Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Миға
шабуыл»
– Бір сағат бұрын немен
айналыстың?
– Бір жыл бұрын сен қандай
едің?
– Бес жыл бұрын қандай
едің?
Оқушылар бірінші сұрақ бойынша
өткен сабақты еске түсіреді. Бір жыл бұрын балабақшада болғанын
еске түсіреді. Бес жыл бұрын қозғалыс жасай алмағанын еске
түсіреді.
– Сен өмірге келген кезде қандай
едің?
– Ал қазір
қандайсың?
– Өзгеруіңнің себебі
неде?
Өткенді
пысықтау
Адамның дене мүшелерінің
қызметі туралы ойларын
айтады
Тақырыпты
ашу
ФС
тапсырмасы
«Сәйкестендеру»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
– Бала сәби шағында тез өседі.
Жастық шақта өсіп-жетіледі. Кемеліне келген және қартайған шағында
өсуі тоқтайды. Адам дүниеге келеді, өседі, өзгереді және дамиды.
Сен туғанда нәресте болдың. Одан кейін балдырған болып өстің. Ал
қазір сен оқушысың. Mектеп жасынан кейiн жасөспірімдік кезең
басталады, одан кейін жастық, есейген және қартайған шақ
келеді.
Оқулықтағы мәтінді түсінгеннен
кейін сурет және кестемен жұмыс
жасайды.
Жаңа
тақырып
Жаңа тақырыпты
оқыту.
Өмір
кезеңдері:
- Нәрестелік
кезең,
- Ерте балалық
шақ,
- Мектепке дейінгі
шақ
- Мектеп жасындағы
кезең
-
Жасөспірім
- Ересек және қарттық
кезең
Сергіту
сәті
«Бұл кім?»
ойыны
«Бұл кім?» ойынының шарты:
оқушылар кезекпен шығып кез келген мамандыққа немесе спорт түріне
байланысты қимада жазылған сөзді ішінен оқиды және соған сәйкес
дене қимылын көрсетеді. Ал қалған оқушылар кімді көрсетіп тұрғанын
(әнші, суретші, биші, футболшы, күйші) табады және сол қимылдарды
қайталайды.
4-тапсырма
Дәптермен
жұмыс
1-тапсырмада адамның өсу
кезеңі бойынша қажеттілікті
сәйкестендіру
сәби – сылдырмақ; қарттық шақ
– көзілдірік; балалық шақ – футбол; жастық шақ –
рюкзак.
2-тапсырмада оқушыларға сурет
бойынша адамның дұрыс өсіп-дамуына қажетті суреттерді
белгілетеді.
ЕБҚ
Сәбиге керекті заттардың
суретін сал
ЕҚБ
Дә қазіргі жаста өзіңе не
қажет?
Тізімін
жаса
-
Тамақ
-
Ойын
-
Оқу
құралдары
-
Киім
ҚЖ:
Адам өмірінің даму кезеңдерін
жас көрсеткішімен жаз.
|
Оқушылар
•бір сағат бұрын болған
оқиғаны;
•бір жыл
бұрынғы;
•үш жыл бұрынғы оқиғаны еске
түсіріп айтады.
Үй тапсырмасын
айтады
Кестеге әр оқушы өз отбасының
мүшелерінің жас кезеңдерін сәйкестендіреді, яғни «+» белгісін
қояды
Оқулықтағы сурет бойынша
балалық шақтың өсу кезеңдерін
салыстырады
Ойын
ойнайды
Дәптердегі тапсырма бойынша
адамның өсу кезеңіндегі қажеттілікті
сәйкестендіреді
Жеке жұмыс
жасайды
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Мұғалім
«Жарайсыңдар!»,
«Тамаша!» деген ынталандыру,
мадақтау сөздерімен ауызша бағалау
жүргізеді
Дескриптор:
Адам өмірінің кезеңдерімен
танысты
Сәйкестендіру кестесін
толтырды
Дескриптор:
Оқушылар балалық шақ
кезеңдерін мұғалімнің көмегімен
айтты
Әр кезеңге тән ерекшеліктер
туралы білді
Дескриптор.
Адамның өсу кезеңдеріне қарай
қажеттілікті біледі
Суретке қарап, адамның дұрыс
өсіп- дамуына қажетті
суреттерді
белгіледі.
Тамаша!
Сен
мықтысың!
Дескриптор:
Адам өмірінің даму кезеңдерін
жас көрсеткішімен
жазды
Өтілген тақырыпты
меңгерді
«Бағдаршам»
әдісі
|
суреттер
Сағат
Күнтізбе
Суреттер
оқулық
Суреттер
Қималар
Жұмыс
дәптері
Ойыншық
тар
оқулық
оқулық
Бағдаршам
көздері
|