Материалдар / Адам және табиғат 2-сабақ қмж 10 сынып

Адам және табиғат 2-сабақ қмж 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныптың Адам және табиғат тақырыбына арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2024
83
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді

Пән: Қазақ тілі

Бөлім: Адам өмірін сақтау


Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Сабақтың тақырыбы


Адам және табиғат. 2-сабақ

Күні: 20.02.2024


Машықкердің аты жөні:

Сынып: 10 «В»


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.2.4.1- әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

Сабақтың мақсаты


- әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

Құндылықтарға баулу


«ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ»: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

Сабақ барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты


Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Оқушылармен амандасу.

Өткен сабақтарға шолу жасау.


Қызығушылықты ояту кезеңі. Сұраққа-жауап.

Оқылым алды тапсырмасы.

1.Адам өмірін сақтау үшін қандай әрекеттерге барған дұрыс?

2.Адам өмірін сақтауға табиғаттың әсері бар ма?


Үй тапсырмасын сұрау. «Рахман қайнары» шипажайы туралы жарнама мәтін жазу.

Мұғаліммен амандасады.

Өткен сабақтарға шолу жасайды.

Берілген сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.




Үй тапсырмасын оқиды.

«Жарайсың, керемет, бәрекелді» сөздерімен оқушыларды ынталандыру.


Дескриптор: Шипажай туралы публицистикалық стильде түсінікті, қызықты, қысқа көлемде жарнама жазады.

2 балл


Сабақтың ортасы









1-тапсырма. Оқылым тапсырмасы.

64-65 бет, 10-тапсырма.


2-тапсырма. Оқылымнан кейінгі тапсырма.

Оқылым мәтіні бойынша күрделі жоспар құру.


3-тапсырма. Оқылымнан кейінгі тапсырма.

Мәтіндегі сөзжасамдық нормаға сай жасалған сөздерді топтастырып, кесте түрінде жазу. Олардың жасалу жолдарын түсіндіру.

Жұрнақ арқылы туған сөз

Біріккен сөз

Қос сөз

Қысқарған сөз

Тіркесті сөз







4-тапсырма. Оқылымнан кейінгі тапсырма.

Мәтіндегі адамзат өміріне тікелей қауіпті мәселелерді класстер түрінде жинақтап көрсету. Сол бойынша мәтін мазмұнын ауызша баяндау.



Берілген мәтінді оқиды.



Мәтін бойынша жоспар құрады.


Мәтіндегі сөзжасамдық нормаға сәйкес келетін сөздері кестеге түсіреді.






Мәтін мазмұны бойынша класстер құрады.

Дескриптор: Берілген мәтін бойынша күрделі, жүйелі жоспар құрады.

3 балл


Дескриптор: Сөзжасамдық нормаға сай жасалған сөздерді топтастырады, кестеге түсіреді, жасалу жолын түсіндіреді.

3 балл



Дескриптор: Мәтіндегі адамзат өміріне қауіпті мәселелерді класстер түрінде көрсетеді, ауызша баяндайды.

2 балл

Оқулық, жұмыс дәптері, слайд.

Сабақтың соңы






«Еркін микрофон» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, пікірлерін, қаншалықты түсінікті болғанын сұрайды. Оқушыларға кері байланыс береді.

Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында мұғалімге түсінбеген жағдайда сұрақтар қояды. Болжамдарын ұсынып, ойларын жеткізеді.


1-10 аралығында бағалау


Үйге тапсырма: 66-67 беттердегі Д.Бабатайұлы мен А.Құнанбайұлының өлеңдерін оқу, сабақпен байланысын анықтап жазу.


































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Іс-шаралар кестесі
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ