Сабақ мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: мәтінде көтерілген
мәселені сұрақтар қою арқылы анықтау,
сөзжасамдық және
синтаксистік нормаларды сақтай
білу;
Көпшілігі: мәтінде көтерілген
мәселені анықтауда
автор мен оқырманның
қарым-қатынасын ескере отырып сұрақтар
құрастыру, сөзжасамдық және
синтаксистік нормаларды сақтай
білу;
Кейбір оқушылар:
мәтінде көтерілген
мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,
сұрақтар құрастыру және бағалау,
сөзжасамдық және
синтаксистік нормаларды сақтай
білу.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп,
назарын сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды
ахуал қалыптастыру. «Менің аспандағы
жұлдызым»
Оқушыларға парақтарға
жұлдызды салу ұсынылады. Жұлдыздың қырларына әрбір оқушы өз
бойындағы жақсы қасиеттерді жазу керек. Жұлдыздың ортасына өз
есімін жазады. Сосын парақтар шеңбер бойынша бір-біріне беріледі.
Әрбір оқушы сыныптасының бойынан расында да сол қасиетті байқаса,
астын сызады, байқамаса сызбайды. Егер ол сыныптасының бойында тағы
да жазылмаған басқа қасиеттер байқаса, онда қосып жазып қояды. Ойын
соңында парақ иесіне қайтып
оралады.
ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ.
-
Суретте қарап қандай
ой түйдіңдер?
-
Мына тірек сөздерді
суреттермен байланыстырыңдар: отбасы, үй, көлік, салауатты өмір салты,
қорғау.
Сонымен, балалар,
бүгінгі сабағымыз не
туралы?
Оқушылар өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты және бағалау критерийлерін
анықтау
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тыңдалым мәтіні
тыңдалады. Аудио жазбадан (08.
mp3) «Сақтандыру тарихы» мәтінін тыңдаңдар. Қазақстандағы адам
өмірін сақтандыру туралы не
білесіңдер?
Мәтінде көтерілген
мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,
сұрақтар құрастырыңдар. https://www.youtube.com/watch?v=LWCyjBrV600
1-тапсырма.
Сұрақтарға жауап
беріңдер.
2-тапсырма. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның
қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар
құрастырыңдар.
Мәтінде көтерілген
мәселе
|
Сұрақ
|
|
... қалай ойлайсыз?
|
|
Неліктен ... мәселе орын
алды?
|
|
... келісесіз бе? Сіз бұған қалай
қарайсыз?
|
Дескриптор:
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
3-тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
Бекіту. «Адам өмірін
сақтандыру дұрыс па, әлде бұрыс па?» тақырыбы төңірегінде
пікірталастырыңдар.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар берілген суреттер арқылы сабақ тақырыбына
болжау жасайды, сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін
анықтайды.
Жеке жұмыс.
Аудио жазбадан (08. mp3) «Сақтандыру тарихы» мәтінін
тыңдаңдар. Қазақстандағы адам өмірін сақтандыру туралы не
білесіңдер?
Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның
қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар
құрастырыңдар.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Пікірталас
жүргізеді.
|
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=LWCyjBrV600
Дайындаған
Ф.Бақыт
|