Материалдар / Адам еңбегі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам еңбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу әдістемелік материалды жариялағанның растайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2020
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Адам еңбегі

Мұғалімнің аты-жөні: Туякбаева Аружан

Күні: 08.10.2020

СЫНЫП: 2

Пәні: Дүниетану

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ынтымақтастық атмосферасын құру

- Сәлеметсіңдер ме оқушылар!

- Көңіл күйіміз қалай?

«Көңіл күй букеті» әдісі

- Көңіл күйлеріңіз қалай?

- Керемет! (2 қолды көтеру)

- Сабаққа дайындығымыз қалай?

- Тамаша! (шапалақ)

- Сабаққа ынтаңыз ше?

- Ғажап! (1 қол көтеру)

- Ендеше бастайық!

О,о,о (бас бармақ көрсету)






Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

  1. Еңбек деген не?

  2. Адамдар не үшін еңбек етеді?

  3. Сенің дастарханың ас қалай келеді?

  4. Күнделікті тұрмысқа қажетті заттарды қалай жасайды?

  5. Еңбек түбі-зейнет дегенді қалай түсінесің?



Мамандық әлеміне шарлау



Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

5 минут







Қолдану

14-15 беттер. Түсініп оқу.

Талдау: Сурет тақырыбын анықтайды.

Топ ішінде сұрақтарды талқылау:

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

1. Еңбек деген не?

2. Адамдар не үшін еңбек етеді?

3. Сенің дастарханың ас қалай келеді?

4. Күнделікті тұрмысқа қажетті заттарды қалай жасайды?

5. Еңбек түбі-зейнет дегенді қалай түсінесің?

Жаңа сөздер енгізу:
Мына сөздерге мән беру: еңбек, мамандық.

Топпен жұмыс.

Оқулықтың суреттері бойынша жұмыс.
Қандай мамандықтың адамдары өмір сүруге қолайлы жағдайлар жасайды?

Адамдардың жұмыс суреттерінің байланысын анықтау.

Жарық, жылу, су, азық-түліктегі қажетіліктер мына адамдардың еңбегімен қанағаттандырылады: Жарық- электрші

Су- суқұбыры қызметінің жұмысшылары

Жылу- газ кызметі, шахтерлар, жылу энергетиктері

Азық-түлік- ауыл шаруашылығы және т.б жұмысшылар




Оқулық, еңбек туралы суреттер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті

Адам болам десең – кәсіпке үйрен де, еңбек ет.
Гүл өсірсең, терлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Кесте тіксең, зерлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Сабағыңа жөндеп,
Әзірленсең – Еңбек.
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.


10 минут









5 минут

  1. Жұмыс дәптеріне тапсырмаларды орындату








  1. Топпен жұмыс Кластер құру

1 топ: Еңбек түрлері ( мамандық)

2 топ: Еңбек туралы мақал-мәтелдер жалғасын табу

3 топ: Нан дастарханға қалай келеді? Суреттің ретін көрсету


Жеке жұмыс: «Орнын тап» әдісі

Мамандықтардың тұсына қызметтерін тауып сәйкестендір.

Мұғалім

Бақша отырғызу

Шолпан

Нан пісіру

Диханшы

Емдеу

Сатушы

Оқыту

Наубайшы

Сатады

Дәрігер

Мал бағу

Қ.Б: Смайлик арқылы














Таратпа материал

Қорытынды шығару

3 минут

Қорытынды сұрақтар:

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?
-Қандай маман иелері сендердің өмірлеріңді жайлы етеді?

Рефлексия «Күн мен Бұлт»

Күн – барлығын түсіндім, сабақ ұнады.

Бұлт – түсінген жоқпын, қызықсыз болды









Әдіскер: Калкенова Б.Ж

Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні: Уалиханова Алмагуль

Келісемін:

Машықкер: Туякбаева Аружан

Баға:

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!