Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен берілген сұрақтарға
жауап беріңдер.
1. Қоршаған орта мен адам өмірі арасындағы байланысты қалай
түсіндіресіңдер?
2. Денсаулыққа жағымды әсер ететін факторларды білесіңдер
ме?
3. Бүкіләлемдік денсаулық сақтау күнін атап өту неліктен
маңызды?
4-тапсырма. Ғаламтор көздеріндегі
ақпараттарды пайдаланып, адам денсаулығының басты үш көрсеткішін
жазыңдар. Сілтеме көрсетіңдер.
Дескриптор:
-
Сұрақтарға өз көзқарастарын таныта отырып
жауап береді;
-
Ғаламтор көздеріндегі ақпараттарды
пайдаланып, адам денсаулығының басты үш көрсеткішін
жазады;
-
Сілтеме
көрсетеді.
ҚБ
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
2-оқылым мәтіні.
Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін
талдаңдар.
1.Стилі:
________________________
2.Тақырыбы:
_______________________
3. Мақсатты аудиторияға
сәйкес қызметі: _____________
4. Құрылымы___________________
5. Тілдік
ерекшелігі______________
Дескриптор:
-
Мәтіндердің тақырыбын
анықтайды:,
-
мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін
анықтайды;
-
Құрылымын
талдайды;
-
Тілдік ерекшелігін салыстыра
талдайды.
ҚБ
3-тапсырма.
Клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша ойларыңды дәлелдеп, дискуссивті
эссе жазыңдар. Сөз саны –
80–100.
Дескриптор:
ҚБ
«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
5-тапсырма. Мәтіндегі сөйлем
мүшелерінің қалыпты орын тәртібінің және сөз тіркестерінің
мағыналық байланысының сақталмау себептерін түсіндіріп, түзетіп
жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
«Еркін микрофонда»
тапсырмаларын оқиды.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы және айтылған ойға
байланысты өз пікірлерін білдіреді, сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Ғаламтор көздеріндегі ақпараттарды пайдаланып, адам
денсаулығының басты үш көрсеткішін
жазады;
Сілтеме көрсетеді.
Мәтіндердің тақырыбын
анықтайды:,
мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін
анықтайды;
Құрылымын талдайды;
Тілдік ерекшелігін салыстыра
талдайды.
Клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген
мәселе бойынша ойларын дәлелдеп, дискуссивті эссе
жазады.
Үздік эсселер «Автор орындығында»
оқылады.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Мәтіндегі сөйлем мүшелерінің қалыпты орын тәртібінің және
сөз тіркестерінің мағыналық байланысының сақталмау себептерін
түсіндіреді;
түзетіп жазады.
«Еркін микрофонда» тапсырмаларын
оқиды.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
10-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
|