Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Адам және табиғат 5-сынып. қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Адам және табиғат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5.4.3.1 омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; Көпшілігі: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; Кейбір оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау арқылы мәтін мазмұнын ашу, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасаңдар. - Табиғат дегеніміз не? - Адам дегеніміз кім? - Табиғатсыз адам өмірін елестету мүмкін бе? - Адам табиғаттан не алады? - Табиғатты қалай күту керек? Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді мұқият тыңдап, төменде берілген ақпараттардың дұрыс-бұрыстығын анықтаңыз. Табиғат адамдарға берілген үлкен сый. Табиғат пен адам егіз ұғым.Табиғаттан адамдар,таза ауа жұтады,бойларын сергітеді.Табиғат деп тау-тас,өзен-көл, орманды айтамыз. Адамдар табиғатқа серуендеуге шыққанда тазалық сақтамайды, жерге қалдықтарын шашып, табиғатқа немқұрайлы қарайды. Сосын экологияны өз қолдарымен жасайды. Айналаға қарашы қандай керемет! Жазда жап жасыл, күзде сары,қыста ақ көрпе жамылады,көктемде табиғат өте әсерлі болады.Ағаштар бүршік жарып,аңдар ұйқысынан оянады.Табиғатты қадірлей білмеген адам болмайтын шығар. Біз табиғатты сүйеміз.Аялаймыз.Табиғат бұзылса біздің көңіл күйіміз де бұзылады.Күн жылы болса,адамдардың жаны жадырайды.Адам мен табиғаттың арасындағы маxаббат шексіз болу керек. Адамдардың табиғатсыз күні жоқ, мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ. Табиғатты аялайық достар! 1-тапсырма.
2-тапсырма. Мәтіннен 2 негізгі және 2 қосымша ақпаратты анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
4-тапсырма. Деңгейлік тапсырманы орындаңдар. 1-деңгей. Оқылым мәтініндегі мәндес сөздерді теріп жазыңдар. 2-деңгей. Берілген сөздердің антонимдерін тауып, сөйлем құраңдар. Пайда. Жабайы. Айырмашылық. Көшпелі. 3-деңгей. Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың атауларын «Т кесте сіне» салып жазыңдар. Дескриптор:
ҚБ Бекіту.
«Аялы алақан» стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды. |
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Оқушылар суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтінді мұқият тыңдап, төменде берілген ақпараттардың дұрыс-бұрыстығын анықтаңыз.
Мәтіннен 2 негізгі және 2 қосымша ақпаратты анықтаңыз.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды. Оқылым мәтініндегі мәндес сөздерді теріп жазжазады; Берілген сөздердің антонимдерін тауып, сөйлем құрайды; Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың атауларын «Т кесте сіне» салып жазады. «Аялы алақан» стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды. |
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа
Қалыптастырушы бағалау - төмен жауап; -жақсы жауап; -керемет жауап!
Қалыптастырушы бағалау - төмен жауап; -жақсы жауап; -керемет жауап!
|
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
https://znanija.com/task/25432466
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 5 мин
|
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы 7-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
|
Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланысқа сілтеме Денсаулық және қауіпсіздік АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.
|
Оқуды қадағалау Сұрақ - жауап Топтық бағалау
|
Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.
Сыныпты топтарға бөлу.
АҚТ дағдылары
Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?
|