Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 1

    Мектеп: №127 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Адам қалай есейеді?


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: адам өмірінің кезеңдерін атап сипаттайды.

    Көптеген оқушылар орындай алады: адам өмірінің өсуімен даму кезеңдерін анықтап ажыратып ауызша түрде айта алады

    Кейбір оқушылар орындай алады; адам жасына қарай қимыл іс-әрекеттерін көрсете алады.

    Бағалау критерилері

    - адам өмірінің кезеңдерін сипаттап ауызша айтады және атай алады.

    - адам өмірінің өсуі мен дамуына не қажет екенін әңгімелей алады.

    - адам дамуы үшін негізгі қажеттіліктердің маңыздылығын атай алады.

    Тілдік мақсат


    Оқушылар істей алады:

    Адам өсу кезеңдерін ажырата алады, ерекшеліктерін түсінеді, сөздерді қолдана алады

    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:
    Сәби. Жасөспірім,балалық шақ, жастық шақ,қарттық шақ.

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    - адам не себепті өседі және дамиды?

    - бала туылғанда оны кім деп атаймыз?

    - адам қалай өседі?

    - адамның өсуі үшін не қажет деп ойлайсың?

    - балалық шақ,жастық шақ, қарттық шақтардың бір-бірінен айырмашылығы неде деп ойласың?


    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел.Бұл елдің әрбір азаматының жасампаздық әуелетін жүзеге асыру үшін жағдай жасай отырып ,еңбексүйгіштік және жауапкершілік, Еңбек Адамына құрмет сынды құндылықтарымызды нығайтуға, ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Көркем еңбек пәнінен адамның жас кезеңдерін бейнелей отырып,сауат ашу пәні арқылы тілдік қорын дамыту.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Мектеп пен жолда жүру ережелерін түсіндіре отырып, сабақ барысындағы қолданылатын заттар (сызғыш,қалам т,б) мен белсенді жаттығу кезіндегі қауіпсіздік ережесін оқушыларға ескерту.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып адам өмірінің түрлі кезеңдеріне арналған бейероликтер мен қима суреттер көрсетемін.


    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адамның дене мүшелері туралы анықтап айта алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут






    3минут






    5 минут

    Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «Гүлмен тілек» әдісі арқылы көңіл – күйлерін көтере отырып шаттық шеңберін құрамын.

    Біз бақытты балдырған

    Достығымыз жарасқан

    Жаратылыстану еліне

    Батыл қадам жасаған


    Білім алушылардың белсенділігін арттыру мақсатында « Капитан әдісі» арқылы үш топқа біріктіремін.

    1-топ: «Балалық шақ»

    2-топ: «Жастық шақ»

    3-топ: «Қарттық шақ»


    Тақырыпты ашу

    Білім алушылардың логикалық қабілеттерін мен тыңдалым айтылым дағдысын арттыру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі бойынша жетелеуші сұрақтар қоя отырып, өткен сабақты жаңа сабақпен ұштастыра тақырыпты ашамын.

    • Адам бойындағы негізгі дене мүшелерін атаңдар?

    • Екі қолымыздың атқаратын қызметтері қандай?

    • Дене мүшелер бір-бірінсіз қызмет ете алады ма?

    • Отбасында сәби келеегеннен бастап қандай өзгерістер орын алады?

    Шаттық шеңбер












    топқа біріктіру







    Сабақтың ортасы

    7 минут















    7 минут
















    4 минут




















    7 минут

    №1 тапсырма. (Ұ) «Қарқын тәсілі»

    Білім алушылардың білім білік дағдыларын дамыту және ауызекі тілін молайту мақсатында сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және сөздік қорын кеңейту мақсатында «Өрмекші» әдісі арқылы суретке назар аудара отырып, сұрақтар қоямын

    1.Бейнелеген суреттен адам өмірінің кезеңдерін атаңдар?

    2. Өзіңнің кішкене кезің есіңде ме??

    3. Суреттерді салыстыр.адам бірден қартаяды ма?

    Берілген сұрақтарға жауап алу барысында адам өмірінің түрлі кезеңдерден тұратынын айта отырып, жаңаша мәліметтермен таныстырамын.


    Дескриптор:

    -суретке қарап адамның өсу ерекшелкітерін айта алады.

    - адам өмірінің кезеңдері мен мен қажеттіліктерін салыстыра отырып іс-қимылдар арқылы көрсетеді.

    - адам өмірінің қажеттіліктеріне не керек екенін біледі.

    Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «Күлекеш » арқылы бағалаймын


    №2-тапсырма (Т.Ж) «Қарқын тәсілі» білім алушылардың таным қабілетін арттыру және шығармашылаққа баулу мақсатында логикалық ойлау қабілеттерін арттыру және өз пікірлерін ортаға салу мақсатында «Үштік одақ» әдісі арқылы әр топта жұмыс жасайды сөздерді байланыстыра отырып суреттен жас ерекшеліктеріне сай жыл мезгілінде ойнайтын ойындарын айтып шығу. (мысалы әткеншек, құрастырмақ, құм, оқулық, шана, мұз айдыны т.б)

    1-топ: «Балалық шақ» : Шана, мұз айдыны

    2-топ: «Жастық шақ» Аткеншек, құм

    3-топ: «Қарттық шақ» Кітап.оқулық

    Білім алушылардан ақпарат жинақтау және өз идеяларын одан әрі жалғастыру мақсатында жаңа тапсырма пысықталады

    Дескриптор:

    -адамның жас ерекшеліктеріне байланысты жыл мезгілдеріне сай қажетті ойын түрлерін бөліп атай алады.

    -суретегі ойыншықтарды сәбидің өсу кезеңімен байланыстыра алады.

    -адамның өсуі үшін ойынның маңыздылығын біледі.

    Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «басбармақ» арқылы бағалаймын.


    №3 тапсырма

    Дәптермен жұмыс.(Ж.Ж) «Нәтиже тәсілі» Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру өз шешімдерін шыңдай келе жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында «Қар кесегі» әдісі бойынша топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады.

    • Сәби кезеңі қандай, сипаттап бер

    • Қарт кісілер неліктен баяу қимылдайды?

    • Кемелдену кезеңі қандай кезең?


    20 жұмыс дәптері.№ 1тапсырма

    Дискриптор:

    Суреттегі заттарды сәйкес кезеңдерге бөле алады.

    Адамның өсу кезеңіне байланысты сұрақтарға жауап бере алады.

    Қ.Б. Білім алушыларды алға ілгерлеу мақсатында

    «Жұлдыз» арқылы бағалаймын.



    Интербелсенді тақтада «Адам қалай есейеді? » бейнеролигін көрсетемін.Осы бейнеролик аясында

    «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.

    - Жаңа туған сәби қандай болады?

    - Мектеп жасындағы бала мен сәби қандай болады?

    - Кемелдену кезеңін әңгімелеп бер.

    Қ.Б.Оқушыларды ынталандыру мақсатында «жұлдызша» арқылы бағалаймын.


    Өмір кезеңдерін бейнелейтін фотолар





















































    Дәптермен жұмыс













    Сабақтың соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылай келе білім алушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін тексеру мақсатында есте сақтап қалғандарын анықтау үшін “Жасырын сөздер” әдісі арқылы пысықтаймын.

    - мен дүниеге келгенде ....... болдым.

    - кіші мектеп жасынан кейін ...... кезең.

    - ..... шақта адам жеңіл қимылдайды.

    - адамның жасы ұлғайған сайын ...... өзгереді.

    Кері байланыс.

    Адам өмірінің кезеңдерін сипаттады. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтап айтты.

    «Бағдаршам »әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін түрлі -түсті стикерді жапсыру арқылы алған білімдерін пысықтады..


















    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    А- оқушы

    1.суретке қарап адам өмірінің кезеңдерін сипатта.

    2. Адам өмірінің дұрыс өсуі мен дамуына қажетті қажеттіліктердің атауларын ата?


    В- оқушы

    1.Адамның жас ерекшеліктеріне сай мінез-құлықтарының өзгеруін ата?

    2.Қай кезде адам баяу өседі?


    С- оқушы

    1.өзіңнің өсуің мен дамуыңды өмір кезеңіне сәйкес орналастыр?




    Бағалау

    критерилері

    Тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы
    28 Қазан 2021
    467
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адам қалай есейеді

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адам қалай есейеді

    Материал туралы қысқаша түсінік
    . Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады 2. Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажеттіліктер керек екенін айта алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 1

    Мектеп: №127 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Адам қалай есейеді?


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.3.3адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: адам өмірінің кезеңдерін атап сипаттайды.

    Көптеген оқушылар орындай алады: адам өмірінің өсуімен даму кезеңдерін анықтап ажыратып ауызша түрде айта алады

    Кейбір оқушылар орындай алады; адам жасына қарай қимыл іс-әрекеттерін көрсете алады.

    Бағалау критерилері

    - адам өмірінің кезеңдерін сипаттап ауызша айтады және атай алады.

    - адам өмірінің өсуі мен дамуына не қажет екенін әңгімелей алады.

    - адам дамуы үшін негізгі қажеттіліктердің маңыздылығын атай алады.

    Тілдік мақсат


    Оқушылар істей алады:

    Адам өсу кезеңдерін ажырата алады, ерекшеліктерін түсінеді, сөздерді қолдана алады

    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:
    Сәби. Жасөспірім,балалық шақ, жастық шақ,қарттық шақ.

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    - адам не себепті өседі және дамиды?

    - бала туылғанда оны кім деп атаймыз?

    - адам қалай өседі?

    - адамның өсуі үшін не қажет деп ойлайсың?

    - балалық шақ,жастық шақ, қарттық шақтардың бір-бірінен айырмашылығы неде деп ойласың?


    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел.Бұл елдің әрбір азаматының жасампаздық әуелетін жүзеге асыру үшін жағдай жасай отырып ,еңбексүйгіштік және жауапкершілік, Еңбек Адамына құрмет сынды құндылықтарымызды нығайтуға, ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Көркем еңбек пәнінен адамның жас кезеңдерін бейнелей отырып,сауат ашу пәні арқылы тілдік қорын дамыту.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Мектеп пен жолда жүру ережелерін түсіндіре отырып, сабақ барысындағы қолданылатын заттар (сызғыш,қалам т,б) мен белсенді жаттығу кезіндегі қауіпсіздік ережесін оқушыларға ескерту.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып адам өмірінің түрлі кезеңдеріне арналған бейероликтер мен қима суреттер көрсетемін.


    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адамның дене мүшелері туралы анықтап айта алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут






    3минут






    5 минут

    Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «Гүлмен тілек» әдісі арқылы көңіл – күйлерін көтере отырып шаттық шеңберін құрамын.

    Біз бақытты балдырған

    Достығымыз жарасқан

    Жаратылыстану еліне

    Батыл қадам жасаған


    Білім алушылардың белсенділігін арттыру мақсатында « Капитан әдісі» арқылы үш топқа біріктіремін.

    1-топ: «Балалық шақ»

    2-топ: «Жастық шақ»

    3-топ: «Қарттық шақ»


    Тақырыпты ашу

    Білім алушылардың логикалық қабілеттерін мен тыңдалым айтылым дағдысын арттыру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі бойынша жетелеуші сұрақтар қоя отырып, өткен сабақты жаңа сабақпен ұштастыра тақырыпты ашамын.

    • Адам бойындағы негізгі дене мүшелерін атаңдар?

    • Екі қолымыздың атқаратын қызметтері қандай?

    • Дене мүшелер бір-бірінсіз қызмет ете алады ма?

    • Отбасында сәби келеегеннен бастап қандай өзгерістер орын алады?

    Шаттық шеңбер












    топқа біріктіру







    Сабақтың ортасы

    7 минут















    7 минут
















    4 минут




















    7 минут

    №1 тапсырма. (Ұ) «Қарқын тәсілі»

    Білім алушылардың білім білік дағдыларын дамыту және ауызекі тілін молайту мақсатында сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыру және сөздік қорын кеңейту мақсатында «Өрмекші» әдісі арқылы суретке назар аудара отырып, сұрақтар қоямын

    1.Бейнелеген суреттен адам өмірінің кезеңдерін атаңдар?

    2. Өзіңнің кішкене кезің есіңде ме??

    3. Суреттерді салыстыр.адам бірден қартаяды ма?

    Берілген сұрақтарға жауап алу барысында адам өмірінің түрлі кезеңдерден тұратынын айта отырып, жаңаша мәліметтермен таныстырамын.


    Дескриптор:

    -суретке қарап адамның өсу ерекшелкітерін айта алады.

    - адам өмірінің кезеңдері мен мен қажеттіліктерін салыстыра отырып іс-қимылдар арқылы көрсетеді.

    - адам өмірінің қажеттіліктеріне не керек екенін біледі.

    Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «Күлекеш » арқылы бағалаймын


    №2-тапсырма (Т.Ж) «Қарқын тәсілі» білім алушылардың таным қабілетін арттыру және шығармашылаққа баулу мақсатында логикалық ойлау қабілеттерін арттыру және өз пікірлерін ортаға салу мақсатында «Үштік одақ» әдісі арқылы әр топта жұмыс жасайды сөздерді байланыстыра отырып суреттен жас ерекшеліктеріне сай жыл мезгілінде ойнайтын ойындарын айтып шығу. (мысалы әткеншек, құрастырмақ, құм, оқулық, шана, мұз айдыны т.б)

    1-топ: «Балалық шақ» : Шана, мұз айдыны

    2-топ: «Жастық шақ» Аткеншек, құм

    3-топ: «Қарттық шақ» Кітап.оқулық

    Білім алушылардан ақпарат жинақтау және өз идеяларын одан әрі жалғастыру мақсатында жаңа тапсырма пысықталады

    Дескриптор:

    -адамның жас ерекшеліктеріне байланысты жыл мезгілдеріне сай қажетті ойын түрлерін бөліп атай алады.

    -суретегі ойыншықтарды сәбидің өсу кезеңімен байланыстыра алады.

    -адамның өсуі үшін ойынның маңыздылығын біледі.

    Қ.Б.Білім алушыларды алға ілгерілеу мақсатында «басбармақ» арқылы бағалаймын.


    №3 тапсырма

    Дәптермен жұмыс.(Ж.Ж) «Нәтиже тәсілі» Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру өз шешімдерін шыңдай келе жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында «Қар кесегі» әдісі бойынша топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады.

    • Сәби кезеңі қандай, сипаттап бер

    • Қарт кісілер неліктен баяу қимылдайды?

    • Кемелдену кезеңі қандай кезең?


    20 жұмыс дәптері.№ 1тапсырма

    Дискриптор:

    Суреттегі заттарды сәйкес кезеңдерге бөле алады.

    Адамның өсу кезеңіне байланысты сұрақтарға жауап бере алады.

    Қ.Б. Білім алушыларды алға ілгерлеу мақсатында

    «Жұлдыз» арқылы бағалаймын.



    Интербелсенді тақтада «Адам қалай есейеді? » бейнеролигін көрсетемін.Осы бейнеролик аясында

    «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.

    - Жаңа туған сәби қандай болады?

    - Мектеп жасындағы бала мен сәби қандай болады?

    - Кемелдену кезеңін әңгімелеп бер.

    Қ.Б.Оқушыларды ынталандыру мақсатында «жұлдызша» арқылы бағалаймын.


    Өмір кезеңдерін бейнелейтін фотолар





















































    Дәптермен жұмыс













    Сабақтың соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылай келе білім алушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін тексеру мақсатында есте сақтап қалғандарын анықтау үшін “Жасырын сөздер” әдісі арқылы пысықтаймын.

    - мен дүниеге келгенде ....... болдым.

    - кіші мектеп жасынан кейін ...... кезең.

    - ..... шақта адам жеңіл қимылдайды.

    - адамның жасы ұлғайған сайын ...... өзгереді.

    Кері байланыс.

    Адам өмірінің кезеңдерін сипаттады. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтап айтты.

    «Бағдаршам »әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін түрлі -түсті стикерді жапсыру арқылы алған білімдерін пысықтады..


















    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    А- оқушы

    1.суретке қарап адам өмірінің кезеңдерін сипатта.

    2. Адам өмірінің дұрыс өсуі мен дамуына қажетті қажеттіліктердің атауларын ата?


    В- оқушы

    1.Адамның жас ерекшеліктеріне сай мінез-құлықтарының өзгеруін ата?

    2.Қай кезде адам баяу өседі?


    С- оқушы

    1.өзіңнің өсуің мен дамуыңды өмір кезеңіне сәйкес орналастыр?




    Бағалау

    критерилері

    Тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 1 сынып
    28.10.2021
    467
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации