2-3
минут
-
ұйымдастыру,
-
топтастыру (әдісті анықтау),
|
Сыныпты топқа бөлу
|
Құпия сандықтан топқа бөлінетін сандар таңдап,
2 топқа бөлінеді.
|
Ұялы телефонмен
бағаланады
|
А4
,АКТ
|
Сабақтың басы:
(4-5 мин)
- үй
жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?
- жаңа тақырыпты
ашу үшін ойды шоғырландыру (қандай мақсатта)
|
44 бет,
6-тапсырма
|
Үй тапсырмасының
берілгенін айтады
|
Жалпы бағалау 3
балл
|
Арнайы печатпен
белгі соғылады
|
Сабақтың ортасы:
30
мин
(-
Жаңа тақырып бойынша оқу мақсаты мен бағалау критерийін
хабарлау,
- жаңа
тақырып мазмұнын ашу үшін оқулықтағы мәтінмен топта не жұпта жұмыс
(әдіс, жұмыс түрі), қалай бағалайсыз? ҚБ әдісі
- жаңа
тақырыпты бекіту мақсатында бағалау критерийін ашатын тапсырмалар
(саралау, қажеттіліктері бар балалар ерекшелігін ескеру), (ҚБ,
дескриптор)
- есептер шығару,
эксперимент, талдау жұмыстары (саралау, ПИЗА тапсырмасын енгізу)
(ҚБ, дескриптор)
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айтылады.
1-тапсырма орындалуы мақсаты
айтылады
2-тапсырма орындалуы мақсаты
айтылады
3-тапсырма орындалуы мақсаты
айтылады
4-тапсырма
Адам мен жыртқыш
аң сөздерін дыбыстық талдау
|
Оқушылар мұқият тыңдап берілгені бойынша
тапсырмаорындайды
1-тапсырма
Мәтінді оқу, тақырып қою, негізгі ақпаратты
сұрақтарға жауап беру арқылы ойды анықтайды.
2-тапсырма
Түлкі
мен кірпі ертегісі мазмұнына сәйкес келетін мақалды
табыңдар
3-тапсырма
Оқылым
мәтінінен қарамен жазылған сөздерді міндес, қарама –қарсы етіп
жазып шығыңдар
Берілген
тапсырманы дәптерге орындай алады.
|
Өз-өздерін бағалайды
1
–тапсырма
2
балл
2-тапсырма
2
балл
3-тапсырма
2
балл
4-тапсырма 1
балл
|
Дискриптор А4
https://www.youtube.com/watch?v=TcHAtAkljkQ
|
Сабақты қорытындылау
4-минут
|
Қасқыр және адам
сөзін салыстыру
|
Оқушылар өтілген
ақпаратты бағамдай отырып , табиғаттың бір баласы екенін
ұғыну
|
Өз ойларын ортаға
сала алады.
|
|