Материалдар / "Адам өмірін сақтау" бөлімі, "Адам өмірін қорғау – басты міндет" тақырыбындағы сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Адам өмірін сақтау" бөлімі, "Адам өмірін қорғау – басты міндет" тақырыбындағы сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 10-сыныпқа арналған 3-тоқсанның соңғы тарауларының бірінің жоспары. Сабақ мақсаты: 10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау: 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
244
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Адам өмірін сақтау. Тілдік жүйе және норма

Мектеп:

Сыныбы: 10

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Адам өмірін қорғау – басты міндет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау:

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені сұрақтар қою арқылы анықтау, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені анықтауда автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып сұрақтар құрастыру, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту





































Сабақтың ортасы:


















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Менің аспандағы жұлдызым»

Оқушыларға парақтарға жұлдызды салу ұсынылады. Жұлдыздың қырларына әрбір оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді жазу керек. Жұлдыздың ортасына өз есімін жазады. Сосын парақтар шеңбер бойынша бір-біріне беріледі. Әрбір оқушы сыныптасының бойынан расында да сол қасиетті байқаса, астын сызады, байқамаса сызбайды. Егер ол сыныптасының бойында тағы да жазылмаған басқа қасиеттер байқаса, онда қосып жазып қояды. Ойын соңында парақ иесіне қайтып оралады.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

  • Суретте қарап қандай ой түйдіңдер?

  • Мына тірек сөздерді суреттермен байланыстырыңдар: отбасы, үй, көлік, салауатты өмір салты, қорғау.

Сонымен, балалар, бүгінгі сабағымыз не туралы?

Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтау

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тыңдалым мәтіні тыңдалады. Аудио жазбадан (08. mp3) «Сақтандыру тарихы» мәтінін тыңдаңдар. Қазақстандағы адам өмірін сақтандыру туралы не білесіңдер?

Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырыңдар. https://www.youtube.com/watch?v=LWCyjBrV600

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.

2-тапсырма. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырыңдар.

Мәтінде көтерілген мәселе

Сұрақ


... қалай ойлайсыз?


Неліктен ... мәселе орын алды?


... келісесіз бе? Сіз бұған қалай қарайсыз?

Дескриптор:

  • тыңдалым мәтінінне байланысты сұрақтарға жауап береді;

  • оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған сұрақтар құрастырады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

3-тапсырма.

Дескриптор:

  • синтаксистік нормаға сай келмейтін анықтайды;

  • «Қосжазба күнделігін» толтырады.

ҚБ

Бекіту. «Адам өмірін сақтандыру дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде пікірталастырыңдар.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.


Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушылар берілген суреттер арқылы сабақ тақырыбына болжау жасайды, сұрақтарға жауап береді.





Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.





Жеке жұмыс.

Аудио жазбадан (08. mp3) «Сақтандыру тарихы» мәтінін тыңдаңдар. Қазақстандағы адам өмірін сақтандыру туралы не білесіңдер?

Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырыңдар.



























Грамматикалық тақырыпты меңгереді.










Грамматикалық тапсырма орындайды.








Пікірталас жүргізеді.

Қалыптастырушы бағалаулар














ҚБ












ҚБ


















ҚБ

























ҚБ







10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы





































https://www.youtube.com/watch?v=LWCyjBrV600




































Дайындаған Ф.Бақыт






Сабақтың соңы:




Үй тапсырмасы:

Кері байланыс

7-тапсырма




















338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!