Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау Жаңа білімді игеру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Ғылым әлемі

Мектеп:№1 мектеп-гимназиясы

Пән:Жаратылыстану

Пән мұғалімі:Жанназаров Н.

СЫНЫП:

5

Сабақ тақырыбы:

Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай?

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

5.1.1.1. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау

Оқу мақсаты:

Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау

Сабақ түрі:

Жаңа білімді игеру.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар үйренеді:ғылымның анықтамасын,маңызын біледі;

Көптеген оқушылар үйренеді: зерттеу нысандарын анықтайды;

Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы ғылымның ерекшеліктерінің маңызын сипаттай алады.

Бағалау критерийлері:

  1. Ғылымның анықтамасын біледі;

  2. Зерттеу нысандарын түсінеді;

  3. Мысалдар келтіре алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланатын қызмет

Дискриптор

Мағынаны таны


Оқушылармен амандасу,сабаққа қатысуын тексеру

Жаратылыстану оқулығымен,шартты белгілермен таныстыру


Орындау қажет

https://youtu.be/oBpblMS39rk

Оқушылар бейнесабақты мұхият тыңдайды Жетелеуші сұрақтар:

-бейнесабақ түсінікті болды ма?

«Ғылым» деген сөздің мағынасын қалай түсіндіңдер? 


Дәптерге көшіріп аламыз:Ғылым-адамзат қызметінің бір түрі.Оның негізгі міндеті-әлем туралы білімді дамыту және оны жүйелеу.


1 тапсырма:Ғылым атауларын түрлері бойынша жіктеп жазыңыз:механика,психология, география, сәулет өнері,тарих,мәдениеттану, биология, астрономия,химия,математика,геология,тіл білімі.

Тапсырма дәптерге орындалады

Жаратылыстану

Техникалық

Қоғамдық




ҚБ:Смайлик әдісі

2-тапсырма.Ғылым дамуының оң және теріс дәлелдерін жазыңыз.

Оң белгісі +

Теріс белгісі -


















Дискриптор:

Ғылымдарды мағынасына қарай сәйкестендіреді;

Ғылымдарды ажыратады;





Дискриптор:

Ғылым дамуының оң және теріс белгісін анықтайды;


Қосымша сілтеме

Тақырыпты түсініп оқу

1.§1 6-10 бет

2.https://youtu.be/EcPMKDN9fBw


Рефлекция

Жетістік шыңы

Бүгінгі сабақта мен меңгердім....

Бүгінгі сабақты толық түсіндім...

Бүгін тапсырмаларды толық орындадым...

Оқушылар өз ойларын жазады


Мұғалімге кері байланыс

Whatsapp арқылы орындалған тапсырма фото түрінде жіберіледі

Өз ұсынысыңды жасасаң болады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2020
6866
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі