Материалдар / Адам еңбегі

Адам еңбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл дүниетану пәнінен 2-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар "Мен және менің отбасым" бөлімі бойынша "Адам еңбегі тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2023
171
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Mұғaлімнің aты-жөні

Нурбекова Айжан Айдархановна №211 мектеп гимназия

Cыныбы

2

пәнi Дүниетану

Ортақ тақырып

Өзім туралы

Бөлімі

1.1 Мен және менің отбасым

Caбaқтың тaқыpыбы

Адам еңбегі

Oқy бaғдapлaмacынa cәйкec oқy мaқcaты

2.1.1.4 бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың түсу көзін анықтау

Caбaқтың мaқcaты

  1. Бақылау мен сауалнама арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын табады.

  2. Тұтыну заттарының түсу көзін анықтайды

Бaғaлay критерийлepi

  1. Тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын анықтай алады;

  2. Отбасы қажеттіліктерінің құрылымының түсу көзін анықтай алады;

Oйлay дaғдылының дeңгeйi

Білу, түсіну.

Сабақтың барысы

Caбaқтың кeзeңi/ yaқыт

Mұғaлiмнiң әpeкeтi

Oқyшының әpeкeтi

Бaғaлay

Pecypcтap

Caбaқтың бacы

10 мин

Психологиялық дайындық

Гүл өсірсең, терлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Кесте тіксең, зерлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Сабағыңа жөндеп,
Әзірленсең – Еңбек.
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.

Шағын топтарға топтастыру: «Ғажайып төрттік» әдісі

«Mиғa шaбyыл» . «Мозайка» әдісі

Топтық жұмыс:


Сабақта не туралы айтатынымызды білу үшін топтарға берілген мозайканы дұрыс жинақтап, мақал-мәтелдер құрастыру керек.

1-топ:«Еңбек адамның екінші анасы»

2-топ:«Еңбек еткен емеді, еңбексіз не өнеді?»

3-топ: «Қиындықтың бәрін,

Еңбек қана жеңбек»

4-топ: «Еңбегі қаттының- татқаны тәтті.»

Мына мақал-мәтелдерді қалай түсінесіңдер? (Еңбек адамды асқақтата-ды, ал еңбекке қабілеттілік көңілді тү-сірмей, қиындықтарды жеңуге мүмкін-дік береді).

- Сабағымыздың тақырыбы қандай? Біз не туралы сөйлесеміз? (жауаптар)

-Дұрыс, біздің сабағымыздың тақырыбы «Адам еңбегі».

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.

  1. Оқушылар психологиялық дайындық жаттығуын қимыл-қозғалысын жасай отырып, хормен айтады.





1. Киіз үйден «Әке», «ана», «бала», «дос» сөздері жазылған үлестірмелер алып, сол арқылы шағын топтарға топтасады.




  1. Мозайканы құрастырады.

  2. Құрастырылған суреттердің артында жазылған мақал-мәтелдерді оқиды.






  1. Сұрақтарға жауап береді.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.




















«Үш шапалақ» әдісі




Тапсырмасын орындайды.

Психологиялық дайындық жаттығуы жазылған слайд №1





https://saken.wordpress.com/2007/11/27/%D0%BA%D0%B8%D1%96%D0%B7-%D2%AF%D0%B9/



Мозайка

https://ru.dreamstime.com/%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%BB-image233271408

Caбaқтың opтacы

25 мин



«Ой қозғау»

Сұрақ: Адамдар не үшін еңбек етеді?

Адам еңбегінің өзара байланысы бар ма?

1-тапсырма:

«Зерттеушілік конференциясы» әдісі

Топтық жұмыс:

1-топ: «Құрылысшы үй тұрғызып жатыр. Оған еңбек ету үшін не қажет? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс жасайды?»

2-топ: «Анаң дәмді бауырсақ пісірмекші. Ол үшін не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс жасайды?»

3-топ: «Тігінші киім тігуі қажет. Ол үшін не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс жасайды?»

4-топ: «Шаштараз балалардың шашын кеседі. Ол үшін не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс жасайды?»



2-тапсырма: Сауалнама

«Тест» әдісі Толықтыру тесті

  1. Адам онсыз өмір сүре алмайтын нәрсені қалай атайды? ________________________________

  2. Адам өмір сүру үшін не қажет? ________________________________

  3. Қажеттіліксіз адамдар бола ма? ________________________________

  4. Адамдар мен жануарлардың қандай қажеттіліктері бірдей?

________________________________

  1. Адамдарда жануарларда жоқ қандай қажеттіліктер бар?

________________________________

  1. Табиғат адам өміріне не береді?

________________________________


  1. Топтық тапсырмаларды орындайды.

  2. Кластер жасайды.


ЕБҚ балаларға арналған тапсырма:

«Мамандықтар әліпбиі» әдісі Сәйкестендіру

Д


М

Қ

Ш

Б

А

С

  1. Толықтыру тестін орындайды.

  2. Бірін-бірі тексереді.

ЕБҚ балаларға арналған тапсырма:

«Кім қандай көлікпен жүреді?» Сәйкестендіру

Дескриптор:

  1. Қажетті заттарды анықтайды.

  2. Маман иесін анықтайды.

«Бағалау парағы» әдісі



















Дескриптор:

  1. Толық жауап жазады.

Әр дұрыс жауапқа бір ұпай беріледі.


«Өзара бағалау» әдісі











Caбaқтың coңы

6 мин

«Ия, жоқ» тәсілі

Тұжырымдар

Ия

Жоқ

Қай жерде болсаң да сенің айналаңда адамдар болады.



Отбасы қоғамның бір бөлшегі бола алмайды.



Отбасында кішілер үлкендерге көмектеспейді.



Кез-келген адам қоғамға пайдалы іс істей алады.



Отбасын қажетті заттармен қамтамасыз ету үшін үлкендер еңбек етеді.




  1. Тапсырманы орындайды.

  2. Бірін-бірі тексереді.










Дескриптор:

  1. «Ия, жоқ» тапсырмасын орындайды.

Әр дұрыс жауапқа бір ұпай беріледі.

«Өзін-өзі бағалау» әдісі





Рефлексия

2 мин

«Әли мен Ая» әнін тыңдау.



«Білім пирамидасы» әдісі

  1. Унисон. Әді бәрі бірге орындайды.


  1. Оқушылар өз есімдері жазылған стикерді білім пирамидасына жапсырады.


https://youtu.be/8dGTd1g1ddY







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ