Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Адам қалай есейеді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 |
Мектеп: №127 ЖОМ |
||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы |
||||||||
|
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Адам қалай есейеді? |
|
|||||||
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты |
1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: адам өмірінің кезеңдерін атап сипаттайды. Көптеген оқушылар орындай алады: адам өмірінің өсуімен даму кезеңдерін анықтап ажыратып ауызша түрде айта алады Кейбір оқушылар орындай алады; адам жасына қарай қимыл іс-әрекеттерін көрсете алады. |
||||||||
Бағалау критерилері |
- адам өмірінің кезеңдерін сипаттап ауызша айтады және атай алады. - адам өмірінің өсуі мен дамуына не қажет екенін әңгімелей алады. - адам дамуы үшін негізгі қажеттіліктердің маңыздылығын атай алады. |
||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар істей алады: Адам өсу кезеңдерін ажырата алады, ерекшеліктерін түсінеді, сөздерді қолдана алады Пәнге қатысты лексика мен
терминологиясы: Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: - адам не себепті өседі және дамиды? - бала туылғанда оны кім деп атаймыз? - адам қалай өседі? - адамның өсуі үшін не қажет деп ойлайсың? - балалық шақ,жастық шақ, қарттық шақтардың бір-бірінен айырмашылығы неде деп ойласың? |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік Ел.Бұл елдің әрбір азаматының жасампаздық әуелетін жүзеге асыру үшін жағдай жасай отырып ,еңбексүйгіштік және жауапкершілік, Еңбек Адамына құрмет сынды құндылықтарымызды нығайтуға, ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. |
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек пәнінен адамның жас кезеңдерін бейнелей отырып,сауат ашу пәні арқылы тілдік қорын дамыту. |
||||||||
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Мектеп пен жолда жүру ережелерін түсіндіре отырып, сабақ барысындағы қолданылатын заттар (сызғыш,қалам т,б) мен белсенді жаттығу кезіндегі қауіпсіздік ережесін оқушыларға ескерту. |
||||||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып адам өмірінің түрлі кезеңдеріне арналған бейероликтер мен қима суреттер көрсетемін. |
||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Адамның дене мүшелері туралы анықтап айта алады. |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 2 минут 3минут 5 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «Гүлмен тілек» әдісі арқылы көңіл – күйлерін көтере отырып шаттық шеңберін құрамын. Біз бақытты балдырған Достығымыз жарасқан Жаратылыстану еліне Батыл қадам жасаған Білім алушылардың белсенділігін арттыру мақсатында « Капитан әдісі» арқылы үш топқа біріктіремін. 1-топ: «Балалық шақ» 2-топ: «Жастық шақ» 3-топ: «Қарттық шақ» Тақырыпты ашу Білім алушылардың логикалық қабілеттерін мен тыңдалым айтылым дағдысын арттыру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі бойынша жетелеуші сұрақтар қоя отырып, өткен сабақты жаңа сабақпен ұштастыра тақырыпты ашамын.
|
Шаттық шеңбер топқа біріктіру |
|||||||
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут 4 минут 7 минут |
№1 тапсырма. (Ұ) «Қарқын тәсілі» Білім алушылардың білім білік дағдыларын дамыту және ауызекі тілін молайту мақсатында сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және сөздік қорын кеңейту мақсатында «Өрмекші» әдісі арқылы суретке назар аудара отырып, сұрақтар қоямын 1.Бейнелеген суреттен адам өмірінің кезеңдерін атаңдар? 2. Өзіңнің кішкене кезің есіңде ме?? 3. Суреттерді салыстыр.адам бірден қартаяды ма? Берілген сұрақтарға жауап алу барысында адам өмірінің түрлі кезеңдерден тұратынын айта отырып, жаңаша мәліметтермен таныстырамын. Дескриптор: -суретке қарап адамның өсу ерекшелкітерін айта алады. - адам өмірінің кезеңдері мен мен қажеттіліктерін салыстыра отырып іс-қимылдар арқылы көрсетеді. - адам өмірінің қажеттіліктеріне не керек екенін біледі. Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «Күлекеш » арқылы бағалаймын №2-тапсырма (Т.Ж) «Қарқын тәсілі» білім алушылардың таным қабілетін арттыру және шығармашылаққа баулу мақсатында логикалық ойлау қабілеттерін арттыру және өз пікірлерін ортаға салу мақсатында «Үштік одақ» әдісі арқылы әр топта жұмыс жасайды сөздерді байланыстыра отырып суреттен жас ерекшеліктеріне сай жыл мезгілінде ойнайтын ойындарын айтып шығу. (мысалы әткеншек, құрастырмақ, құм, оқулық, шана, мұз айдыны т.б) 1-топ: «Балалық шақ» : Шана, мұз айдыны 2-топ: «Жастық шақ» Аткеншек, құм 3-топ: «Қарттық шақ» Кітап.оқулық Білім алушылардан ақпарат жинақтау және өз идеяларын одан әрі жалғастыру мақсатында жаңа тапсырма пысықталады Дескриптор: -адамның жас ерекшеліктеріне байланысты жыл мезгілдеріне сай қажетті ойын түрлерін бөліп атай алады. -суретегі ойыншықтарды сәбидің өсу кезеңімен байланыстыра алады. -адамның өсуі үшін ойынның маңыздылығын біледі. Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «басбармақ» арқылы бағалаймын. №3 тапсырма Дәптермен жұмыс.(Ж.Ж) «Нәтиже тәсілі» Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру өз шешімдерін шыңдай келе жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында «Қар кесегі» әдісі бойынша топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады.
20 жұмыс дәптері.№ 1тапсырма Дискриптор: Суреттегі заттарды сәйкес кезеңдерге бөле алады. Адамның өсу кезеңіне байланысты сұрақтарға жауап бере алады. Қ.Б. Білім алушыларды алға ілгерлеу мақсатында «Жұлдыз» арқылы бағалаймын. Интербелсенді тақтада «Адам қалай есейеді? » бейнеролигін көрсетемін.Осы бейнеролик аясында «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша сұрақтар қоямын. - Жаңа туған сәби қандай болады? - Мектеп жасындағы бала мен сәби қандай болады? - Кемелдену кезеңін әңгімелеп бер. Қ.Б.Оқушыларды ынталандыру мақсатында «жұлдызша» арқылы бағалаймын. |
Өмір кезеңдерін бейнелейтін фотолар
Дәптермен жұмыс
|
|||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылай келе білім алушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін тексеру мақсатында есте сақтап қалғандарын анықтау үшін “Жасырын сөздер” әдісі арқылы пысықтаймын. - мен дүниеге келгенде ....... болдым. - кіші мектеп жасынан кейін ...... кезең. - ..... шақта адам жеңіл қимылдайды. - адамның жасы ұлғайған сайын ...... өзгереді. Кері байланыс. Адам өмірінің кезеңдерін сипаттады. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтап айтты. «Бағдаршам »әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін түрлі -түсті стикерді жапсыру арқылы алған білімдерін пысықтады.. |
|
|||||||
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
||||||||
А- оқушы 1.суретке қарап адам өмірінің кезеңдерін сипатта. 2. Адам өмірінің дұрыс өсуі мен дамуына қажетті қажеттіліктердің атауларын ата? В- оқушы 1.Адамның жас ерекшеліктеріне сай мінез-құлықтарының өзгеруін ата? 2.Қай кезде адам баяу өседі? С- оқушы 1.өзіңнің өсуің мен дамуыңды өмір кезеңіне сәйкес орналастыр? |
|