Сабақ мақсаты: Оқушыларға адамның мінезінің жақсы болуының маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.Міндеттері: Білімділік: оқушыларға жақсы мінез ұғымын түсіндіре отырып, әдептілік қасиеті туралы түсінік беру;Дамытушылық: оқушыларды өз мінезін жақсартуға баулу арқылы адалдық қасиетін дамыту; Тәрбиелік: оқушыларды қайсар, сабырлы болуға тәрбиелеу. | Ресурстар:үнтаспа,суреттер,нақыл сөздер |
Сабақ барысыҰйымдастыру кезеңi. «Сабақтың 5 Т ережесін» қайталау1.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын».Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз…Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. | Сабақ барысын талқылау: |
2.Үй тапсырмасын тексеру9-сабақ «Ұстаз бен шәкірт» аңызын оқу |
|
3.Дәйексөз«Кісіге екі дүниеде пайда нәрсе – ізгі іс немесе мінезі түзулік»Хормен оқытуҚыздарға бөлек, ұлдарға бөлек оқытуОқушыларға дәптерге жаздыртуДәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау |
Халық нақылы |
4.Мәтінмен жұмыс (Мұғалімнің сыйы) Әңгімелесу сұрақтары:Бұлбұлдың мінезі қандай еді?Оның өзгеруіне не себеп болды?Ұстаз «Оған кедергі болған сенің мінезіңдегі кемшіліктер» деп айтуының себебі неде?Мінез жақсы болу үшін қандай қасиеттер қажет?Мінезі жақсы адам деп кімді айта аласың? Неліктен?Өзің үлкендердің айтқан ақылын тыңдай білесің бе? |
|
5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс1-тапсырма: Жағдаяттар шешу2-тапсырма: Балалар суреттерге қарап, өзіне ұнайтын суретті таңдайды. Ол суретті неліктен таңдағанын өздері түсіндіру |
|
6.Топпен ән айту. «Дос болайық бәріміз» әні Өлеңін жазған:Х.Талғаров Әнін жазған: И.Нүсіпбаев |
|
7.Үй тапсырмасы. Вхат Жақсыбаевтың «Халық суретшісі» әңгімесі |
|
8. Сабақтың соңғы тыныштық сәтіБалалар, бүгінгі сабақта айтылған жақсы қасиеттерді жүректеріңе сақтап алыңдар. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар! |
|