгершілік деген не?

Өз ойларымен бөлісіп түсіндірмелейді. 2ж,1 ұ білідіреді












Оқулық,

мәтіндер.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Алмалар" Видеороликтен қайталау


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Ортасы

10 минут


Қолдану

Топпен жұмыс.

Сыныптарыңдағы достық заңын құрастырыңдар

Парақ , түсті қарындаштар


Қалытастышы бағалау тапсырмасы

7 минут


Қоғамдық орындарда тәртіптің сақталуы маңызды ма?

Ойыңды дәлелде.


Дескриптор

Білім алушы

- қоғамдық орындардағы тәртіп ережесін құрастырады;

- тәртіп ережесіне қатысты шартты белгілер жасайды;

- қоғамдық орындарда әдеп нормаларын сақтаудың

маңыздылығы туралы ой қорытады.





Аяқталуы

5 минут

Сабақты бекіту

Синтез

5 жолдық өлең өз досына

5 жолдық өлең жазу ережесі



Бағалау



2 минут

Кері байланыс

3 минут

Бағдаршам көздерін көрсету

Жасыл-түсінді

Сары- түсінбегенім бар

Қызыл- мүлдем түсінбедім.







Бағдаршам

Үйге тапсырма: Досыңның сүйікті ісін жазып кел

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «5 жолдық өлең» оқушыларды қызықтырды.

2: Топпен ереже құру .

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Пікір алмаса отыра ашық әңгіме.

2. Жекеленген жұмыс түрін ұйымдастыру

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  • Оқушылармен жұмыс атқару кезінде ЖАДА пайдалана оқыту.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2018
1909
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі