№1 тапсырма. (Ұ) «Қарқын
тәсілі»
Білім алушылардың білім
білік дағдыларын дамыту және ауызекі тілін молайту мақсатында сыни
тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және сөздік қорын кеңейту
мақсатында «Өрмекші» әдісі арқылы суретке назар
аудара отырып, сұрақтар қоямын
1.Бейнелеген суреттен адам
өмірінің кезеңдерін атаңдар?
2. Өзіңнің кішкене кезің
есіңде ме??
3. Суреттерді салыстыр.адам
бірден қартаяды ма?
Берілген сұрақтарға жауап алу
барысында адам өмірінің түрлі кезеңдерден тұратынын айта отырып,
жаңаша мәліметтермен таныстырамын.
Дескриптор:
-суретке қарап адамның өсу
ерекшелкітерін айта алады.
- адам өмірінің кезеңдері мен
мен қажеттіліктерін салыстыра отырып іс-қимылдар арқылы
көрсетеді.
- адам өмірінің
қажеттіліктеріне не керек екенін біледі.
Қ.Б.Білім алушыларды алға
ілгерілеу мақсатында «Күлекеш
» арқылы
бағалаймын
№2-тапсырма
(Т.Ж) «Қарқын тәсілі» білім
алушылардың таным қабілетін арттыру және шығармашылаққа баулу
мақсатында логикалық ойлау қабілеттерін арттыру және өз пікірлерін
ортаға салу мақсатында «Үштік
одақ»
әдісі
арқылы әр топта жұмыс жасайды
сөздерді байланыстыра отырып суреттен
жас ерекшеліктеріне сай жыл мезгілінде ойнайтын ойындарын айтып шығу.
(мысалы әткеншек, құрастырмақ, құм, оқулық, шана, мұз айдыны
т.б)
1-топ: «Балалық
шақ» : Шана, мұз
айдыны
2-топ: «Жастық
шақ» Аткеншек,
құм
3-топ: «Қарттық
шақ» Кітап.оқулық
Білім алушылардан ақпарат
жинақтау және өз идеяларын одан әрі жалғастыру мақсатында жаңа
тапсырма пысықталады
Дескриптор:
-адамның жас ерекшеліктеріне
байланысты жыл мезгілдеріне сай қажетті ойын түрлерін бөліп атай
алады.
-суретегі ойыншықтарды сәбидің
өсу кезеңімен байланыстыра алады.
-адамның өсуі үшін ойынның
маңыздылығын біледі.
Қ.Б.Білім алушыларды алға
ілгерілеу мақсатында «басбармақ» арқылы
бағалаймын.
№3
тапсырма
Дәптермен жұмыс.(Ж.Ж)
«Нәтиже тәсілі» Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру өз
шешімдерін шыңдай келе жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында
«Қар кесегі» әдісі бойынша топ оқушылары басқа топтарға бағыттап
параққа сұрақ жазып лақтырады.
-
Сәби кезеңі қандай,
сипаттап бер
-
Қарт кісілер неліктен баяу
қимылдайды?
-
Кемелдену кезеңі қандай
кезең?
20 жұмыс дәптері.№
1тапсырма
Дискриптор:
Суреттегі заттарды сәйкес
кезеңдерге бөле алады.
Адамның өсу кезеңіне
байланысты сұрақтарға жауап бере алады.
Қ.Б.
Білім алушыларды алға ілгерлеу
мақсатында
«Жұлдыз» арқылы
бағалаймын.
Интербелсенді
тақтада «Адам қалай есейеді?
» бейнеролигін көрсетемін.Осы
бейнеролик аясында
«Бірге
ойлаймыз» әдісі бойынша сұрақтар
қоямын.
- Жаңа туған сәби қандай
болады?
- Мектеп жасындағы бала мен
сәби қандай болады?
- Кемелдену кезеңін әңгімелеп
бер.
Қ.Б.Оқушыларды ынталандыру
мақсатында «жұлдызша» арқылы бағалаймын.
|