Сабақ тақырыбы Адамдар саяхатқа не үшін шығады?
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нургалиева Э.К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 А |
.Қатысушылар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамдар саяхатқа не үшін шығады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.4.1 туризмнің мәнін түсіндіру 1.2.4.2 туристердің негізгі мақсаттарын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар туризмнің мәнін түсінеді.Туристердің негізгі мақсаттарын анықтайды. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы 2 мин 5 мин 3 мин 5 мин |
Психологиялық ахуал туғызу Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы Болжау әдісі Туризм туралы суретерге қарап, тақырыпты анықтайды «Ұстап ал!»
|
Өз көңіл күйлерін білдіреді Сұрақтарға жауап береді Тақырыпты табады Сұрақтарға жауап береді |
|
https://wordwall.net/resource/52019681 |
|
Ортасы 5
мин 8 мин 5 мин 5 мин 5 мин 2 мин |
Туризм туралы бейнематериал көру 1-тапсырма «Мағынаны тану» әдісі.LearningApps.org платформасы арқылы Мақсаты: Турист ұғымына сипаттама беру, оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық қабілетін дамыту. Жұптық жұмыс. 2 тапсырма. «Ой-толғаныс» әдісі. Мақсаты: туризмнің түрлерін ажырату, тустердің саяхатқа шығу себебін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Суретте бейнеленген туризм түрлерін атаңыз. Бос орындарға суреттерде бейнеленген туризм түрлеріне сәйкес келетін заттың суретін салыңыз. Туристер ол заттарды қандай мақсатта қолданады? Туризмнің қай түріне жатады? Жұпта талқылаңыз.
3-тапсырма. «Сәйкесін тап» әдісі. Wordwall платформасы арқылы саяхаттауға қандай көлік түрімен шығуға болатындығын табады 4-тапсырма. «Көрсет және әңгімеле» тапсырмасын ұсынамын Мақсаты: Оқушылардың саяхат туралы ұғымдарын кеңейту, оқушылардың сыни ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту.
Рефлексия Шар арқылы түсіндім, түсінбедім,сұрағым бар белгісін таңдайды
|
Туризмнің мәнін
түсінеді.Туристердің мақсатымен танысады Суреттегі туризмнің түрлеріне қажетті затты табады Саяхаттауға арналған көлік түрін табады Алматы қаласының суретіне қарап, туристерге баруға кеңес береді |
Дескриптор: Білім алушы - «турист» сөзінің мәнін түсіндіреді; - суреттерді сөйлемдермен сәйкестендіре отырып, туристердің саяхаттау мақсатын анықтайды; - өз саяхаты туралы әңгімелейді және саяхаттың мақсатын айқындайды. |
https://learningapps.org/watch?v=p1c8vm7aj24
https://wordwall.net/ru/resource/68342616 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамдар саяхатқа не үшін шығады? 1-сынып
Адамдар саяхатқа не үшін шығады? 1-сынып
Сабақ тақырыбы Адамдар саяхатқа не үшін шығады?
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нургалиева Э.К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 А |
.Қатысушылар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамдар саяхатқа не үшін шығады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.4.1 туризмнің мәнін түсіндіру 1.2.4.2 туристердің негізгі мақсаттарын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар туризмнің мәнін түсінеді.Туристердің негізгі мақсаттарын анықтайды. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы 2 мин 5 мин 3 мин 5 мин |
Психологиялық ахуал туғызу Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы Болжау әдісі Туризм туралы суретерге қарап, тақырыпты анықтайды «Ұстап ал!»
|
Өз көңіл күйлерін білдіреді Сұрақтарға жауап береді Тақырыпты табады Сұрақтарға жауап береді |
|
https://wordwall.net/resource/52019681 |
|
Ортасы 5
мин 8 мин 5 мин 5 мин 5 мин 2 мин |
Туризм туралы бейнематериал көру 1-тапсырма «Мағынаны тану» әдісі.LearningApps.org платформасы арқылы Мақсаты: Турист ұғымына сипаттама беру, оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық қабілетін дамыту. Жұптық жұмыс. 2 тапсырма. «Ой-толғаныс» әдісі. Мақсаты: туризмнің түрлерін ажырату, тустердің саяхатқа шығу себебін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Суретте бейнеленген туризм түрлерін атаңыз. Бос орындарға суреттерде бейнеленген туризм түрлеріне сәйкес келетін заттың суретін салыңыз. Туристер ол заттарды қандай мақсатта қолданады? Туризмнің қай түріне жатады? Жұпта талқылаңыз.
3-тапсырма. «Сәйкесін тап» әдісі. Wordwall платформасы арқылы саяхаттауға қандай көлік түрімен шығуға болатындығын табады 4-тапсырма. «Көрсет және әңгімеле» тапсырмасын ұсынамын Мақсаты: Оқушылардың саяхат туралы ұғымдарын кеңейту, оқушылардың сыни ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту.
Рефлексия Шар арқылы түсіндім, түсінбедім,сұрағым бар белгісін таңдайды
|
Туризмнің мәнін
түсінеді.Туристердің мақсатымен танысады Суреттегі туризмнің түрлеріне қажетті затты табады Саяхаттауға арналған көлік түрін табады Алматы қаласының суретіне қарап, туристерге баруға кеңес береді |
Дескриптор: Білім алушы - «турист» сөзінің мәнін түсіндіреді; - суреттерді сөйлемдермен сәйкестендіре отырып, туристердің саяхаттау мақсатын анықтайды; - өз саяхаты туралы әңгімелейді және саяхаттың мақсатын айқындайды. |
https://learningapps.org/watch?v=p1c8vm7aj24
https://wordwall.net/ru/resource/68342616 |
шағым қалдыра аласыз














