Сабақ мақсаты: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың маңызын ұғындыру арқылы, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашуМіндеттері: Білімділік: оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиетіне түсінік беру;Дамытушылық: оқушыларға ұжымдағы ізгі қарым-қатынас жасау мәдениетіне түсіністік қасиеттері арқылы арттыру;Тәрбиелік: оқушыларды айнала қоршаған ортамен үндестікте, үйлесімде өмір сүруге татулық қасиеті арқылы тәрбиелеу. | Ресурстар:үнтаспа,суреттер,нақыл сөздер |
Сабақ барысыҰйымдастыру кезеңi. «Сабақтың 5 Т ережесін» қайталау1.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын».Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз…Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. | Сабақ барысын талқылау: |
2.Үй тапсырмасын тексеруД.Қасеновтың «Мойындау» әңгімесін оқу |
|
3.Дәйексөз«Сыпайылық, сабырлық- асыл адам белгісі»Хормен оқытуҚыздарға бөлек, ұлдарға бөлек оқытуОқушыларға дәптерге жаздыртуДәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау |
Халық мақалы |
4.Мәтінмен жұмыс (Мұғалімнің сыйы)Машқар Гумеровтвң «Күмән» шығармасы Оқушылар соңғы сабаққа кіргенде, сыныптағы үлкен терезенің бір көзі сынғанын көрді. Кезекші Рақила болатын. – Терезені Боранбай сындырды. Өз көзіммен көрдім,–деп айқайға басты ол. Боранбай танып әлек. У-шу ұлғайып бара жатқанда, мұғалім кірді де, жағдайды білген соң: – Сабақтан кейін сыныпта қалыңдар. Анықтаймыз. Ал қазір тынышталыңдар, сабақ бастаймыз,–деді. Сынып ішіндегі мына у-шу сол айтыстың жалғасы еді. Мұғалім қағаздарын тастап, қайтып оралмақ. Істің ақиқатына жетудің орнына, салғыласа берсе, ұзақ отырып қалмай ма? Әтіргүлдің қарны ашты, үйіне қайтуға асықты. Тамағын кенеп, бар даусымен: – Балалар! – деді. – Қазір апай келеді. Не айтамыз? Құр сарылып отыра береміз бе? Терезені кім сындырды? Айтсаңдаршы біреуің! Рақила, сен анық көрдің бе? Кім сындырды? Әйнек өз-өзінен сынбайды ғой. Осы кезде көпшілік арасынан Дәуіт деген қара домалақ бала суырылып шығып: – Сындырған мен! – деді. Сыныптағылар аң-таң. Дәуіт ең момын бала еді. – Өтірік! – деді Рақила қызараңдап. – Түк те өтірік емес. Рас. Мен сындырдым. – Ендеше неге бірден айтпадың? – деді Әтіргүл. – Жұртты осынша дауластырып қойғаның не? – Е,маған сөз тиді ме? Өздерің ғой шуылдасып... Онысы рас. Жұрт шуылдасып жатқанда, бұның өмірі үні шықпайтын. Дәуіт терезені қалай сындырғанын айтып берді. Терезеде қалбалақтап жүрген әдемі көбелекті ұстаймын деп, байқамай әйнекті сындырып алыпты да, сасқанынан сыртқа зып беріпті. Бұл кезде сыныпта ешкім жоқ екен. Балалардың барлығы Рақилаға қарады. – Ау, кезекші! Бұл қалай? Боранбай сындырды деп ең? Оны қайдан көрдің? – деді екі-үш бала. Рақила қысылғаннан жұртқа тура қарай алмады. Есікке тұра ұмтылды. Мән-жай анықталған соң балалар көңілденіп, парталарына жайғасып отырды. Көрмегенді көрдім деу – ең жаман әдет, әрі-беріден соң ол – жалақорлық. Жиында басқасынан гөрі осы туралы көбірек сөз болды. Әтіргүл ұстаз үстелінің қасында жалғыз өзі тұр еді. Жолдастары алдында тауы шағылған Рақилаға жаны ашып, есіктен көзін алмады. «Ұят-ай! Бұрын да осындай ұсақ-түйек оқиғалар болған. Бұдан былай балалар Рақиланың шын сөзіне де сенбей, күмәнданатын шығар-ау. Жолдастарының сеніміне кіру үшін оған қанша уақыт қажет боларын кім білсін!.» Сұрақтар:• Әңгімедегі оқиғадан сынып оқушыларының қандай жақсы қасиеттерін көруге болады? • Олардың бойынан қандай жағымсыз қасиеттерді байқадыңдар? Одан қалай арылуға болады? Сендер не істеген болар едіңдер? • «Сенімге кіру үшін оған қанша уақыт қажет болады», – дегенді қалай түсінесіңдер? • Өз сыныптарыңда осыған ұқсас оқиғалар болды ма? Естеріңе түсіріп айтып беріңдер. |
|
5.Шығармашылық іс-әрекет, топпен жұмыс1-тапсырма: жағдаят шешу2-тапсырма: Берілген сөйлемді аяқтау |
|
6.Топпен ән айту. «Достар» әні Мәтіні: Фариза Оңғарсынованікі Әні: Айжігіт Асановтікі |
|
7.Үй тапсырмасы. Ә.Қалдыбаевтың «Кластың тоқтамы» әңгімесін оқу |
|
8. Сабақтың соңғы тыныштық сәтіБалалар, бүгінгі сабақта айтылған жақсы қасиеттерді жүректеріңе сақтап алыңдар. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар! |
|