№ | Сабақтың тақырыбы
| Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
Жеңіл атлетика I тоқсан |
1 | Жеңіл атлетика30 – 50 м орташа және шапшаң жүгіру,50-60 м жүгірістен кейін шапшаңдықты арттыру | Түстер арқылы бөлу. Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
| Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 | 30 – 50 м орташа және шапшаң жүгіру,50-60 м жүгірістен кейін шапшаңдықты арттыру | Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыныКім жылдам | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Спорттық құралдармен құралдармен жұмыс жасап үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 | 400 – 800 м баяу,бірқалыпты және жылдамдықты үдете жүгіріп өтуЭстафеталық 4х100 м жүгіру | Топқа бөлу: Түстер арқылы, Миға шабуылСалыстыру кестесі, Жиго,Эссе | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 | 400 – 800 м баяу,бірқалыпты және жылдамдықты үдете жүгіріп өтуЭстафеталық 4х100 м жүгіру | Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға шабуыл,Жигсо» Ассоциация,Кім шапшаң | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді
| Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|