Адам және жыртқыш аң

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам және жыртқыш аң

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

І.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Сабаққа қатысқандар:

Сабаққа қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адам және жыртқыш аң

Оқу мақсаты

5.1.1.1- тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5.4.3.1

- тура және ауыспалы мғаыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады: анықтаған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.


Тілдік мақсат


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: шопан, қасқыр, бөлтірік, қозы, ауыл

Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған тіркестер: менің ойымша, мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін, мен мынадай қорытындыға келдім, келтірген дәлелдерді қолдаймын

Талқылауға арналған сұрақтар

«Қасқыр да қас қылмайды жолдасына» дегенді қалай түсінесіңдер?

Қасқырлармен бейбіт қатар өмір сүруге болады деп есептейсіңдер ме?

Құндылықтарға баулу

Достыққа , адалдыққа, табиғатқа деген махабаттқа баулу

Пәнаралық байланыс

Биология, әдебиет

Алдыңғы оқу

Жан-жануарлар туралы ертегілердің тағлымдық мәнін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы









Ортасы

Ұйымдастыру кезеңі

-амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылықты ояту: «Қасқыр да қас қылмайды жолдасына» дегенді қалай түсінесіңдер?

Қасқырлармен бейбіт қатар өмір сүруге болады деп есептейсіңдер ме?

Қасқырларды ұяты бар тіршілік иесіне жатқызасыңдар ма?



«Идеялар аллеясы» стартегиясы бойынша берілген мәтінді түсініп оқып, сұрақтар құрастырады.

Энц Энциклопедиялар мен әртүрлі ақпарат көздері, дүниетану оқулығындағы мәлімет­ терді зерделеп, кестені толтырыңдар.






Тау аттары

Жан-жануарлар

Қорегі, ортасы

Алтай



Жетісу Алатауы



Тянь-Шань



Сарыарқа



Тарбағатай



Іле Алатауы




Топтық жұмыс: 1-топ «Кірпі мен қарға» ертегісін тыңдап, ертегі мазмұнына сәйкес келетін мәтелді табады

2- топ Мәтіндегі берілген сөзлерді мәндес сөздермен (синонимдермен) береді.

Өргізеді – ...

Маңайлатпайды – ...

Көреді – ...

Қылығы – ...

Ұрлап­ алған­ – ...

Бақыласа – ...

Маңы­ – ...

Бейбіт­ қатар­ – ...



3-топ. Қасқыр сөзіне қатысты мақал-мәтелдерді жинақтап, «Қос жазба күнделігі» әдісімен түсіндірме береді.

Мақал-мәтел

Менің түсіндірмем

Бөрі - бақауыл, түлкі -жасауыл.


Бөрі азығы мен ұры азығы жолда.


Жау жағадан алғанда, Бөрі етектен алады.


Қасқыр ұлып ұяласын шақырады.



Оқу әдістемелік кешен







«Идеялар аллеясы» стартегиясы
















ОӘК материалдары

13.МР3




басбармақ әдісі арқылы бағалау











«Қос жазба күнделігі» әдісі

Соңы



Кері байланыс

«Раундробин» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша өз идеялары мен ойларын жазып, оң жағындағы көршіге парағын ысырады. Көршісі алдыңғы жолдасының жазғанымен танысып, сол ойларды әрі қарай жалғастырады.

Үйге тапсырма

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі бойынша түсірілген фильмді тамашалап, «Көксеректің жауыздығының себебі неде? деген тақырыпта ойтолғау жазыңдар.

«Раундробин» әдісі, стикерлер

б асбармақ әдісі арқылы бағалау

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті


оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

«Табиғаттың тағы перзенті» тақырыбында мәлімет жинақтап, өзара ой бөліседі.











Қасқырға байланысты тыйым сөздерді табу. (ұлыма)

Қасқыр атауына қатысты мағыналас сөздерді табу (көкжал, бөрі, бөлтірік,күшік)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
3786
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі