Басы
5
мин
5
мин
5
мин
|
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа
сұрақтар қоямын.
1.
Миға шабуыл (топта)
Түрлі табиғи белдеулердің суреттер топтамасы
ұсынылады. - Оқушылар ұсынылған белдеудің табиғатын (рельеф, климат
және т. б.) сипаттайды, осы белдеудің табиғи жағдайларының
адамдардың өмірі мен қызметіне әсері туралы
айтады.
«Блогер»
стратегиясы
Талқылау үшін
сұрақтар:
-
Қандай негізгі климаттық белдеулер
бар?
Әрбір климаттық белдеудегі табиғи жағдайлар
қандай?
-Қандай климаттық белдеуде адамдар қуана
қоныстанар еді?
-
Ертеде адамдар қандай жерлерде, қай аймақта қоныстанды? Ол аймақтың
оңтүстігі мен солтүстігін таңдау себебі
неде?
-
Не себепті адамдар өсімдіктері бай және жануарлар әлемі мол
мекендерді таңдады?
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты
берілген түріне қарай
орындайды.
|
Оқу
тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
Жарайсың!
Керемет!
Бағалау
парағы
|
Слайд
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтыңортасы
10
мин
10
мин
3
мин
|
Ширату
тапсырмасы.
Су бар жерде ырыс
бар.
(Ұ) «Картаға саяхат»
тапсырмасы
5.
«Картамен жұмыс» тапсырмасы (жұппен) Қала типтес кенттер мен
қалалардың атауы жазылған Қазақстан картасы
көрсетіледі.
№ 1
тапсырма. Картадан өзендердің (көлдердің, теңіздердің) атауымен
немесе "су" сөзімен байланысты қалаларды
табыңдар.
№ 2
тапсырма. Картадан атаулары «тау», «төбе» сөздері кездесетін қала
және ауылдарды көрсетіңдер. Оқушылар жұппен жұмыс істейді және
таратпа материалда атауларды тауып белгілейді. Оқушылардың
жауаптары ұжымда талқыланады және соңғы нұсқасы дәптерге
жазылады.
Ж.Ж«Оқы,
ойлан,талда»
тәсілі 3 тапсырма
Қазақстан картасы бойынша жұмысты жалғастырыңыз.
Картадан елдің оңтүстігіндегі көне қалаларды табыңдар: Түркістан,
Шымкент, Тараз Алматы. Неге олар осы өңірде пайда
болған?.
Ұ.Ж
«Сондықтан ...»
стратегиясы 3 тұжырымды аяқтау ұсынылады:
*
Өзен-тіршілік көзі, сондықтан....
*
Адам ежелден таудың жанында қоныстанған,
сондықтан қазір де ... *
Ежелде еліміздің Оңтүстігінде Ұлы Жібек жолы
өтті, сондықтан...
ЕБҚ:Неге адамдар су жанында қоныстанды? - Неге
адамдар таудың етегінде, төбенің жанында өмір
сүрді?
ЕҚБ: Бұрынға адамдармен қазіргі адамдардың
қоныстануының ерекшелігін
салыстыр
«Гамбургер»
әдісі
Әр оөушы бір гамбургер
бүктемесін ашып ішіндегі срақтарға жауап береді.Осылай екі-үш
оқушыдан сұралады.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы
суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
Сұрақтарға жауап
береді
Бұрынға адамдармен қазіргі адамдардың
қоныстануының ерекшелігін салыстырырады және
зерделейді
|
Дескриптор:
-су нысандары (көлдер, өзендері және т.
б.) жанында орналасқан айтады-1
балл
Қазақстанның қалалары мен қоныстарын
атайды және көрсетеді; - 2
балл
тау баурайында, төбешіктер жанында
орналасқан айтады
-1
балл
Қазақстанның қалалары мен қоныстарын
атайды және көрсетеді.-2
балл
Ұлы
Жібек жолы бағыты бойынша орналасқан Қазақстанның қалалары мен
қоныстарын атайды және көрсетеді-1
балл
Дескриптор:
адамдардың табиғи жағдайларға байланысты
орналасуын анықтайд-1балл
адамдардың қоныстану себептерін анықтайды-2
балл
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
|
Соңы
5
мин
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр
топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр
оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып
жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы
қаралады.
Венн диаграммасы арөылы
салыстыру.Алғашқы қоныстар мен қазіргі қоныстарды
салыстыру.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
|
Топтық
тапсырмалар.
|