|
Бөлім: Ғылым әлемі |
Мектеп:№1 мектеп-гимназиясы Пән:Жаратылыстану Пән мұғалімі:Жанназаров Н. |
||||||||||||
|
СЫНЫП: |
5 |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай? |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.1.1.1. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау |
||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ түрі: |
Жаңа білімді игеру. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар үйренеді:ғылымның анықтамасын,маңызын біледі; Көптеген оқушылар үйренеді: зерттеу нысандарын анықтайды; Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы ғылымның ерекшеліктерінің маңызын сипаттай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланатын қызмет |
Дискриптор |
|||||||||||
|
Мағынаны таны |
Оқушылармен амандасу,сабаққа қатысуын тексеру Жаратылыстану оқулығымен,шартты белгілермен таныстыру |
|
|||||||||||
|
Орындау қажет |
Оқушылар бейнесабақты мұхият тыңдайды Жетелеуші сұрақтар: -бейнесабақ түсінікті болды ма? «Ғылым» деген сөздің мағынасын қалай түсіндіңдер? Дәптерге көшіріп аламыз:Ғылым-адамзат қызметінің бір түрі.Оның негізгі міндеті-әлем туралы білімді дамыту және оны жүйелеу. №1 тапсырма:Ғылым атауларын түрлері бойынша жіктеп жазыңыз:механика,психология, география, сәулет өнері,тарих,мәдениеттану, биология, астрономия,химия,математика,геология,тіл білімі. Тапсырма дәптерге орындалады
ҚБ:Смайлик әдісі 2-тапсырма.Ғылым дамуының оң және теріс дәлелдерін жазыңыз.
|
Дискриптор: Ғылымдарды мағынасына қарай сәйкестендіреді; Ғылымдарды ажыратады; Дискриптор: Ғылым дамуының оң және теріс белгісін анықтайды; |
|||||||||||
|
Қосымша сілтеме |
Тақырыпты түсініп оқу 1.§1 6-10 бет 2.https://youtu.be/EcPMKDN9fBw |
|
|||||||||||
|
Рефлекция |
Жетістік шыңы Бүгінгі сабақта мен меңгердім.... Бүгінгі сабақты толық түсіндім... Бүгін тапсырмаларды толық орындадым... |
Оқушылар өз ойларын жазады |
|||||||||||
|
Мұғалімге кері байланыс |
Whatsapp арқылы орындалған тапсырма фото түрінде жіберіледі |
Өз ұсынысыңды жасасаң болады |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай?
Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай?
|
Бөлім: Ғылым әлемі |
Мектеп:№1 мектеп-гимназиясы Пән:Жаратылыстану Пән мұғалімі:Жанназаров Н. |
||||||||||||
|
СЫНЫП: |
5 |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам өмірінде ғылымның маңызы қандай? |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.1.1.1. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау |
||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ түрі: |
Жаңа білімді игеру. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар үйренеді:ғылымның анықтамасын,маңызын біледі; Көптеген оқушылар үйренеді: зерттеу нысандарын анықтайды; Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы ғылымның ерекшеліктерінің маңызын сипаттай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланатын қызмет |
Дискриптор |
|||||||||||
|
Мағынаны таны |
Оқушылармен амандасу,сабаққа қатысуын тексеру Жаратылыстану оқулығымен,шартты белгілермен таныстыру |
|
|||||||||||
|
Орындау қажет |
Оқушылар бейнесабақты мұхият тыңдайды Жетелеуші сұрақтар: -бейнесабақ түсінікті болды ма? «Ғылым» деген сөздің мағынасын қалай түсіндіңдер? Дәптерге көшіріп аламыз:Ғылым-адамзат қызметінің бір түрі.Оның негізгі міндеті-әлем туралы білімді дамыту және оны жүйелеу. №1 тапсырма:Ғылым атауларын түрлері бойынша жіктеп жазыңыз:механика,психология, география, сәулет өнері,тарих,мәдениеттану, биология, астрономия,химия,математика,геология,тіл білімі. Тапсырма дәптерге орындалады
ҚБ:Смайлик әдісі 2-тапсырма.Ғылым дамуының оң және теріс дәлелдерін жазыңыз.
|
Дискриптор: Ғылымдарды мағынасына қарай сәйкестендіреді; Ғылымдарды ажыратады; Дискриптор: Ғылым дамуының оң және теріс белгісін анықтайды; |
|||||||||||
|
Қосымша сілтеме |
Тақырыпты түсініп оқу 1.§1 6-10 бет 2.https://youtu.be/EcPMKDN9fBw |
|
|||||||||||
|
Рефлекция |
Жетістік шыңы Бүгінгі сабақта мен меңгердім.... Бүгінгі сабақты толық түсіндім... Бүгін тапсырмаларды толық орындадым... |
Оқушылар өз ойларын жазады |
|||||||||||
|
Мұғалімге кері байланыс |
Whatsapp арқылы орындалған тапсырма фото түрінде жіберіледі |
Өз ұсынысыңды жасасаң болады |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













