Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: С. Керімбеков атындағы орта мектеп

    Күні:

    Сынып: 9

    Мұғалімнің аты-жөні: Бакирова Зухра Икрамхановна



    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:



    Сабақтың тақырыбы

    Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу «Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.4.9.адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    1.Барлық оқушылар:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттайды.

    2. Оқушылардың басым бөлігі:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін

    салыстырады, ажыратады.

    3.Кейбір оқушылар:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттай отырып мысалдар келтіреді






    Бағалау критерийі

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау.

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін салыстыру, ажырату.

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттай отырып мысалдар келтіру








    Тілдік мақсаттар


    Негізгі сөздер мен тіркестер: Адам генетикасы, генеологиялық, егіздік, цитогенетикалық ,иммунологиялық, биохимиялық, популяциялық-статистикалық әдістер




    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлтттық идеясына сүйене отырып, еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, салауатты өмір салтын ұстану


    Пəнаралық байланыс

    Химия(нәруыз,фермент), тарих ( адамның әртүрлі типтегі тұқымқуалау белгілерін көрсететін шежіресі )




    Алдыңғы білім

    Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштікті біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ре

    сурстар

    Сабақтың басы

    (0-3мин)

    Ұйымдастыру, психологиялық ахуал тудыру. «Уәде беремін»

    Осы сабақ барысында қандай уәде беретіндіктерінізді кезекпен айтып шығыңыздар (сабақты жақсы меңгеруге, тәртіп сақтауға т.б)

    3-топқа біріктіру

    1 топ-генотип

    2 топ-фенотип

    3 топ-генофонд




















    сурет қиындылары

    https://infourok.ru/prezentaciya-po-kazahskomu-yaziku-na-temu-kktem-klass-1783362.html


    Сабақтың ортасы

    (32-35мин)


    №1 Тапсырма

    (Айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым) Адам генетикасын зерттеудің әдістерін анықтап, ерекшеліктерін ажыратыңыздар

    «Суреттер сөйлейді» әдісі , ( 10 мин ),топтық жұмыс






































    Дескриптор:

    Суретке қарап генетикалық әдістерді сипаттайды

    Адамның генетикалық әдістерін ажыратады



    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

























    №2 Тапсырма

    «Сәйкестендіру» тесті,( 7 мин), жеке жұмыс

    Әдісі

    Ерекшелігі

    Не айқындайды?

    Генеоло

    гиялық

    Бірұрықты егіздердің белгілерінің көрініс беруіне негізделген

    Резус-шиеленіс кезіндеқан беруші және қан

    алушы ағзаның немесе ұрықтың иммунды

    реакциясының қарқындылығы

    Егіздік

    Хромосомаларды бояу және микроскоппен айқындау

    Келесі ұрпақтардағы генетикалық аурулар

    санын болжауға мүмкіндік жасайды

    Цитогене

    тикалық

    Ағза ферменттерінің жұмысын биохимиялық талдау

    Белгінің тұқым қуалау типін анықтайды

    Иммуноло

    гиялық

    Шыққан тегінің талдауына негізделген

    Хромосомалар санының, мөлшерінің

    немесе

    пішінінің өзгеруі себепші болған

    генетиканың

    өзгеру

    Биохимия

    лық

    Гетерозиготалардың

    Зиянды басылыңқы белгілердің санын математикалық жолмен есептер шығару

    Нәруыз ферменттерінің зақымдануын

    айқындайды және ауруды оларды енгізу

    арқылы жоюға мүмкіндік жасайды

    Популяция

    лық-статисти

    калық

    Генетикалық ортақтастық дәрежесін таңдайды

    Фенотиптегі белгінің генетикалық

    орналасуының көрініс беруіне қоршаған

    ортаның әсері







    Дескриптор:

    1.Адам генетикасын зерттеудің әдістерін біледі

    2.Адам генетикасын зерттеудің әдістерін ерекшеліктерімен, не айқындайтынғымен сәйкестендіреді

    ҚБ «Бағдаршам»

















    №3 Тапсырма

    Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында толтырыңыздар

    Алдымен жеке, жұппен, топпен талқылайсыздар. Талдау арқылы

    маңызды деген сұрақтарды кестеге түсіріңіздер


    «Мәтінге сұрақ құрастыру» әдісі (11 мин),жеке,жұппен,топпен


    Оңай сұрақтар

    Қиын сұрақтар







    Дескриптор:

    1.Мәтін бойынша оңай сұрақтар құрастыра алады.

    2.Мәтінді толық меңгеріп, жеке, жұптық,топтық жұмыс тапсырмасын толық орындайды

    3.Цитогенетикалық әдісті сипаттайтын ақпаратты тауып түсіндіре

    алады

    ҚБ « Будерброд » әдісі

















    Сергіту сәті «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру»

    Қолдарыңызға қаламсап алып, бір мезгілде екі қолымен мынадай әрекеттерді атқарыңыздар:

    1. Оң қолымен бес үшбұрыш, ал сол қолымен бес төртбұрыш салығыздар. 2.Оң қолыңмен бес шеңбер, ал сол қолыңмен бес үшбұрыш салыңыздар т.б

    №4 Тапсырма

    Жаңа сабақтан не үйренгендерінізді SMS хабарлама ретінде қысқа әрі нақты етіп мәтін жазып, келесі топқа бересіздер. Әр топ сол хабарламадан түйінді шығарып, оны бүкіл сыныпқа жеткізесіздер

    «Хабарлама» әдісі (7 мин ),топтық











    Дескриптор: 1.топта талдай алады

    2.Сабақта алған білімдерін нақтылайды

    2.Топта

    ҚБ «Басбармақ»





















    http://bilim-all.kz/jospar/3740-Adam-genetikasy-Adam-balasynyn-genetika-turgysynan-aluan-turlilig

    https://en.ppt-online.org/322107

    https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stud.kz/pdf/prezent/kz/22000/21633.pdf

    https://en.ppt-online.org

    /57318

    http://kzref.org/sabati-masattari-barli-oushilar-orindaj-aladi-syujetti-surette.html






    Кесте,

    Оқулық

    « Ата

    мұра»

    Н.ГАсанова

    А.Р.Соловъева

    Б.Т.Ибраймова
































    https://infourok.ru/kriterialdi-baalau-tairibina-arnalan-prezentaciya-2807891.html

    Кесте,

    оқулық

    «Ата

    мұра»

    Н.ГАсанова

    А.Р.Соловъева

    Б.Т.Ибраймова







    https://www.google.com/search?tbm=isch&sa=1&ei=-MtsXK-lIIOkmwWpuLOIDw&q













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бакирова Зухра Икрамхановна
    26 Сәуір 2020
    4123
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу «Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру» Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау. Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін салыстыру, ажырату. Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттай отырып мысалдар келтіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: С. Керімбеков атындағы орта мектеп

    Күні:

    Сынып: 9

    Мұғалімнің аты-жөні: Бакирова Зухра Икрамхановна



    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:



    Сабақтың тақырыбы

    Адам генетикасы. Адамның тұқымқуалау белгілерін зерттеу әдістері. Адамның генетикалық ауруларының алдын алу. Модельдеу «Адамның генеалогиялық шежіре ағашын құру»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.4.9.адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    1.Барлық оқушылар:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттайды.

    2. Оқушылардың басым бөлігі:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін

    салыстырады, ажыратады.

    3.Кейбір оқушылар:

    Aдaм гeнeтикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттай отырып мысалдар келтіреді






    Бағалау критерийі

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттау.

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін салыстыру, ажырату.

    Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін сипаттай отырып мысалдар келтіру








    Тілдік мақсаттар


    Негізгі сөздер мен тіркестер: Адам генетикасы, генеологиялық, егіздік, цитогенетикалық ,иммунологиялық, биохимиялық, популяциялық-статистикалық әдістер




    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлтттық идеясына сүйене отырып, еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, салауатты өмір салтын ұстану


    Пəнаралық байланыс

    Химия(нәруыз,фермент), тарих ( адамның әртүрлі типтегі тұқымқуалау белгілерін көрсететін шежіресі )




    Алдыңғы білім

    Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштікті біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ре

    сурстар

    Сабақтың басы

    (0-3мин)

    Ұйымдастыру, психологиялық ахуал тудыру. «Уәде беремін»

    Осы сабақ барысында қандай уәде беретіндіктерінізді кезекпен айтып шығыңыздар (сабақты жақсы меңгеруге, тәртіп сақтауға т.б)

    3-топқа біріктіру

    1 топ-генотип

    2 топ-фенотип

    3 топ-генофонд




















    сурет қиындылары

    https://infourok.ru/prezentaciya-po-kazahskomu-yaziku-na-temu-kktem-klass-1783362.html


    Сабақтың ортасы

    (32-35мин)


    №1 Тапсырма

    (Айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым) Адам генетикасын зерттеудің әдістерін анықтап, ерекшеліктерін ажыратыңыздар

    «Суреттер сөйлейді» әдісі , ( 10 мин ),топтық жұмыс






































    Дескриптор:

    Суретке қарап генетикалық әдістерді сипаттайды

    Адамның генетикалық әдістерін ажыратады



    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

























    №2 Тапсырма

    «Сәйкестендіру» тесті,( 7 мин), жеке жұмыс

    Әдісі

    Ерекшелігі

    Не айқындайды?

    Генеоло

    гиялық

    Бірұрықты егіздердің белгілерінің көрініс беруіне негізделген

    Резус-шиеленіс кезіндеқан беруші және қан

    алушы ағзаның немесе ұрықтың иммунды

    реакциясының қарқындылығы

    Егіздік

    Хромосомаларды бояу және микроскоппен айқындау

    Келесі ұрпақтардағы генетикалық аурулар

    санын болжауға мүмкіндік жасайды

    Цитогене

    тикалық

    Ағза ферменттерінің жұмысын биохимиялық талдау

    Белгінің тұқым қуалау типін анықтайды

    Иммуноло

    гиялық

    Шыққан тегінің талдауына негізделген

    Хромосомалар санының, мөлшерінің

    немесе

    пішінінің өзгеруі себепші болған

    генетиканың

    өзгеру

    Биохимия

    лық

    Гетерозиготалардың

    Зиянды басылыңқы белгілердің санын математикалық жолмен есептер шығару

    Нәруыз ферменттерінің зақымдануын

    айқындайды және ауруды оларды енгізу

    арқылы жоюға мүмкіндік жасайды

    Популяция

    лық-статисти

    калық

    Генетикалық ортақтастық дәрежесін таңдайды

    Фенотиптегі белгінің генетикалық

    орналасуының көрініс беруіне қоршаған

    ортаның әсері







    Дескриптор:

    1.Адам генетикасын зерттеудің әдістерін біледі

    2.Адам генетикасын зерттеудің әдістерін ерекшеліктерімен, не айқындайтынғымен сәйкестендіреді

    ҚБ «Бағдаршам»

















    №3 Тапсырма

    Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында толтырыңыздар

    Алдымен жеке, жұппен, топпен талқылайсыздар. Талдау арқылы

    маңызды деген сұрақтарды кестеге түсіріңіздер


    «Мәтінге сұрақ құрастыру» әдісі (11 мин),жеке,жұппен,топпен


    Оңай сұрақтар

    Қиын сұрақтар







    Дескриптор:

    1.Мәтін бойынша оңай сұрақтар құрастыра алады.

    2.Мәтінді толық меңгеріп, жеке, жұптық,топтық жұмыс тапсырмасын толық орындайды

    3.Цитогенетикалық әдісті сипаттайтын ақпаратты тауып түсіндіре

    алады

    ҚБ « Будерброд » әдісі

















    Сергіту сәті «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру»

    Қолдарыңызға қаламсап алып, бір мезгілде екі қолымен мынадай әрекеттерді атқарыңыздар:

    1. Оң қолымен бес үшбұрыш, ал сол қолымен бес төртбұрыш салығыздар. 2.Оң қолыңмен бес шеңбер, ал сол қолыңмен бес үшбұрыш салыңыздар т.б

    №4 Тапсырма

    Жаңа сабақтан не үйренгендерінізді SMS хабарлама ретінде қысқа әрі нақты етіп мәтін жазып, келесі топқа бересіздер. Әр топ сол хабарламадан түйінді шығарып, оны бүкіл сыныпқа жеткізесіздер

    «Хабарлама» әдісі (7 мин ),топтық











    Дескриптор: 1.топта талдай алады

    2.Сабақта алған білімдерін нақтылайды

    2.Топта

    ҚБ «Басбармақ»





















    http://bilim-all.kz/jospar/3740-Adam-genetikasy-Adam-balasynyn-genetika-turgysynan-aluan-turlilig

    https://en.ppt-online.org/322107

    https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stud.kz/pdf/prezent/kz/22000/21633.pdf

    https://en.ppt-online.org

    /57318

    http://kzref.org/sabati-masattari-barli-oushilar-orindaj-aladi-syujetti-surette.html






    Кесте,

    Оқулық

    « Ата

    мұра»

    Н.ГАсанова

    А.Р.Соловъева

    Б.Т.Ибраймова
































    https://infourok.ru/kriterialdi-baalau-tairibina-arnalan-prezentaciya-2807891.html

    Кесте,

    оқулық

    «Ата

    мұра»

    Н.ГАсанова

    А.Р.Соловъева

    Б.Т.Ибраймова







    https://www.google.com/search?tbm=isch&sa=1&ei=-MtsXK-lIIOkmwWpuLOIDw&q













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 9 сынып
    26.04.2020
    4123
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бакирова Зухра Икрамхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации