Адамдар не үшін еңбек етеді?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамдар не үшін еңбек етеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 3 сынып Дүниетану
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Дүниетану

Күні: 24.09.2020

Сынып: 3-сынып

Мектеп: «І.Жансүгіров атындағы орта мектеп»КММ

Мұғалімніңің аты-жөні: Муқанова Аружан

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Адамдар не үшін еңбек етеді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау

3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өз отбасының құндылықтарын анықтайды.

Көптеген оқушылар: тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: еңбек арқылы өз қажеттіліктерін орындауды үйренеді.

Бағалау критерийлері

  • өз отбасының құндылықтарын анықтайды.

  • тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіреді.

  • еңбек арқылы өз қажеттіліктерін орындауды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Еңбек

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Еңбекқорлық туралы көркем еңбек және әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Оқушылардың адам өміріндегі еңбектің маңызы туралы білімдері бар.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Гүлмен тілек»

(сергіту және топқа біріктіру)

Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

1-топ «Сары гүлдер»

2-топ «Көк гүлдер»

3-топ «Қызыл гүлдер»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Барлық оқушылармен жұмыс»

  • Су тасқыны, құрғақшылық, ормандағы өрт, жер сілкінісі деген не?

  • Табиғи апат кезінде не істеу керектігі туралы екінші сыныпа өткен ереже есіңде ме?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Тақырыпты ашу

Оқушыларға видеокөрсетілім ұсынылады. Көрсетілім алдында бірқатар сұрақтар қойылады:

- Экраннан көріп отырғандарыңды еңбек деп атауға бола ма?

- Еңбек деген не?

- Еңбектің қандай түрлері болады?

- Адамдар не үшін еңбектенеді?

Сабақ мақсатын анықтау

Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары анықталады:

- адамның дамуына еңбек қалай әсер ететінін түсіну;

- тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру.







Оқушыларды топтарға бөлуге арналған гүлдің суреттері











Барлық оқушыларға арналған сұрақтар





https://youtu.be/khwlqwQ3aQc

Сабақтың

ортасы


















































Сергіту сәті

2мин

Талқылау және ой білдіру (ұжымда)

Оқушылар сұрақтар төңірегінде ой бөлісіп, талқылайды.


Топтық жұмыс.

Әр топқа сюжетті сурет ұсынылады.

Оқушылар «Адамға не қажет, неге мұқтаж?», «Еңбекпен қандай қажеттіліктерді қанағаттандыруға болады?» деген сұрақтарға жауап бере отырып, суретті сипаттайды.

1-топ «Сары гүлдер»

«Адамға не қажет, неге мұқтаж?»,

2-топ «Көк гүлдер»

«Еңбекпен қандай қажеттіліктерді қанағаттандыруға болады?»

3-топ «Қызыл гүлдер»

«Жалғыз адам жасаған жұмыс пен ұжымжа атқарған еңбектің қайсысы тиімді?»


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.



Дәлелде (жеке)

Оқушылар дәлелдеуге арналған тұжырымдарды таңдап алады:

- Адамның дамуы үшін еңбектің қажет екендігін дәлелде;

- Отбасы үшін еңбектің маңыздылығын дәлелде;

- Қоғам мен мемлекет еңбексіз дами алмайтындығын дәлелде.

3 минут уақыт ішінде ең аз дегенде 3 дәлелдеме жазулары қажет.

ҚБ: мұғалімнің бағалауы


Сергіту сәті. Мен қазақпын.


Ой еңбегін зияткерлік еңбек деп те атайды. Ой еңбегі адамнан зеректік пен зерделікті, ақылдылық пен парасаттылық қабілетін қажет етеді.

Дене күшін қолдануды қажет ететін еңбекті дене немесе қол еңбегі деп атайды. Ол адамнан қажырлылықты талап етеді.

«Сәйкестендір» (топта)

Оқушыларға сюжетті суреттер/жазылған сөздер ұсынылады, «ой еңбегі» және «дене еңбегі» деген екі жәшікке оларды бөліп салулары керек. Оқушылар топта талқылап, өз таңдауларының дұрыс екендіктерін дәлелдейді . Тапсырманы мұғалімнің презентациясындағы дұрыс нұсқасымен сәйкестендіріп тексереді.

Бағалау критерийлері:

  • Ой еңбегі мен дене еңбегін ажыратады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.














Әр топқа сюжетті сурет




























Дәлелдер парағы

Стикерлер
































Жазбасы бар 2 жәшік, сюжетті суреттер

Сабақтың соңы

Қорытынды сұрақтар

- Еңбек деген не?

- Еңбектің қандай түрлері болады?

- Дене еңбегі деген не?

- Ой еңбегі деген не?


Рефлексия

Сабағымыз аяқталды, менің айтарым:

  • Мен үшін өте сәтті болғаны............

  • Мен өзімді ............үшін мақтай аламын.

  • Мен .................. үшін мақтай аламын.

  • Мені .................... таң қалдырды.

  • Мен үшін жаңалық болғаны...............

  • Меніңше, ................... менің қолымнан келмеді.

Болашақта.........................ескеремін










Таратпа парақтар















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.01.2021
969
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі