Сабақтың
түрі: жеке
сабақ Әдіс-тәсіл: түсіндіру, көрсету,
ойын. Көрнекілік: дидактикалық құралдар,
ақыл-ойды дамытуға арналған карточкалар, ұлдың,қыздың, атаның,
әженің суреттері. Ұйымдастыру
барысы:
1.Нейрожаттығу
2.Адамдардың
жынысын ажыратуға үйрету.
Нұралының алдына екі
суретті қатар қойып, ұлдың және қыздың суреттерін
беремін.
Нұсқау беру: -Ұлды
көрсетші
-Қызды көрсетші т.б.
(Нұралыға әртүрлі жыныстағы адамдарды ажыратуға дағдыландыру
жұмыстары қайталау,сұрау арқылы
жүргізіледі)
Адамдарды атау(жыныс
ерекшеліктеріне байланысты)
Үстелдің үстіне сол
карточкаларды қоямыз.Енді Нұралы ,маған ұлды көрсетші осы суреттің
ішінен әке қайсы? Немесе осы картинкалардың ішінде анасы
қайсы?
Сен ұлсың ба әлде
қызсың ба?т.б. осындай сұрақтар қоямын.Бұл сұрақтарға жауап алу
арқылы Нұралыны адамдардың жынысына қарай ажыратуға
үйретемін.
Нұсқаулық: «мұны
жаса»реакциясы
-
Нұсқаулық 1 (маған
көрсет)
2 бұл
кім?
|
Реакция
1.Карточканы дұрыс
таңдайды
2.Адамадарды дұрыс
ажыратады
|
Енгізу
күні
|
Игеру
күні
|
Ұл
|
|
|
|
Қыз
|
|
|
|
Ата
|
|
|
|
Әже
|
|
|
|
Ана
|
|
|
|
Әке
|
|
|
|
Тапсырма: Менің
отбасым-отбасы мүшелерін ажырату, дұрыс атауға
үйрету.
Ана әке ұл
қыз
ата
әже
Менің отбасым
Тыңда
Тыңда менімен бірге
жаса
Тыңда және суретті
көрсет.
Мынау саусақ-атам
Мынау саусақ-әжем
Мынау саусақ-әкем
Мынау саусақ-анам
Мынау саусақ-мен
Мынау менің-отбасым.
Сұраққа жауап бер
Бұл кім?
Нұралы бүгінгі сабақта белсенді қатысып, тапсырмаларды
орындағаның үшін сені әдемі смайликтермен
марапаттаймыз.
|