Caбaқтың бacы
10
мин
|
Психологиялық дайындық
Гүл өсірсең, терлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Кесте тіксең, зерлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Сабағыңа жөндеп,
Әзірленсең – Еңбек.
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.
Шағын топтарға топтастыру: «Ғажайып төрттік»
әдісі
«Mиғa шaбyыл» . «Мозайка» әдісі
Топтық жұмыс:
Сабақта не туралы айтатынымызды білу үшін
топтарға берілген мозайканы дұрыс жинақтап, мақал-мәтелдер
құрастыру керек.
1-топ:«Еңбек адамның екінші
анасы»
2-топ:«Еңбек еткен емеді, еңбексіз не
өнеді?»
3-топ: «Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек»
4-топ: «Еңбегі қаттының- татқаны
тәтті.»
Мына мақал-мәтелдерді қалай түсінесіңдер? (Еңбек
адамды асқақтата-ды, ал еңбекке қабілеттілік көңілді тү-сірмей,
қиындықтарды жеңуге мүмкін-дік береді).
- Сабағымыздың тақырыбы қандай? Біз не туралы
сөйлесеміз? (жауаптар)
-Дұрыс, біздің сабағымыздың тақырыбы «Адам
еңбегі».
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.
|
-
Оқушылар психологиялық дайындық жаттығуын
қимыл-қозғалысын жасай отырып, хормен айтады.
1. Киіз үйден «Әке», «ана», «бала», «дос» сөздері
жазылған үлестірмелер алып, сол арқылы шағын топтарға
топтасады.
-
Мозайканы құрастырады.
-
Құрастырылған суреттердің артында жазылған
мақал-мәтелдерді оқиды.
-
Сұрақтарға жауап береді.
-
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Үш шапалақ» әдісі
|
Тапсырмасын орындайды.
Психологиялық дайындық жаттығуы жазылған слайд
№1
https://saken.wordpress.com/2007/11/27/%D0%BA%D0%B8%D1%96%D0%B7-%D2%AF%D0%B9/
Мозайка
https://ru.dreamstime.com/%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%BB-image233271408
|
Caбaқтың opтacы
25 мин
|
«Ой қозғау»
Сұрақ: Адамдар не үшін еңбек
етеді?
Адам еңбегінің өзара байланысы бар
ма?
1-тапсырма:
«Зерттеушілік конференциясы»
әдісі
Топтық жұмыс:
1-топ: «Құрылысшы үй тұрғызып жатыр. Оған
еңбек ету үшін не қажет? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай
мамандар жұмыс жасайды?»
2-топ: «Анаң дәмді бауырсақ пісірмекші. Ол
үшін не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс
жасайды?»
3-топ: «Тігінші киім тігуі қажет. Ол үшін
не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар жұмыс
жасайды?»
4-топ: «Шаштараз балалардың шашын кеседі.
Ол үшін не керек? Ол қажеттіліктерді өтеу үшін қандай мамандар
жұмыс жасайды?»
2-тапсырма: Сауалнама
«Тест» әдісі Толықтыру
тесті
-
Адам онсыз өмір сүре алмайтын нәрсені қалай
атайды? ________________________________
-
Адам өмір сүру үшін не қажет? ________________________________
-
Қажеттіліксіз адамдар бола ма? ________________________________
-
Адамдар мен жануарлардың қандай қажеттіліктері
бірдей?
________________________________
-
Адамдарда жануарларда жоқ қандай қажеттіліктер
бар?
________________________________
-
Табиғат адам өміріне не береді?
________________________________
|
-
Топтық тапсырмаларды орындайды.
-
Кластер жасайды.
ЕБҚ балаларға арналған
тапсырма:
«Мамандықтар әліпбиі» әдісі
Сәйкестендіру
-
Толықтыру
тестін орындайды.
-
Бірін-бірі
тексереді.
ЕБҚ балаларға арналған
тапсырма:
«Кім
қандай көлікпен жүреді?» Сәйкестендіру
|
Дескриптор:
-
Қажетті
заттарды анықтайды.
-
Маман
иесін анықтайды.
«Бағалау парағы» әдісі
Дескриптор:
-
Толық
жауап жазады.
Әр дұрыс
жауапқа бір ұпай беріледі.
«Өзара
бағалау» әдісі
|
|
Caбaқтың coңы
6
мин
|
«Ия,
жоқ» тәсілі
Тұжырымдар
|
Ия
|
Жоқ
|
Қай жерде
болсаң да сенің айналаңда адамдар болады.
|
|
|
Отбасы
қоғамның бір бөлшегі бола алмайды.
|
|
|
Отбасында
кішілер үлкендерге көмектеспейді.
|
|
|
Кез-келген
адам қоғамға пайдалы іс істей алады.
|
|
|
Отбасын
қажетті заттармен қамтамасыз ету үшін үлкендер еңбек
етеді.
|
|
|
|
-
Тапсырманы
орындайды.
-
Бірін-бірі
тексереді.
|
Дескриптор:
-
«Ия, жоқ»
тапсырмасын орындайды.
Әр дұрыс
жауапқа бір ұпай беріледі.
«Өзін-өзі бағалау» әдісі
|
|