Бекітілді:
|
Бөлім: 8.3В Қозғалыс |
Мектеп:Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|
Күні:23.01.23 |
Мұғалімнің аты-жөні: Омбаева Б.М |
|
Сыныбы:8в |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
|
Сабақтың
мақсаты:. |
қаңқасының құрылысы мен тірек – қимыл жүйесінің маңызын біледі. |
|
Құндылықтарды дарыту |
- бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; - пәндік білімін өмірде қолдана білуі; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
|||||||||
|
Жаңа сабақ |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. 1. Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы қандай? 2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар? 3. Адам денесінде қанша сүйек бар? |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады |
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта оқулық жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Бас сүйек және иық қол сүйектерінің атауын жаз
2.Cызықтық тест. Әр дұрыс жауапқа белгі ^ қойыңыз.
1 2 3 4 5 6 3. № 1;4;6; 8 сандарымен берілген сүйектерді атаңыз және қызметін анықтаңыз.
№1________________________________________ №4________________________________________ №6________________________________________ №8________________________________________ 4.Сүйектерді сәйкестендір
Дескриптор: 1. Бас сүйек және иық қол сүйектерінің атауын жазады 2. Cызықтық тестте дұрыс жауабын табады 1. Суретпен жұмыс жасайды. 2.Сүйектерді сәйкестендіреді |
|
Дескриптор: Тірек қимыл жүйесін сипаттайды. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
Бекітілді:
|
Бөлім: 8.3В Қозғалыс |
Мектеп:Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|
Күні:23.01.23 |
Мұғалімнің аты-жөні: Омбаева Б.М |
|
Сыныбы:8в |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
|
Сабақтың
мақсаты:. |
қаңқасының құрылысы мен тірек – қимыл жүйесінің маңызын біледі. |
|
Құндылықтарды дарыту |
- бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; - пәндік білімін өмірде қолдана білуі; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
|||||||||
|
Жаңа сабақ |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. 1. Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы қандай? 2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар? 3. Адам денесінде қанша сүйек бар? |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады |
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта оқулық жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Бас сүйек және иық қол сүйектерінің атауын жаз
2.Cызықтық тест. Әр дұрыс жауапқа белгі ^ қойыңыз.
1 2 3 4 5 6 3. № 1;4;6; 8 сандарымен берілген сүйектерді атаңыз және қызметін анықтаңыз.
№1________________________________________ №4________________________________________ №6________________________________________ №8________________________________________ 4.Сүйектерді сәйкестендір
Дескриптор: 1. Бас сүйек және иық қол сүйектерінің атауын жазады 2. Cызықтық тестте дұрыс жауабын табады 1. Суретпен жұмыс жасайды. 2.Сүйектерді сәйкестендіреді |
|
Дескриптор: Тірек қимыл жүйесін сипаттайды. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















