Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.2.4.1- әртүрлі стильдегі
мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра
талдау;
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу.
Өткен сабақтарға
шолу жасау.
Қызығушылықты
ояту кезеңі.
Сұраққа-жауап.
Оқылым алды
тапсырмасы.
1.Адам өмірін сақтау
үшін қандай әрекеттерге барған
дұрыс?
2.Адам өмірін
сақтауға табиғаттың әсері бар
ма?
Үй тапсырмасын сұрау. «Рахман
қайнары» шипажайы туралы жарнама мәтін
жазу.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Өткен сабақтарға
шолу жасайды.
Берілген сұрақтарға
жауап береді, мысалдар
келтіреді.
Үй тапсырмасын
оқиды.
|
«Жарайсың, керемет,
бәрекелді» сөздерімен оқушыларды
ынталандыру.
Дескриптор: Шипажай туралы публицистикалық
стильде түсінікті, қызықты, қысқа көлемде жарнама
жазады.
2
балл
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма.
Оқылым тапсырмасы.
64-65 бет,
10-тапсырма.
2-тапсырма.
Оқылымнан кейінгі
тапсырма.
Оқылым мәтіні
бойынша күрделі жоспар құру.
3-тапсырма.
Оқылымнан кейінгі
тапсырма.
Мәтіндегі
сөзжасамдық нормаға сай жасалған сөздерді топтастырып, кесте
түрінде жазу. Олардың жасалу жолдарын
түсіндіру.
Жұрнақ арқылы туған
сөз
|
Біріккен
сөз
|
Қос
сөз
|
Қысқарған
сөз
|
Тіркесті
сөз
|
|
|
|
|
|
4-тапсырма.
Оқылымнан кейінгі
тапсырма.
Мәтіндегі адамзат
өміріне тікелей қауіпті мәселелерді класстер түрінде жинақтап
көрсету. Сол бойынша мәтін мазмұнын ауызша
баяндау.
|
Берілген мәтінді
оқиды.
Мәтін бойынша жоспар
құрады.
Мәтіндегі
сөзжасамдық нормаға сәйкес келетін сөздері кестеге
түсіреді.
Мәтін мазмұны
бойынша класстер құрады.
|
Дескриптор: Берілген мәтін бойынша
күрделі, жүйелі жоспар
құрады.
3
балл
Дескриптор: Сөзжасамдық нормаға сай
жасалған сөздерді топтастырады, кестеге түсіреді, жасалу жолын
түсіндіреді.
3
балл
Дескриптор: Мәтіндегі адамзат өміріне
қауіпті мәселелерді класстер түрінде көрсетеді, ауызша
баяндайды.
2
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері, слайд.
|
Сабақтың
соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
пікірлерін, қаншалықты түсінікті болғанын сұрайды. Оқушыларға кері
байланыс береді.
|
Оқушылар сабақты
қорытындылау мақсатында мұғалімге түсінбеген жағдайда сұрақтар
қояды. Болжамдарын ұсынып, ойларын
жеткізеді.
|
1-10 аралығында
бағалау
|
|